Znalazłam fajny motocykl w necie, do kolesia zadzwoniłam obgadałam co i jak.. Tylko jest mały problem.
Ja jestem z Krakowa a motor w Warszawie. Przed zakupem mimo wszystko wolałabym żeby oglądnął go jakiś mechanik czy z nim wszystko ok, czy wszystkie części są orginalne tak jak zastrzega obecny właściciel itd.
No z Krakowa żadnego mechanika ciągnąć tam nie będę i tu pojawia się moje pytanie czy zna może ktoś jakiegoś mechanika z Wawy który podjechałby oglądnąć motor przed zakupem i oczywiście jakki byłby koszt.
Orientuje się ktoś?
W necie oczywiście jest tysiące z Wawy, ale pytam czy ktoś zna godnego polecenia mechanika?
zakup motoru
..a nie masz żadnego kumpla, który mógłby pojechać z Tobą i obejrzeć go na miejscu>
Ja tak robiłam, jak jechałam po swoje moto;p
Mam, ale tu chodzi mi o mechanika, który sprawdzi dokładnie części.
Ostatnio właśnie taki kumpel pojechał kupić sobie nowy motor i okazało się , że jest on złożony z części od 3 innych motorów. Wolę już kogoś kto się naprawdę na tym zna
albo kręcony przebieg albo ten motor miał ostrego strzała w młodym wieku, to niemożliwe ze przez 4 lata przejechał 3500km... Mogl dostac dzwona i stać długo az go ktos poskladal, lub tak jak mowie jest nieźle cofniety, choc stawiam na to pierwsze.
no tez tak myslalam ze moglo przy nim byc cos krecone.
ale mysle jeszcze nad tym
http://allegro.pl/suzuki-sv-650-s-jedyna-w-swoim-rodzaju-poznan-i1254570167.html
ano ma poniewaz im mniejszy przebieg tym wartosc wieksza... tak trudno to zrozumiec? ludzie cofaja przebiegi w rocznych nawet byle sprzedac...im mlodsze moto tym mniejsze podejrzenia przy niskich przebiegach.
nie masz zadnego znajomego ktory orientuje sie w temacie moto? nie jest potrzebny mechanik do ogledzin moto, wystarczy ktos dla kogo jest to pasja i sam dlugo smiga.
poza tym orginalne czesci... przeciez nikt zamiennikow nie montuje bo to nieoplacalne, czesci kosztuja niemalze tyle samo wiec po co je zmieniac, jedynie mozna zauwazyc gdy owiewki nie sa orginalne z ABS a laminatu. Poza tym nawet gdyby czesci byly zamienne to co? Najwazniejszy jest stan techniczny, czy silnik sie nie poci, czy rowno chodzi, zawory nie stukaja,rozrzad nie trajkocze, rama i lagi proste,glowka ramy nie wyrabana itd, co do optyki wszystko mozna samemu dopiekszyc co sprawi wieksza frajde...
siema:piwo::piwo:
Honda CBR600 F3
Yamaha YFM660Le
Mercedes W203 Avantgarde