Czesc, jako, ze moj wydech wymaga kapitalnego remontu, postanowilem wymienic go na sportowy. I teraz male schody. Brzmienie ma byc jak melodia. Bardzo delikatne. Cichy pomruk. Czesto jezdze przy 5 tys obrotow i nie chce by glowa mi pekla lub by kazdy przechodzien zwracal na mnie uwage. Koncowka - nie za mala, nie za duza. Zalezy mi zarowno na elegancji jak i sportowym akcencie. Jakies propozycje?
Tlumik
seria bez katalizatora :)
ja mam full przelot kolek 4-1 koncowka ala apexi i do 2,5tys mozna jezdzic wyzej juz szkoda gadac :)
ja to też mam full przelot tylko na końcu tłumik od golfa II 1.8 GTi no i kolek ori jest :)
a co do tematu co za auto posiadasz ?
u Mnie też przelot od początku do końca zamiast środkowego strumienica , ostatni to mała puszka przelotowa i zwykła końcówka z kwasówki skierowana w dół. Nie ryczy a w końcówce ładnie słychać turbine :-) ale to diesel a nie benzyna.
Suzuki Swift sedan, 99r.
Chcę go poddać modyfikacją, ale chodzi głównie o osiągi. Wygląd chcę delikatnie akcentować, nie ma co szaleć z tym autem.
A coś z allegro, żebym mógł sobie zakupić od razu?
Jeśli bez katalizatora to przejdzie przegląd??
no co do kata to właśnie zrobiłem taki numer bo nie miałem co zrobić z sondą to kupiłem taką pustą puszkę za grosze w kształcie kata pusta w środku no i się nie czepiają na przeglądzie
wymień na normalny i nie cuduj. I to szybko, zanim Ci odpadnie tłumik podczas jazdy : >