PiesekLeszek1
PiesekLeszek1
  26 czerwca 2010 (pierwszy post)

Witam. Mam okazję kupić Opla Astrę 2 , sedan z benzynowym silnikiem 1,4 i przebiegiem 79 tys mil za cenę 4000 zł. Autko było diagnozowane także zero wałków. Teraz nasuwa mi się pytanie : ile mogły by kosztować potrzebne części do przekładki , ile kosztuje sama przekładka i czy będzie to w miarę opłacalne. Czekam na wypowiedzi , a najlepiej tych , którzy robili już takie przekładki. Pozdrawiam.

KORARM
KORARM
  26 czerwca 2010

Powiem tylko tyle, ze przekładka przekładce nie jest równa.
Ale nie wiem ile takie coś kosztuje.

Audiomaniak90
Audiomaniak90
  26 czerwca 2010

Nie opłacalne w tym przypadku. Taką Astrę kupisz w PL za 8000zł.

PiesekLeszek1
PiesekLeszek1
  26 czerwca 2010

Ale chyba nie 2000r i bez klimy jak uważasz ?

kiaceed
kiaceed
  26 czerwca 2010

same części to ok 2-3 tyś zł nie licząc robocizny. Jeśli autko jest w dobrym stanie i jest bezwypadkowe to myśle że warto się w to bawić. Pamiętaj, że do rejestracji auta z angli w polsce potrzebny Ci dokument V5C. Bez niego nawet nie warto o tym myśleć :)

PiesekLeszek1
PiesekLeszek1
  26 czerwca 2010

Autko jest naprawdę czyste i zadbane , co do dokumentu V5C , o którym wspomniałeś.....czy auta z Irlandii również posiadają taki dokument ??

Krzysiek91M
Krzysiek91M
  26 czerwca 2010

2.5-3 tys (3 tys max) czesci
robocizna cos okolo tez 2 kafli

xxxbrsxxx
xxxbrsxxx
  27 czerwca 2010

w astrze trzeba spawac sciane grodziową jest nie symetryczna. koszt przekładki z czesciami od4do 8 tyś zalerzy u kogo:)

PiesekLeszek1
PiesekLeszek1
  27 czerwca 2010

No właśnie chciałem zapytać jak to jest z tą ścianą grodziową.....tylko jeszcze nasuwa mi się jedno pytanie, czy aby naruszanie tej ścianki jest zgodne z prawem ?

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.