Jambo
Posty: 1302 (po ~107 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 10
Jambo
  28 maja 2010 (pierwszy post)

witam.

chcę kupić forda coguara, jednak słyszę wiele sprzecznych opinii. ktoś tam mówił, że dobre autko, ktoś tam inny mówił że bardzo podatne na awarię.

co wy sądzicie o tym samochodzie ?

Bstok161ZT650
Bstok161ZT650
  2 czerwca 2010
MusicMaker
MusicMaker: Nowa Impreza i nowe Evo wyglądają jak zabawki. O ile Evo jest do przełknięcia o tyle to co zrobili z Subaru to paranoja, i jeszcze silnik Diesla -_-'


ale ja wam powiem ze subaru jest zupełnie inne w prowadzeniu niz evo x tutaj wielki plus dla subaru to jest naprawde skok to co oni poczynili od momentu gdy ja zacząłem swoją przygodę ze stajnią subaru jak i mitsubishi, gdzie mitsu biło na głowę subaru właściwosciami jezdnymi i nie mam tu na myśli samodzielnej zmiany miedzy mud gravel i snow a reakcją auta na to co ja chce z autem zrobić i to jak auto zachowa się w danym momencie
MusicMaker
MusicMaker
  2 czerwca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: ale ja wam powiem ze subaru jest zupełnie inne w prowadzeniu niz evo x tutaj wielki plus dla subaru to jest naprawde skok to co oni poczynili od momentu gdy ja zacząłem swoją przygodę ze stajnią subaru jak i mitsubishi, gdzie mitsu biło na głowę subaru właściwosciami jezdnymi i nie mam tu na myśli samodzielnej zmiany miedzy mud gravel i snow a reakcją auta na to co ja chce z autem zrobić i to jak auto zachowa się w danym momencie

Ja miałem na myśli Design. Odnośnie prowadzenia, mówisz o tym jak "elektronika prowadzi" czy jak Ty prowadzisz?
whitestok
whitestok
  3 czerwca 2010
MusicMaker
MusicMaker: Nowa Impreza i nowe Evo wyglądają jak zabawki. O ile Evo jest do przełknięcia o tyle to co zrobili z Subaru to paranoja, i jeszcze silnik Diesla -_-'

no z tym sie prawie zgodzę :D Nowa impreza całkowicie mi się nie podoba...szkoda, że zmienili budę z sedana na hatchback, co do EVO to już nie jest Lancer tylko Galant Fortis, tak się nazywa w Japonii to auto i tak powinno się nazywać na całym świecie bo następcy Lancera nie zaprojektowano, poza tym Lancery od zawsze były mniej więcej tej samej wielkości co Imprezy. Galant Fortis w odpowiedniej wersji na prawdę wygląda groźnie i groźnie brzmi, kilka tygodni temu na mieście widziałem takiego dość konkretnie zmodowanego, bez kitu bestia :)

Silnik diesla w Imprezie to całkiem paranoja no ale cóż...nic na to nie poradzimy...dobrze, że chociaż nikt nie każe nam od razu tych diesli kupować i można sobie wybrać np poprzednią Imprezę :)

Konto usunięte
Konto usunięte: subaru, to marka, która się rozwija tak, jak jej nakazują potrzeby rynku,

a powiedz mi która marka rozwija się wbrew temu co rynek nakazuje? nawet Lambo i Aston Martin projektują już limuzyny czterodrzwiowe...

Konto usunięte
Konto usunięte: ale ja wam powiem ze subaru jest zupełnie inne w prowadzeniu niz evo x tutaj wielki plus dla subaru to jest naprawde skok to co oni poczynili od momentu gdy ja zacząłem swoją przygodę ze stajnią subaru jak i mitsubishi, gdzie mitsu biło na głowę subaru właściwosciami jezdnymi i nie mam tu na myśli samodzielnej zmiany miedzy mud gravel i snow a reakcją auta na to co ja chce z autem zrobić i to jak auto zachowa się w danym momencie

ja słyszałem o subaru dość przeciwne zdanie, słyszałem, że już nie jest tak twarde jak kiedyś i, że gorzej się prowadzi...w sumie to też zależy od upodobań kierowcy. O Galant Fortis słyszałem dużo pochwał, m.in lepsza sterowność w porownaniu z Lancerami EVO.
NoPride
NoPride
  3 czerwca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: vti ma toyota, honda ma vtec

Cytat
Cytat: W 1992 zaprezentowano sportową odmianę kolejnej generacji Hondy Civic o oznaczeniu EG6. VTi było również po raz pierwszy dostępne jako limuzyna, co stanowiło bardzo praktyczny sportowy samochód dla czterech osób. Z zewnątrz auto można było odróżnić po charakterystycznych 15-calowych felgach oraz naklejce Dohc Vtec w tylnym dolnym rogu karoserii. Wersja VTi różni się wyposażeniem, posiada regulowaną kolumnę kierownicy, tylną wycieraczkę o kilku trybach pracy, wyciszenie (...)

Ale Ty, whitestok, wiesz lepiej :)

Konto usunięte
Konto usunięte: MR2 to nie roadster! roadster to MRS a to różnica...

No tak, przecież MR2 to nie roadster! MR2 to SUV, jak mogłem zapomnieć.... Jeszcze jakieś nowe fajne pomysły masz?

Konto usunięte
Konto usunięte: tutaj to się pogrzebałeś całkowicie zaliczając Merca W202 i BMW E36 do aut wielkości Omegi :D przecież to całkiem inne auta :D BMW 5 jest wielkości Omegi, a w Mercu W202 to tylko marka limuzonowa i nic poza tym...nawet W124 jest mniej miejsca w środku niż w Omedze MV6.

A gdzie ja napisałem o wielkości? Czytaj chłopczyku ze zrozumieniem :] BMW serii 3 to jak najbardziej auto klasy średniej premium, tak samo jak w202. Omega to co prawda średnia-wyższa ale to różnica tylko "połowy" klasy między tymi autami.

Kto się pogrążył, ten się pogrążył. Nie ja twierdzę że w202 to kompakt a że mr2 to nie roadster.
DylaraComesBack
DylaraComesBack
  3 czerwca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: a powiedz mi która marka rozwija się wbrew temu co rynek nakazuje? nawet Lambo i Aston Martin projektują już limuzyny czterodrzwiowe...

a powiedz mi na jaki UJ sie wpierda~~lasz?
Wypominałem Ci coś? chciałem wmówić że subaru się nie rozwija i dalej robi turbodoładowane samochody bo WSTYD mieć w kompaktowej imprezie diesla ?

jak chcesz się wypowiedzieć, dodaj coś od siebie, i nie wytykaj innym czegoś, czego nie zmieni Twoja wypowiedź ;)
whitestok
whitestok
  3 czerwca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte:

Co do civic VTi to rzeczywiście mój błąd, zapomniałem, że w hondzie VTi to była wersja wyposażenia...

Konto usunięte
Konto usunięte: No tak, przecież MR2 to nie roadster! MR2 to SUV, jak mogłem zapomnieć.... Jeszcze jakieś nowe fajne pomysły masz?


To jest właśnie MR2 i powiedz mi jeszcze raz, że to jest roadster... :D

XxWhite1983Xx
XxWhite1983Xx: np. limuzyny - opel omega mv6, bmw e36 328, mercedes-benz w202 c280

rzeczywiście o wielkości nie pisałeś, wystarczyło, że nazwałeś ciasnego W202 i ciasne E36 limuzynami tak jak by miały chociaż tyle miejsca w środku co Omega...no ale jednak są dużo mniejsze od Omegi.
machu221
machu221
  3 czerwca 2010

w sumie to on tu pytał o cougara :woot:

fajny desing jeśli się podoba bierz silnik 2.0 z opinii użytkowników mniej awaryjny od 2.5 no ale jak się dba tak się ma :)

MusicMaker
MusicMaker
  4 czerwca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: To jest właśnie MR2 i powiedz mi jeszcze raz, że to jest roadster... :D

Kolega ma racje, to nie jest roadster bo seryjnie dach jest integralną częścią samochodu.
whitestok
whitestok
  4 czerwca 2010
MusicMaker
MusicMaker: Kolega ma racje, to nie jest roadster bo seryjnie dach jest integralną częścią samochodu.

dokładnie, są też MR2 w wersji targa no ale to i tak nie roadster.
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.