witam.
chcę kupić forda coguara, jednak słyszę wiele sprzecznych opinii. ktoś tam mówił, że dobre autko, ktoś tam inny mówił że bardzo podatne na awarię.
co wy sądzicie o tym samochodzie ?
lista tematów
ford coguar strona 2 z 2
Konto usunięte: Nowa Impreza i nowe Evo wyglądają jak zabawki. O ile Evo jest do przełknięcia o tyle to co zrobili z Subaru to paranoja, i jeszcze silnik Diesla -_-'
ale ja wam powiem ze subaru jest zupełnie inne w prowadzeniu niz evo x tutaj wielki plus dla subaru to jest naprawde skok to co oni poczynili od momentu gdy ja zacząłem swoją przygodę ze stajnią subaru jak i mitsubishi, gdzie mitsu biło na głowę subaru właściwosciami jezdnymi i nie mam tu na myśli samodzielnej zmiany miedzy mud gravel i snow a reakcją auta na to co ja chce z autem zrobić i to jak auto zachowa się w danym momencie
Konto usunięte: ale ja wam powiem ze subaru jest zupełnie inne w prowadzeniu niz evo x tutaj wielki plus dla subaru to jest naprawde skok to co oni poczynili od momentu gdy ja zacząłem swoją przygodę ze stajnią subaru jak i mitsubishi, gdzie mitsu biło na głowę subaru właściwosciami jezdnymi i nie mam tu na myśli samodzielnej zmiany miedzy mud gravel i snow a reakcją auta na to co ja chce z autem zrobić i to jak auto zachowa się w danym momencie
Ja miałem na myśli Design. Odnośnie prowadzenia, mówisz o tym jak "elektronika prowadzi" czy jak Ty prowadzisz?
Konto usunięte: Nowa Impreza i nowe Evo wyglądają jak zabawki. O ile Evo jest do przełknięcia o tyle to co zrobili z Subaru to paranoja, i jeszcze silnik Diesla -_-'
no z tym sie prawie zgodzę :D Nowa impreza całkowicie mi się nie podoba...szkoda, że zmienili budę z sedana na hatchback, co do EVO to już nie jest Lancer tylko Galant Fortis, tak się nazywa w Japonii to auto i tak powinno się nazywać na całym świecie bo następcy Lancera nie zaprojektowano, poza tym Lancery od zawsze były mniej więcej tej samej wielkości co Imprezy. Galant Fortis w odpowiedniej wersji na prawdę wygląda groźnie i groźnie brzmi, kilka tygodni temu na mieście widziałem takiego dość konkretnie zmodowanego, bez kitu bestia :)
Silnik diesla w Imprezie to całkiem paranoja no ale cóż...nic na to nie poradzimy...dobrze, że chociaż nikt nie każe nam od razu tych diesli kupować i można sobie wybrać np poprzednią Imprezę :)
a powiedz mi która marka rozwija się wbrew temu co rynek nakazuje? nawet Lambo i Aston Martin projektują już limuzyny czterodrzwiowe...
Konto usunięte: ale ja wam powiem ze subaru jest zupełnie inne w prowadzeniu niz evo x tutaj wielki plus dla subaru to jest naprawde skok to co oni poczynili od momentu gdy ja zacząłem swoją przygodę ze stajnią subaru jak i mitsubishi, gdzie mitsu biło na głowę subaru właściwosciami jezdnymi i nie mam tu na myśli samodzielnej zmiany miedzy mud gravel i snow a reakcją auta na to co ja chce z autem zrobić i to jak auto zachowa się w danym momencie
ja słyszałem o subaru dość przeciwne zdanie, słyszałem, że już nie jest tak twarde jak kiedyś i, że gorzej się prowadzi...w sumie to też zależy od upodobań kierowcy. O Galant Fortis słyszałem dużo pochwał, m.in lepsza sterowność w porownaniu z Lancerami EVO.
Konto usunięte: W 1992 zaprezentowano sportową odmianę kolejnej generacji Hondy Civic o oznaczeniu EG6. VTi było również po raz pierwszy dostępne jako limuzyna, co stanowiło bardzo praktyczny sportowy samochód dla czterech osób. Z zewnątrz auto można było odróżnić po charakterystycznych 15-calowych felgach oraz naklejce Dohc Vtec w tylnym dolnym rogu karoserii. Wersja VTi różni się wyposażeniem, posiada regulowaną kolumnę kierownicy, tylną wycieraczkę o kilku trybach pracy, wyciszenie (...)
Ale Ty, whitestok, wiesz lepiej :)
No tak, przecież MR2 to nie roadster! MR2 to SUV, jak mogłem zapomnieć.... Jeszcze jakieś nowe fajne pomysły masz?
Konto usunięte: tutaj to się pogrzebałeś całkowicie zaliczając Merca W202 i BMW E36 do aut wielkości Omegi :D przecież to całkiem inne auta :D BMW 5 jest wielkości Omegi, a w Mercu W202 to tylko marka limuzonowa i nic poza tym...nawet W124 jest mniej miejsca w środku niż w Omedze MV6.
A gdzie ja napisałem o wielkości? Czytaj chłopczyku ze zrozumieniem :] BMW serii 3 to jak najbardziej auto klasy średniej premium, tak samo jak w202. Omega to co prawda średnia-wyższa ale to różnica tylko "połowy" klasy między tymi autami.
Kto się pogrążył, ten się pogrążył. Nie ja twierdzę że w202 to kompakt a że mr2 to nie roadster.
Konto usunięte: a powiedz mi która marka rozwija się wbrew temu co rynek nakazuje? nawet Lambo i Aston Martin projektują już limuzyny czterodrzwiowe...
a powiedz mi na jaki UJ sie wpierda~~lasz?
Wypominałem Ci coś? chciałem wmówić że subaru się nie rozwija i dalej robi turbodoładowane samochody bo WSTYD mieć w kompaktowej imprezie diesla ?
jak chcesz się wypowiedzieć, dodaj coś od siebie, i nie wytykaj innym czegoś, czego nie zmieni Twoja wypowiedź ;)
Co do civic VTi to rzeczywiście mój błąd, zapomniałem, że w hondzie VTi to była wersja wyposażenia...
Konto usunięte: No tak, przecież MR2 to nie roadster! MR2 to SUV, jak mogłem zapomnieć.... Jeszcze jakieś nowe fajne pomysły masz?
To jest właśnie MR2 i powiedz mi jeszcze raz, że to jest roadster... :D
rzeczywiście o wielkości nie pisałeś, wystarczyło, że nazwałeś ciasnego W202 i ciasne E36 limuzynami tak jak by miały chociaż tyle miejsca w środku co Omega...no ale jednak są dużo mniejsze od Omegi.
w sumie to on tu pytał o cougara
fajny desing jeśli się podoba bierz silnik 2.0 z opinii użytkowników mniej awaryjny od 2.5 no ale jak się dba tak się ma :)