chicel2009
chicel2009
  8 maja 2010 (pierwszy post)

witam, interesuje mnie sportowy motocykl, taki wiadomo żeby się miło jeździło (nie mówię tutaj o jeździe na jednym kole czy coś)
chcę motocykl który jak mu podkręcę gaz to nawet się nie zacznie męczyć....
100KM na motocykl to dużo?
Yamahy sa dobre ? skoro nie znam się w ogóle na motocyklach to jaki kupić które się najmniej psują lub łatwo jest z częściami ?

proszę o propozycje na co zwrócić uwagę itp.

bialy11113
bialy11113
  8 maja 2010

siema kup sobie najperw cos 50konnego...jak siadziesz na 100 konna bryke to sie polamiesz lub zabijesz...to jest najlepsza rada...najpierw naucz sie dobrze jezdzic na mniejszych maszynach a potem kupisz wieksza....kazdy motórzysta Ci to p[owie ktory ma głowe na karku...pozdro.3maj sie...

MarcinKawasakiZX6R
MarcinKawasakiZX6R
  8 maja 2010

Mogę polecić Kawasaki ZX6R, 120KM, wystarcza:) Fajnie sie tym lata, pozdro :)

chicel2009
chicel2009
  8 maja 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Mogę polecić Kawasaki ZX6R

ile kosztuje takie cacko ?
rufik1988
rufik1988
  9 maja 2010

Popieram zx6r 95-97 tylko tyle że ma ona w tym roczniku 105km, lub nowsze zx.. ale jeśli nie jeździłeś czymś mocniejszym czyli chociażby 50km czymś dotychczas to hmm
motorek na koło też poderwiesz przy tej mocy bez problemu odkręceniem gazu z pierwszego biegu, rozpędzenie do 220 nie jest czymś trudnym, ale powyżej już nie idzie mu tak łatwo przynajmniej, mój tak ma.
Motor wybieraj pod siebie a nie jaki ci ktoś poleci na każdej marce jest inna pozycja do kierowania, i inaczej oddają moc Pozdrawiam

Rafus04
Rafus04
  9 maja 2010

Zależy od grubości portfela :)

ZX7RxNINJA
ZX7RxNINJA
  9 maja 2010

polecam R1 od razu :zonk:

ZX7RxNINJA
ZX7RxNINJA
  9 maja 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: chcę motocykl który jak mu podkręcę gaz to nawet się nie zacznie męczyć....


wystarczy 50km, wiecej i tak nie wykorzystasz nawet w 50% bo nie umiesz jeździć

Konto usunięte
Konto usunięte: 100KM na motocykl to dużo?