Rider20
Rider20
  22 kwietnia 2010 (pierwszy post)

Siemka ;) słyszeliście może o przeróbce Forda Fiesty 1.4 MK3 1991r. na "tylnonapędowca" ??? na youtubie są filmy z taką fiestą ;) może ktoś z Was przerabiał tak Fordzika ??? z czego silnik lub podzespoły wziąć ???

takeagiftpolecam
takeagiftpolecam
  22 kwietnia 2010

polecam tobie stronke na której można uzbierać kase na nagrody, oczywiście za darmo odpowiadając tylko i wyłącznie na pytanka:) http://www.takeagift.pl/polecam:122081 i dziekuje jeśli się zarejestrujesz:)

jagucio
jagucio
  22 kwietnia 2010

A wiesz przynajmniej ze na 90% będziesz miał brak możliwości dopuszczenia tego pojazdu ruchu??? I że taka przeróbka zje Twój wór pieniędzy...

KORARM
KORARM
  22 kwietnia 2010
Rider20
Rider20: Siemka ;)

elo

Rider20
Rider20: słyszeliście może o przeróbce Forda Fiesty 1.4 MK3 1991r. na "tylnonapędowca" ???

nie

Rider20
Rider20: na youtubie są filmy z taką fiestą ;)

wrzuć linki

Konto usunięte
Konto usunięte: polecam tobie stronke na której można uzbierać kase

autorowi sie na pewno przyda na swój projekt

Konto usunięte
Konto usunięte: A wiesz przynajmniej ze na 90% będziesz miał brak możliwości dopuszczenia tego pojazdu ruchu???

a to dlaczego?
ZX7RxNINJA
ZX7RxNINJA
  23 kwietnia 2010

Przypuszczam ze moze pasowac dyfer od jakiegos innego forda tylnonapedowego np ściery ale koszta takiej przerobki przerosna wartosc samochodu... pozatym silnik i skrzynie tez trzeba by wlozyc od sierry lub jakiegos tylnonapedowego

Rider20
Rider20
  24 kwietnia 2010

Proszę bardzo link do filmika:
http://www.youtube.com/watch?v=bwssUJpwQjs&feature=related

Konto usunięte
Konto usunięte: pozatym silnik i skrzynie tez trzeba by wlozyc od sierry lub jakiegos tylnonapedowego

No niby tak ale co z wałem napędowym??? wiadomo sierra i fiesta różnią sie gabarytami :P myślałem coś nad tym ale teraz skąd wziąć potrzebne podzespoły
nowypluty
nowypluty
  24 kwietnia 2010

Opłaca ci się to robić? Kup sobie auto tylnonapędowe i lepiej na tym wyjdziesz.

Rider20
Rider20
  24 kwietnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Opłaca ci się to robić? Kup sobie auto tylnonapędowe i lepiej na tym wyjdziesz.

Wiesz chodzi tu też o kase
Większość tylnonapędówek ma przynajmniej 2.0, wiadomo spalanie... :/ ubezpieczenie to samo bo nie mam żadnych zniżek i swoje kosztują...
Myślałem nad sierrą, tania jest ale to ubezp na 2.0 :/
Rider20
Rider20
  24 kwietnia 2010

a Fiestę już mam i troche sie już muli (przydałby sie remoncik)
Potrzebuje z czegoś silnik i podzespoły a robocizne to mam za free ;)

Jaras19883
Jaras19883
  24 kwietnia 2010

moj kumpel sobie przerabiał tak astre jedynke na tylnonapedówke. silnik i skrzynie zapozyczył z omegi b 3.0benzyna i całkiem ciekawie mu to wyszło ale koszty i robocizna jest ogromna... wtedy już trzeba przerabiac komore silnika aby umieścić go wzdłuż jak np bmw. z mostem i tylnimi wachaczami nie ma juz takiego wielkiego problemu

Rider20
Rider20
  24 kwietnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: koszty i robocizna jest ogromna...

co do kosztów to sie domyślam ale z własnym (tzn kolegi ;) ) warsztatem chyba bedzie łatwiej ;)
a robocizna to wiadomo, trzeba jakoś wcisnąć do takiego małego autka większy silnik, przerobić podłoge, żeby jakoś dać tam wał napęd.
whitestok
whitestok
  25 kwietnia 2010
Rider20
Rider20: myślałem coś nad tym ale teraz skąd wziąć potrzebne podzespoły

silnik możesz wziąść z poloneza caro 1.4 benzyna, z tego co ludzie opowiadali to te silniki są od ROVER'a i ponoć bardzo dobrze sobie radę dawały z ciężkim poldasem.
KORARM
KORARM
  25 kwietnia 2010
Rider20
Rider20: Większość tylnonapędówek ma przynajmniej 2.0, wiadomo spalanie...

Moim zdaniem mniejszego od 1.6 nie ma co wkładać bo spalanie i tak będzie większe.
Chodzi o opopry toczenia które w tylnonapędówce są większe i poza maluchem, polonezem i dużym fiatem nie znam auta z mniejszym niż 1.6 motorem a spalanie wiadomo jakie jest w tych autach.
jak chcesz mieć tylnonapędowego to nie pchaj się w przerabianie z małym silnikiem.
A nie lepiej ci będzie kupić auto tylnonapędowe?
nawet jeśli masz

Rider20
Rider20: robocizne za free

To wiele troche materiałów jest tobie potrzebnych na taką robote.
Ale powodzenia w robocie.
Sam chce się zabrać za pewien projekt ale kasy ciągle brakuje a wierz mi
oprócz silnika i podstawowych podzespołow to kilka tysi na pierdoły trzeba wydać jak chcesz to porządnie zrobić.
whitestok
whitestok
  26 kwietnia 2010

Ewentualnie możesz wrzucić jakąś 1l lub 1.3l od ścigacza :)

Rider20
Rider20
  26 kwietnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Ewentualnie możesz wrzucić jakąś 1l lub 1.3l od ścigacza :)

hmm chyba zrezygnuje :P

tak jak pisałem wyżej myślałem nad ścierą ;) ale wiadomo to troszku waży i z tego co sie orientuje ma porządnego muła przy starcie :( dopiero jak sie rozhula to jakoś idzie ;)
ciekawi mnie efekt dużego silnika z napędem na tył w takim autku jak Fiesta ;)
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.