dNbChOdYsVR6
dNbChOdYsVR6
  4 kwietnia 2010 (pierwszy post)

Posiadam Golfa 4 z silnikiem 1,9 Tdi ATD z przebiegiem 180 tyś sprawdzane.
-: dlaczego nie powinno sie chipować silników z takim przebiegiem? czy to sciema? . Chodzi mi o przyrost 35- 40%

KORARM
KORARM
  4 kwietnia 2010

Dla mnie wszystkie chipy to wogóle porażka ale jak chcesz mieć większą moc to kup sobie mocniejsze auto.
nie wiem jak to jest z 180 tys. ne jest to aż tak dużo ale wiadomo, ze chip skraca żywotność silnika i przez to pewnie z takąopinią się spotkałeś.
Po takim przebiegu masz na pewno bardziej zmęczone materiały jak w nowym aucie.

Bstok161ZT650
Bstok161ZT650
  4 kwietnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Chodzi mi o przyrost 35- 40%


takiego przyrostu chip tuningiem nie osiągniesz
dNbChOdYsVR6
dNbChOdYsVR6
  4 kwietnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: takiego przyrostu chip tuningiem nie osiągniesz

czyli to sciema , bo w ich katalogach jest ze po chipie bd miał 140 koni i 330 Nm

Konto usunięte
Konto usunięte: mocniejsze auto.

odpada bo w styczniu dostalem tego.
comd89
comd89
  5 kwietnia 2010
Cytat
Cytat: Dla mnie wszystkie chipy to wogóle porażka ale jak chcesz mieć większą moc to kup sobie mocniejsze auto. nie wiem jak to jest z 180 tys. ne jest to aż tak dużo ale wiadomo, ze chip skraca żywotność silnika i przez to pewnie z takąopinią się spotkałeś. Po takim przebiegu masz na pewno bardziej zmęczone materiały jak w nowym aucie.

Dobrze zrobiony Chip który polepsza osiągi ale nie o bardzo duże ilości nie powoduje większego zużycia silnika cała grupa VAG posiada te same silniki mianowicie 90 i 110 koni które różnią się tylko komputerem i niczym więcej i jakoś nie powoduje to szybszego zużywaia się silnika 110 KM
KORARM
KORARM
  5 kwietnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: cała grupa VAG posiada te same silniki mianowicie 90 i 110 koni które różnią się tylko komputerem i niczym więcej i jakoś nie powoduje to szybszego zużywaia się silnika 110 KM

A miałwś takie auto 90KM i 110KM ?? Testowałeś oby dwa typy w tych samych warunkach przez setki tysięcy kilometrów?
Wątpie, żeby 110KM silnik przejechał tyle samo w tych samych rękach co 90KM
Jeśli twierdzisz, ze to jest to samo to znaczy, ze mało wiesz o silnikach!
Każdy silnik bardziej wyżyłowany wytrzyma mniej i śmieszy mnie to jak ktoś opowiada o 400KM które wytrzymują jakieś tam silniki
Owszem ale nie przez 400 tys gdzie seryjny silnik zrobi taki przebieg a wyżyłowany nie!
Jak widzisz zawsze jest coś za coś niema nic za darmo!
222slodki222
222slodki222
  5 kwietnia 2010

człowieku nie słuchaj bzdur. ja mam peugeota 307 z silnikiem diesla 2.0 hdi 90 i zamontowałęm sobie chipa za ponad 2 tys i moc wzrosłą do 125koni i czoc roznice jedziłem takim samym o mocy 90 koni i chip pomaga. a silnik pracuje dobrze a przebieg mam ponad 170tys. smiało zakładaj ale za duze pieniadze bo te za 300zł na allegro to scierwo jest a nie chip

dNbChOdYsVR6
dNbChOdYsVR6
  6 kwietnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: 90 i 110

ja mam akurat ATD 101
a chcialbym pojezdzić nim z 5-6 lat bo szybciej chyba sie nie dorobie;p
19cegla91
InEveryMomentYour
InEveryMomentYour
  9 kwietnia 2010

co jak co ale w te cipy tez sie nie bawił bym :)
diesel ma byc oszczedny nie szybki :)
ja sie bawie benzyniakami jak jakies info to prv o mocy :)

jedno potanie jak zeswapowac kompresor i turbine w jedym ; o ktos robił cos takiego ?

Bstok161ZT650
Bstok161ZT650
  10 kwietnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: diesel ma byc oszczedny nie szybki :)


a jak jest i szybki i oszczedny ?

ja tam juz sobie benzyny kupować nie planuje

diesel rządzi:mrgreen:
InEveryMomentYour
InEveryMomentYour
  10 kwietnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: a jak jest i szybki i oszczedny ?

to się nie klei chociaż te nowe diesle sam bylem pod wrazeniem jak 3,0 niewiele pali ale i moc nie porywająca

Konto usunięte
Konto usunięte: ja tam juz sobie benzyny kupować nie planuje

ja póki młody głupi to benzyne bede lał i jak dotrę do informacji kompresor + turbo jak zmontować to mi moze przejdzie zapał na benzyniaki jak narazie to moj cel uturbione auto zakompresorować

Konto usunięte
Konto usunięte: diesel rządzi

tu juz pojemnosci grają role ; p h22a8 i wątpie ze jakis diesel do 2,5l z mocą by się równał a o spalaniu nie rozmawiajmy 2,2l potrafi spalic 20l ; o przy czym diesel ile ? 6-7 ?
Bstok161ZT650
Bstok161ZT650
  10 kwietnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: to się nie klei chociaż te nowe diesle sam bylem pod wrazeniem jak 3,0 niewiele pali ale i moc nie porywająca


klei się klei :)

350 KM
630 Nm dostepnych od 1500 obrotów

Konto usunięte
Konto usunięte: ja póki młody głupi to benzyne bede lał i jak dotrę do informacji kompresor + turbo jak zmontować to mi moze przejdzie zapał na benzyniaki jak narazie to moj cel uturbione auto zakompresorować


gdyby mozna było odliczać benzynę od podatku to pewnie jezdziłbym benzyną chociaż od momentu jak mam tego diesla to serio uważam wyższość silników diesla nad benzyną

Konto usunięte
Konto usunięte: tu juz pojemnosci grają role ; p h22a8 i wątpie ze jakis diesel do 2,5l z mocą by się równał a o spalaniu nie rozmawiajmy 2,2l potrafi spalic 20l ; o przy czym diesel ile ? 6-7 ?


Miałem wcześniej 520 d po czipie 198 KM nie pamietam jak tam z momentem było ale chodziło to ladnie i paliło 8-9 l przy takiej dość szybkiej jeździe

Przesiadłem się do 535d kupiona używania z przebiegiem 55 tyś zrobiłem czip tuning w wawie u VTG-ów i tak, czas przyspieszania spadł o połowe prawie a spalanie 10-12 l maksymalnie co i spaliła to 13,3 ale wtedy to serio ją katowałem :ziober2:
InEveryMomentYour
InEveryMomentYour
  14 kwietnia 2010

chcesz powiedziec ze w 535d masz
350 KM
630 Nm dostepnych od 1500 obrotów ;o ?

ja mam crx
h22a8 + 0,3barka
i nie mam okazji zerknąc ile ma mocy ale ma ok 250
i nm nie malo ps wie ktos czy cos gdzies Olsztyn i okolice
jest jakas hamownia na 4łapy ? bo jedynym problemem
przy sprawdzeniu mocy są 4 łapy bo w okolicy wiem gdzie jest
ale tylko na jedną oś :/

Bstok161ZT650
Bstok161ZT650
  15 kwietnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: chcesz powiedziec ze w 535d masz 350 KM 630 Nm dostepnych od 1500 obrotów ;o ?


tak bo to bi turbo :)

2 sprezarki jedna mniejsza druga wieksza

Konto usunięte
Konto usunięte: jest jakas hamownia na 4łapy ? bo jedynym problemem przy sprawdzeniu mocy są 4 łapy bo w okolicy wiem gdzie jest ale tylko na jedną oś :/


VTG-i mają hamownie 4x4 w wawie
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.