PavTheLegend
Posty: 53 (po ~277 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 11
PavTheLegend
  24 marca 2010 (pierwszy post)
Witam,
No to tak jak w temacie - otóz mam Punto 1.2 elx z 2000 r. i od pewnego czasu gdy auto jest zapalone trzęsie całą budą, zwłaszcza gdy stoje w miejscu (jak auto jest zapalone oczywiscie) gdy jade tak do 40 km/h to tez trzesie dopiero jak juz przyspiesze to auto juz tak bardzo nie szarpie ale caly czas cos tam czuc .
Czuje jakby samochod zaraz sie rozleciec podczas tego. :/

Wiecie moze co to moze byc ? Jakies doswiadczenia z czyms takim ?

Czytalem troche na google i gdzies tam wyczytalem ze sa to moze (jakies) poduszki pod silnikiem i skrzynia biegow ?
legasy
legasy
  24 marca 2010

Foto-experci na pewno Ci pwiedzą, co trzeba zrobić, ale ja mimo wszystko zawiózłbym autko do mechanika- proste.
Życzę przyjemnej jazdy i szerokiej drogi ;)

PavTheLegend
Posty: 53 (po ~277 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 11
PavTheLegend
  24 marca 2010
Jak juz pisałes tą odpowiedz to trzabylo w ogóle nic nie pisac.
legasy
legasy
  24 marca 2010

Hmm... zastanawiam się nad sensem tego postu... (?)

ssaasshh82
ssaasshh82
  24 marca 2010

Ciężko powiedzieć, ponieważ może być wiele przyczyn szarpania począwszy od zatkanego filtra paliwa poprzez uszkodzony silniczek krokowy czy czujnik przepustnicy...poduszkę pod silnikiem łatwo sprawdzić - to widać czy amortyzuje czy nie i czy towarzyszą temu jakieś nieprzyjemne odgłosy...jeśli wykluczona zostanie poduszka, to najlepiej podpiąć go pod komputer i zobaczyć czy "wyrzuci" jakieś błędy, bo naprawdę wiele może być przyczyn i ciężko pomóc bez popatrzenia na to co z tym samochodem faktycznie się dzieje...

chicel2009
chicel2009
  24 marca 2010

ja dziś miałem podobny przypadek lecz ja mam na gaz vw polo i spadały mu momentami obroty do 700 to wina gazu była w moim przypadku, tak jak kolega wyżej napisał, to na 99% procent wina filtra paliwa, gazu

goldshaker
goldshaker
  24 marca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: otóz mam Punto 1.2 elx z 2000 r


Konto usunięte
Konto usunięte: Wiecie moze co to moze byc ?

Fiat Punto
CASHO101
CASHO101
  24 marca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Witam, No to tak jak w temacie - otóz mam Punto 1.2 elx z 2000 r. i od pewnego czasu gdy auto jest zapalone trzęsie całą budą, zwłaszcza gdy stoje w miejscu (jak auto jest zapalone oczywiscie) gdy jade tak do 40 km/h to tez trzesie dopiero jak juz przyspiesze to auto juz tak bardzo nie szarpie ale caly czas cos tam czuc . Czuje jakby samochod zaraz sie rozleciec podczas tego. :/ Wiecie moze co to moze byc ? Jakies doswiadczenia z czyms takim ? Czytalem troche na google i gdzies tam wyczytalem ze sa to moze (jakies) poduszki pod silnikiem i skrzynia biegow ?

moze to byc poduszka jak juz wczesniej napisales, ze trzesie buda...
a jesli auto szarpie jest nie rowna praca silnika powodujaca wibracje to tak jak koledzy wyzej napisali ... sprawdz filtry i czujniki... krokowiec.

Konto usunięte
Konto usunięte: dein2: otóz mam Punto 1.2 elx z 2000 r dein2: Wiecie moze co to moze byc ? Fiat Punto

niestety w Polsce roi sie od takich mechanikow jak i od takich odpowiedzi bez sensu.
PavTheLegend
Posty: 53 (po ~277 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 11
PavTheLegend
  24 marca 2010

Saasshh82 i CASH0101 dzieki za rozsądne odpowiedzi . Zaczne sprawdzac wszystkie te reczy wymienione powyzej. I jak dalej bedzie nie ok , to bede musial zabulic troche i dac go do dobrego mechanika.

Jak cos to Temat do zamkniecia . :)

goldshaker
goldshaker
  25 marca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: niestety w Polsce roi sie od takich mechanikow jak i od takich odpowiedzi bez sensu.

ciekaw jestem czy jeździłeś w ogóle punto... dla mnie to gówno a nie samochód... więc japa
shinu
shinu
  25 marca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: ciekaw jestem czy jeździłeś w ogóle punto... dla mnie to gówno a nie samochód... więc japa


to teraz czekamy az sie pochwalisz czym Ty jezdzisz:)
lutek
lutek
  25 marca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Wiecie moze co to moze byc ?

Spróbuj potrząść silnikiem na postoju(wyłączonym oczywiscie) albo zaciągnij ręczny i próbuj ruszać tak żeby silnik dostał lekkie obciażenie - powinien zacząć walić w bude(on albo skrzynia)
goldshaker
goldshaker
  25 marca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: to teraz czekamy az sie pochwalisz czym Ty jezdzisz:)

mitsubishi galant
GalaCB
GalaCB
  25 marca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: dein2:otóz mam Punto 1.2 elx z 2000 rdein2:Wiecie moze co to moze byc ? Fiat Punto


Zgadzam się w 100%
Fiata nie kupił bym za nic ;)
Miłego wyrzucania pieniędzy w błoto.
Paweu125
Paweu125
  25 marca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: dein2

A gdy wciśniesz sprzęgło?:Woot: nie przestaje wtedy drgać?
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.