chicel2009
chicel2009
  17 marca 2010 (pierwszy post)

witam, zauważyłem że po zimie wycieka mi olej sam nie wiem skąd bo nie znam się ale gdzieś od spodu chyba z silnika...
ale żeby nie wymieniać uszczelki (brak pieniędzy itp) chciałbym tą uszczelkę zakleić może jakimś klejem żeby mi nie kapało są jakieś "plasteliny" do tego itp ?

folkemon
folkemon
  17 marca 2010

a skąd wiesz, że uszczelka? Może kapie z miski olejowe, bo masz w niej dziurkę.

ZX7RxNINJA
ZX7RxNINJA
  17 marca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: witam, zauważyłem że po zimie wycieka mi olej sam nie wiem skąd bo nie znam się ale gdzieś od spodu chyba z silnika... ale żeby nie wymieniać uszczelki (brak pieniędzy itp) chciałbym tą uszczelkę zakleić może jakimś klejem żeby mi nie kapało są jakieś "plasteliny" do tego itp ?


nie ma takich, jak masz samochod to musisz miec i na naprawde... zobacz moze z miski kapie albo spod uszczelki miski, koszt wymiany nie jest duży...
ZX7RxNINJA
ZX7RxNINJA
  17 marca 2010

naprawe*.....

chicel2009
chicel2009
  17 marca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: a skąd wiesz, że uszczelka? Może kapie z miski olejowe, bo masz w niej dziurkę.

z uszczelki bo widać, a ile może kosztować wymiana uszczelki ?
KORARM
KORARM
  17 marca 2010

jeśli nie kapie Tobie to tak, zeby nie było zaraz oleju (czyli poci się) to możesz narazie sobie to podarować.
Tym bardziej, ze nie wiesz z kąd leci a to trzeba najpierw stwierdzić zanim weźniesz się za robote.
Nie wiem ile może kosztować. zależy co będzie.
Jeśli chodzi o kleje to nie ma nic takiego jedynie jest silicon
Zwany płynną uszczelką.
Czyli ta sama robota, bo i tak trzeba element zdemontować.
A czy zrobić na normalną uszczelke czy na płynną to mechanik musi wiedzieć i sam nie kombinuj bo to jest dość precyzyjna robota i trzeba troszke mieć pojęcie.

kkryha07
kkryha07
  17 marca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: zauważyłem że po zimie wycieka mi olej


Konto usunięte
Konto usunięte: chyba z silnika


To chyba logiczne he he :D