Sylar
Posty: 154 (po ~255 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 15
Sylar
  8 marca 2010 (pierwszy post)

Do rzeczy przed oddaniem samochodu do warsztatu byłem na 90% pewny ze strzeliła uszczelka po głowica (wszystkie objawy poza kopceniem) Pozatym stajac na poboczu po wystapieniu usterki przez 15 minut nie mogłem wrzucic wstecznego jedynki ani dwójki a reszta biegów wchodzila jak "mucha w smole" po 15 minutach po pierwszym "metalicznym" (miałem wrazenie ze opór był na lewarku) wrzuceniu wstecznego biegi wchodziły juz normalnie Dzis auto jest juz zrobione strzelone dwie cewki zapłonowe i nic wiecej I tu moje pytanie Objawy uszkodzonych 2 cewek zapłonowych sa tak podobne to padnietej uszczelki pod głowica ?? Na allegro widzialem takie cewki w cenie 70 zl za sztuke Robocizna stoi az 380 ?? I ostatnie pytanie dziwne zachowanie lewarka skrzyni biegów zaczeło sie odkad dolali mi do niej oleju Czy koszty obecnej naprawy nie sa czasem proba naprawienia błedow za moje ?? autko renault clio II 1.4 16 V

jagucio
jagucio
  8 marca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: strzeliła uszczelka po głowica (wszystkie objawy poza kopceniem)

Czyli jakie??? Woda w oleju, olej w zbiorniczku na płyn chłodzący???
Sylar
Posty: 154 (po ~255 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 15
Sylar
  8 marca 2010

to o czym napisałem(kopcenie) było dla mnie tozsame z wymieszaniem płynów i pojawieniem sie ich w komorze spalania co by dało kopcenie Ujme to tak : wszystkie bez otwierania maski : utrata mocy posykiwanie w rytm obrotów ktore w koncu przeszło w warkot cos miedzy dieslem a traktorem praca nie na wszystkich cylindrach "objawów wymieszani płynów nie było"

whitestok
whitestok
  8 marca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: warkot cos miedzy dieslem a traktorem

:zonk: hehehehe
KORARM
KORARM
  8 marca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Do rzeczy przed oddaniem samochodu do warsztatu byłem na 90% pewny ze strzeliła uszczelka po głowica


Konto usunięte
Konto usunięte: Pozatym stajac na poboczu po wystapieniu usterki przez 15 minut nie mogłem wrzucic wstecznego jedynki ani dwójki

A co mają biegi wspólnego z uszczelką?

Konto usunięte
Konto usunięte: Robocizna stoi az 380 ??

Skora nie pasowało tobie to mogłeś sam sobie wymienić.
Za darmo nikt nie pracuje.

Konto usunięte
Konto usunięte: Objawy uszkodzonych 2 cewek zapłonowych sa tak podobne to padnietej uszczelki pod głowica ??

Nie to zupełnie inna bajka.
Tak jak napisałeś tu

Konto usunięte
Konto usunięte: to o czym napisałem(kopcenie) było dla mnie tozsame z wymieszaniem płynów i pojawieniem sie ich w komorze spalania co by dało kopcenie Ujme to tak : wszystkie bez otwierania maski : utrata mocy posykiwanie w rytm obrotów ktore w koncu przeszło w warkot cos miedzy dieslem a traktorem praca nie na wszystkich cylindrach "objawów wymieszani płynów nie było"

objawy do usterki się jak najbardziej zgadzają.
Trzeba było zapytać wcześniej.
Poza tym dziwnie piszesz te objawy. dziwnym językiem.

Konto usunięte
Konto usunięte: tozsame z wymieszaniem płynów i pojawieniem sie ich w komorze spalania


Konto usunięte
Konto usunięte: Ujme to tak : wszystkie bez otwierania maski

Nie wiem o co tabie chodzi.
Te zdania sąco najmniej dziwne ale może ta ja nie rozumiem dokładnie co ty chcesz przekazać tym.
chicel2009
chicel2009
  8 marca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Robocizna stoi az 380 ?? I

może aż a może tylko ? wiesz ile to jest roboty żeby to wymienić ? ja wiem ze to tylko 4-5 godzin roboty rzadko kto za 5 godzin zarobi blisko 400zł no więc za wiedzę i umiejętność mechanika też się płaci... samemu w silniku bez wiedzy nikt raczej nie grzebie każdy woli oddać do dobrego mechanika i mieć wszystko z głowy :) wiem ze nie pomogłem ale wiem ze taka cena 380zł to nie duzo :)
KORARM
KORARM
  8 marca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: ja wiem ze to tylko 4-5 godzin roboty

Jak by uszczelke wymieniał to tak ale mechanik wymienił tylko dwie cewki hehe, czytaj dokładnie.
Sylar
Posty: 154 (po ~255 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 15
Sylar
  8 marca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: A co mają biegi wspólnego z uszczelką?

Nic .Dlatego ta czesc wypowiedzi zaczynała sie od "pozatym"

Konto usunięte
Konto usunięte: Skora nie pasowało tobie to mogłeś sam sobie wymienić. Za darmo nikt nie pracuje.
Niewiedzialem czy to standardowa czy wygórowana stawka wiec spytałem

Konto usunięte
Konto usunięte: Poza tym dziwnie piszesz te objawy. dziwnym językiem.
tozsame = równoznaczne = znaczyły w moim mniemaniu to samo

Konto usunięte
Konto usunięte: mateoslat:Robocizna stoi az 380 ?? I może aż a może tylko ? wiesz ile to jest roboty żeby to wymienić ? ja wiem ze to tylko 4-5 godzin roboty rzadko kto za 5 godzin zarobi blisko 400zł no więc za wiedzę i umiejętność mechanika też się płaci... samemu w silniku bez wiedzy nikt raczej nie grzebie każdy woli oddać do dobrego mechanika i mieć wszystko z głowy :) wiem ze nie pomogłem ale wiem ze taka cena 380zł to nie duzo :)

dziekuje o taka odpowidz mi chodzilo
A wie ktos co mogło byc przyczyna tego ze niemogłem wrzucic biegów ?? mechanicy tego nie ruszyli i mowia ze ok
KORARM
KORARM
  8 marca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: A wie ktos co mogło byc przyczyna tego ze niemogłem wrzucic biegów ??

To nie zostanie do końca wytłummaczone.
Być może olej w skrzyni nie rozruszał się dokładnie lub pompa wysprzęglika nnie dawała rady jak auto stało może jakiś czas a silnik ledwo chodził. Lub być może po prostu przypadek a problem powróci.
Ale myśle, ze ta pierwsza teoria jest słuszna i po prostu na zgaszonym silniku też czasami możesz mieć problem z wrzóceniem biegów w zależności jak w środku w skrzyni się wszystko ułoży.
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.