RyysiuteQ
RyysiuteQ
  28 lutego 2010 (pierwszy post)

dobry wieczór,
mam problem, a, że zbytnio nie znam się na autach proszę o jakieś porady.
otóż rodzice kupili Fiata Qubo w zeszłym roku. Obecnie ma przejechane ok 6 tyś. km
problem? dużo spala. wg obliczeń i pokładowego komputera wyszło, że łyka +/- 9 litrów na setkę. to przecież bardzo duże. ale jak się okazuje silnik jest słaby. posiada 73 KM. zamierzam jechać z tym do salonu i doradźcie co mam im powiedzieć? wiem, że powiedzą to co ja, że słaby silnik itp itd. czy istnieje taka możliwość, aby w nowym aucie [nawet za własną dopłatą] zwiększyli KM?

z góry dziękuje za pomoc :)

whoreswanted
whoreswanted
  28 lutego 2010

widac ze nie znasz sie na motoryzacji... po pierwsze jaka pojemnosc silnika zima czy latem .. palujecie samchod czy nie.. wszystko bierze sie pod uwage moj samochod 1.4 benzyna 75km pali rowniez kolo 9 i to jest standardowe spalanie

KORARM
KORARM
  28 lutego 2010

Ojej weź sie zastonów czy masz problem czy nie masz zanim pojedziesz nie potrzebnie zawracać gitare!!
Ja Tobie mówie, ze problemu nie masz żadnego!!!
Auto przez rok przejechało

Konto usunięte
Konto usunięte: 6 tyś. km

to nie będzie palić mniej.
chyba, ze będzie więcej jeździć i nie tylko do kościoła na zimnym silniku bo wtedy oczywiście więcej pali.
Spalanie zależy głównie od stylu, warunków i ilości jazdy.

Konto usunięte
Konto usunięte: co mam im powiedzieć?

zapytaj się czy nie należy tutaj zrobić przeglądu technicznedo niech ci zrobią jak trzeba.
i nie mów, ze dużo pali bo pomyślą " ALE DAŁN "

Konto usunięte
Konto usunięte: czy istnieje taka możliwość, aby w nowym aucie [nawet za własną dopłatą] zwiększyli KM?

trzeba wybrać mocniejszą wersje jak chcesz kupić nowe auto.
są jakieś wynalazki zwiększające moc ale nie polecam.
whitestok
whitestok
  28 lutego 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: po pierwsze jaka pojemnosc silnika zima czy latem

pora roku nie ma nic do pojemności silnika :D

Konto usunięte