kobra1990
kobra1990
  15 lutego 2010 (pierwszy post)

hej mam dylemat. co wybrać bmw e36 z silnikiem 318i czy mazde 323f V silnik 1.8 16v

whitestok
whitestok
  16 lutego 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: frajda jeszcze większa niż z 200SX

miałem tu na myśli 200SX S13 CA18DET :P
AkaDwa
AkaDwa
  16 lutego 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Rewelacyjny silnik SR20DE, który jak na NA jest bardzo podatny na mody.

Tzn. jak podatny na mody?. Jeśli chodzi o odczuwalność i wyczuwalność tego silnika po takich modyfikacjach jak baranek, komputer z Primery to owszem idzie łatwo wyczuć każdy przyrost konia mechanicznego i w miarę tanio osiągnąć 165 -170konia z serii 143. Ale dalej? by przekroczyć 200koni już nie jest tak tanio, nie jest też fajnie, bo dół gdzie ciągnie już od 1,5tys. zostaje kompletnie przy takiej mocy stracony..

Co do dalszej modyfikacji SR20DE wolałbym szukać unikatu VE, gdzie 200+ jest w stanie lekko osiągnąć, nie tracąc dołu mieć moment w ok. 220Nm i zmienna faze rozrządu. Tutaj Type-R i K20a zostaje w tyle..

Chyba że gdzieś się mylę co do tych modyfikacji SR20DE, to im so sorry.
machu221
machu221
  16 lutego 2010

ale czy on napisał że chce kupić auto żeby zrobić z niego wyścigówkę ..:zonk:

nie każda z osób pytająca tutaj o auto chce od razu mieć milion koni pod maską jezu wejście się ogarnijcie co po niektórzy bo aż żal się robi :zonk:

kobra1990
kobra1990:


napiszę Ci na pw odnośnie jednego modelu bo tutaj z nikim się nie dogadasz tylko milion koni mają przed oczami
AkaDwa
AkaDwa
  16 lutego 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: ale czy on napisał że chce kupić auto żeby zrobić z niego wyścigówkę .. nie każda z osób pytająca tutaj o auto chce od razu mieć milion koni pod maską jezu wejście się ogarnijcie co po niektórzy bo aż żal się robi

to do mnie?.
machu221
machu221
  16 lutego 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: to do mnie?.


i nie tylko i nie tylko w tym temacie w każdym jak ktoś zapyta o auto co po niektórzy od razu że weź ten z większym silnikiem tuninguj milion koni a ktoś pomyślał że jemu może takie wystarczy silnik :woot:
AkaDwa
AkaDwa
  16 lutego 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: i nie tylko i nie tylko w tym temacie w każdym jak ktoś zapyta o auto co po niektórzy od razu że weź ten z większym silnikiem tuninguj milion koni a ktoś pomyślał że jemu może takie wystarczy silnik

Więc jeśli do mnie to nie wiem o co Ci chodzi, nie pisałem na temat auta które ma wybrać.. bardziej mnie interesowała podatność 'na moce' silnika który mi bliski, bo czytam wiele i wiele o tych podatnych mocach do niego nie jest..

Co do mocy to wiadomo że każdy też czasem się poruszać chce szybciej.

Co do auta i tematu to wybrałbym e30 318is, bo jest to wg. MNIE najładniejsze BMW jakie kiedykolwiek BMW wypuściło na rynek i za 10tys. już ładny egzemplarzy by kupił, ale jakoby że sam jesteś posiadaczem BMW nie musze chyba pisać że utrzymanie jego nie jest tanie.. Więc to tak jeśli miałbym wybierać między modelami BMW do 10tys.

Co do BMW a Mazda, to wybrałbym Mazde ale nie 323f, a Mazde mx3 bądź 626/626 Cronoss. pewnie w Mazdy bym celował w LPG.
MiSZgtv
MiSZgtv
  16 lutego 2010
kobra1990
kobra1990: bmw e36 z silnikiem 318i czy mazde 323f V silnik 1.8 16v

Jak masz 10tyś na auto, a koniecznie chciałbyś BMW to celuj w jakieś BMW E36 320i ale z silnikiem m52b20 do 10tyś jakieś kupisz na trasie zejdziesz do 8l a na mieście kolo 11/12l przy normalnej jeździe a dynamika auta jest ogólnie spoko nie mówiąc już o takich rzeczach jak kultura pracy silnika i mała awaryjność.
E36 318i nie jest dobrym wyborem ten silnik jest paliwożerny spali tyle co 2litrowe m52b20 i nie odpycha się zbyt szybko.
Twój wybór.
machu221
machu221
  16 lutego 2010
Konto usunięte
Konto usunięte:


ale w każdym temacie jak ktoś pyta o auto zawsze jest to samo milion koni i walka fanów japońskiej tehnologi z fanami niemieckiej technologi w dziedzinie motoryzacji oczywiście , kurde jeszcze brakuje fanów włoskiej i francuskiej myśli motoryzacyjne i a co rosyjskiej polskiej czeskiej rumuńskiej :O powariowali co po niektórzy
piszą o wielkich mocach których pewnie nie jeden nie miał nawet pod prawą nogą a nawet jak miał to nie umiał jej efektywnie wykorzystać , taka zbita masa krzyczących dzieci z wyjątkami tutaj jest stąd te forum to taki syf dlatego jak mam problemy z autem to wolę forum swojego fanklubu
whitestok
whitestok
  16 lutego 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: ale w każdym temacie jak ktoś pyta o auto zawsze jest to samo milion koni i walka fanów japońskiej tehnologi z fanami niemieckiej technologi w dziedzinie motoryzacji oczywiście , kurde jeszcze brakuje fanów włoskiej i francuskiej myśli motoryzacyjne i a co rosyjskiej polskiej czeskiej rumuńskiej :O powariowali co po niektórzy

Wiesz, walki japońskich technologii i niemieckich by nie było gdyby fani niemieckich technologii nie wywyższali tak swoich "cacek" tak jak posiadacz pewnego BMW 3.0 wypowiadający się w tym temacie wcześniej i uważający, że lancery EVO i subaryny imprezy wymiękają przy jego becie itp... no cóż...pewnie w takiej maszynie nigdy nie siedział nawet a już nie wspominając o jeździe...a większość posiadaczy BMW dobrze wie, że to auto bardzo lubi rozczarowywać właścicieli np na światłach :D
Jestem fanem japońskiej motoryzacji ale coraz częściej staram się patrzeć obiektywnie na pozostałe marki. Tylko trochę denerwuje mnie jak ktoś pisze kompletne bzdury na temat "jakie to moje bmw/vw jest zajebiste/zajebisty a wszystko co japońskie to imitacja samochodów".
Co do mocy to miałem Suprę MK4 N/A i powiem szczerze, że mocy mi wystarczało w zupełności, nie miałem nigdy jakichś planów na poważne mody typu kucie itp...myślałem sobie na temat wrzucenia turbiny bo brakowało mi przede wszystkim dźwięku BOV no ale nie wydało bo musiałem sprzedać furę.

Konto usunięte
Konto usunięte: piszą o wielkich mocach których pewnie nie jeden nie miał nawet pod prawą nogą a nawet jak miał to nie umiał jej efektywnie wykorzystać , taka zbita masa krzyczących dzieci z wyjątkami tutaj jest stąd te forum to taki syf

Fakt, piszą ale zazwyczaj wieszając przy tym psy na samochodach, których nawet na oczy nie widzieli...

Konto usunięte
Konto usunięte: dlatego jak mam problemy z autem to wolę forum swojego fanklubu

od tego są fankluby aby sobie wzajemnie pomagać, ja też jak miałem jakiś problem z poprzednim autem(mitsu galant) to wolałem napisać na forum mitsumaniaków niż tutaj...
machu221
machu221
  16 lutego 2010
Konto usunięte
Konto usunięte:


jestem od zawsze zajarany beemkami ale nigdy tej marki nie stawiałem ponad inną , jeździłem accordem znajomej z 95roku i nauczyłem się jak jeździ się wiertarkami kto nie umie ten nigdy nie odczuje mocy taka prawda , bardzo dobre auto idzie jak po sznurku jednak brakuje mi czegoś tego co zawsze znajdowałem w beemce , sama mazda 323f też taką latałem i też złego słowa nie powiem mimo że urwałem ręczny
whitestok
whitestok
  16 lutego 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: jestem od zawsze zajarany beemkami ale nigdy tej marki nie stawiałem ponad inną

zauważyłem to akurat, ale są też tacy, którzy piszą kompletne bzdury i pewnie sam się ze mną zgodzisz w tym momencie :)

Konto usunięte
Konto usunięte: jeździłem accordem znajomej z 95roku i nauczyłem się jak jeździ się wiertarkami kto nie umie ten nigdy nie odczuje mocy taka prawda , bardzo dobre auto idzie jak po sznurku jednak brakuje mi czegoś tego co zawsze znajdowałem w beemce

Jeździłem brata accordem z 97 roku i nie powiem, że jest słaby bo jak się wciśnie pedał gazu to momentalnie auto się zbiera i bardzo dobrze się prowadzi, ale nie kupiłbym tego auta nigdy m.in ze względu na niewygodne fotele i głośność podczas jazdy i nie mam tu na myśli wydechu czy czegoś innego bo auto jest w 100% seryjne i w 100% sprawne. Gdybym miał brać albo takiego accorda albo e36 to jednak wybrałbym Mitsu Galanta 96-06.

Konto usunięte
Konto usunięte: sama mazda 323f też taką latałem i też złego słowa nie powiem mimo że urwałem ręczny

Co do mazdy 323F (tej bez ramek) to szczerze mogę powiedzieć, że mnie mile zaskoczyła wygodą, mam 182cm wzrostu i bez problemu mieściłem się zarówno z przodu jak i z tyłu a z zewnątrz sprawia wrażenie ciasnego auta, poza tym latanie po zakrętach tym autem to czysta przyjemność, trzyma się drogi jak przyklejone.
JustOneMati
JustOneMati
  17 lutego 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: a ja bym madzie wybrał BMW w zime jest kapota jeździć :/


a jezdziles e36 zima ? ja nie jedna przejechalem wiec nie piernicz glupot.
MiSZgtv
MiSZgtv
  17 lutego 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: a jezdziles e36 zima ?

Ja jeżdżę e36 zimą i zgodzę się z nim, że jest gorzej jeździć tylnym napędem niż przednim zwłaszcza jak jest odwilż, nie pisze tu o poślizgach bo to nie ważne, można się przyzwyczaić. Ale wyjechanie z nieodśnieżonego parkingu to nie lada wyzwanie...

Konto usunięte
Konto usunięte: ja nie jedna przejechalem wiec nie piernicz glupot.

Gratuluję od dzisiaj jesteś moim idolem.
SergiuszM
Posty: 187 (po ~132 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
SergiuszM
  17 lutego 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Ja polecam taki jak ja mam:) nawet porshe boxter wysiada i nie wspomne o subaru impreza czy mitsubishi lancer evo...-ja mam 3.0 a dokładnie to e46 330ci i tylko 231koników:)-niesamowita moc i zabawa:)


ta twoja fura co robi ćwierć mile w 14.8 jest szybsza od evo i sti co spoko robią ćwierć mile w 13.6......
whitestok
whitestok
  17 lutego 2010
SergiuszM
SergiuszM: ta twoja fura co robi ćwierć mile w 14.8 jest szybsza od evo i sti co spoko robią ćwierć mile w 13.6......

hehe spokojnie, już tego biemdablju fana skomentowałem :D
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.