RaaFaaleek999
RaaFaaleek999
  3 stycznia 2010 (pierwszy post)

Witam :piwo:

Mam pytanie do was jak można obniżyć seicento sporting jak najmniejszym kosztem ??

Czy można wsadzić czerwone sprężyny pod seryjne amortyzatory ??
i jakie byście najlepiej polecali ?:piwo:

Corradolicious
Corradolicious
  3 stycznia 2010

a czym sie niby charakteryzuja czerwone sprezyny? Poza tym ze kolorem?

RaaFaaleek999
streetbikers
streetbikers
  3 stycznia 2010

obetnij po niecalym zwoju z seryjnych sprezyn i tez bedzie nizej i na pewno lepiej niz na jakiś sprezynach czerwonych z allegro ktore po 5 tys km stana sie takie meciutkie ze bedzie dobijal

Avatar użytkownika batonick85batonick85
Posty: 7 (po ~384 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 156
batonick85
  3 stycznia 2010

Szczerze to nie polecam takiej kombinacji. Amorki mogą nie wytrzymać. Rozejrzyj się w necie za kompletną sportową zawiechą. Koszt nie będzie pewnie zbyt wysoki a jeśli zdecydujesz się na czerwone sprężyny to nie zapomnij o usztywnieniu budy. Na naszych drogach może nie wytrzymać i zacząć pękać. Polecam odnaleźć w necie klubu miłośników seicento - pewnie taki istnieje. Tam na pewno znajdą się magicy, którzy kleją wszelkie tematy związane z seicento.

RaaFaaleek999
RaaFaaleek999
  3 stycznia 2010

właśnie patrzyłem na koszt całego zawieszenie i jest to około 1.000 tys. wiec mysle ze nie opłaca sie do tego samochodu tyle włożyć.Chciałem tylko obnizyc aby lepiej sie prowadził w zakretach i o sam wygląd.

Avatar użytkownika batonick85batonick85
Posty: 7 (po ~384 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 156
batonick85
  3 stycznia 2010

aaa... jeśli nie zależy ci żeby zrobić z autka "taczkę" to na seryjne sprężyny możesz założyć spinki (są na alledrogo). Obniżą ci autko nie wiele (max chyba 45 mm??) ale zmiana będzie widoczna a nie będziesz musiał wydawać siana na kompletną zawiechę.

KORARM
KORARM
  3 stycznia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Chciałem tylko obnizyc aby lepiej sie prowadził w zakretach i o sam wygląd.

myślisz, ze jak wstawisz jakieś miękkie sprężyny a auto będzie niżej to takie gówno lepiej sie prowadzi? może pierwsze odczucie takie bendziesz miał ale jak na zakręcie wylondujesz poza drogą to przekonasz sie, ze to nic nie daje do prowadzenia.
albo sztywniejsze niższe zawieszenie albo nie bedziesz miał lepszego prowadzenia.
chyba, ze wyglad to już sie nie znam....
Aradesh
Aradesh
  3 stycznia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: a czym sie niby charakteryzuja czerwone sprezyny? Poza tym ze kolorem?

Jakbyś miał trochę pojęcia to byś wiedział co oznaczają kolory sprężyn i nie pisał takich bzdur

Konto usunięte
Konto usunięte: obetnij po niecalym zwoju z seryjnych sprezyn

Najlepiej jeszcze w domu i brzeszczotem - powinieneś założyć warsztat z takimi poradami

Rafaaleek999 - same springi na całe auto kupisz za jakieś 200 zł komplet nowe - używki na forum poświęconym SC pewnie za pół ceny, kompletny zestaw np. regulowany (niekoniecznie gwint) nowy to koszt ok 700 zł najtańszy - jeśli dobrze przetrzepiesz giełdy szroty czy chociażby allegro kupisz kompletne zawieszenie za max 300 zł
Corradolicious
Corradolicious
  3 stycznia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Jakbyś miał trochę pojęcia to byś wiedział co oznaczają kolory sprężyn i nie pisał takich bzdur

W takim razie oswiec mnie. Powaznie mowie. Podaj jakies zrodlo gdzie jest napisane jaki kolor co oznacza w sprezynie. Bo ja glupi bylem i niestety myslalem ze zielone to Weitec, fioletowe to dawny Vogtland, czarne to Eibach. Och ja glupi i nieswiadomy
whitestok
whitestok
  3 stycznia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Bo ja glupi bylem i niestety myslalem ze zielone to Weitec, fioletowe to dawny Vogtland, czarne to Eibach. Och ja glupi i nieswiadomy

hehe fakt, dodatkowo powiem, że zielone ma też Tein :D
Aradesh
Aradesh
  3 stycznia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: czarne to Eibach.

To H&R w jakim kolorze robi sprężyny :] a no i czerwone też robią i grafitowe, a czerwone produkuje i MTS i FK. Lowtec, D&W też w jednym kolorze są, a dwie różne firmy, Vogtland też ma czarne sprężyny w asortymencie.
Jedynie Weitec produkuje tylko i wyłącznie sprężyny w jednym kolorze - zielonym. Reszta firm uzależnia kolor sprężyn od swojego widzimisię i zazwyczaj oznaczają one stopień twardości, czy grubość zwoju sprężyny
Corradolicious
Corradolicious
  3 stycznia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Reszta firm uzależnia kolor sprężyn od swojego widzimisię i zazwyczaj oznaczają one stopień twardości, czy grubość zwoju sprężyny

jesli juz to linie modelowa, a dla kazdego samochodu ma zupelnie inne znaczenie "oznaczenie koloru". Wiec najpierw wystrzeliles do mnie z dupy ze sie nie znam a sam pozniej zadnych konkretow nie napisales.
Aradesh
Aradesh
  3 stycznia 2010

Tak masz rację ja wyskoczyłem z konkretami typu:

Konto usunięte
Konto usunięte: a czym sie niby charakteryzuja czerwone sprezyny? Poza tym ze kolorem?

Potem ja napisałem z niby ironią że głupi i nieświadomy myślałem, że kolory oznaczają firmy, a nagle wystrzeliłem, że jednak "linie modelowe różnią się kolorami w zależności od twardości etc.". Tak masz rację :]
whitestok
whitestok
  3 stycznia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Jedynie Weitec produkuje tylko i wyłącznie sprężyny w jednym kolorze - zielonym.

Tein ma wszystkie też zielone!
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.