Mam problem ze światłami hamowania, otóż jak pozostawię go na mrozie, to świecą się one bez mojej wiedzy wyczerpując akumulator ; (
Do rzeczy, będę jechał samochodem na sylwester poza miastem i jak tam mi tam akumulator padnie po nocce to będę uziemiony : P
Co mogę zrobić? Na tą noc odłączyłem akumulator, ale po jego podłączeniu turbosprężarka za bardzo nie chciała się załączyć, dopiero po jakiejś godzinie po ponownym
odpaleniu silnika. I chce uniknąć podobnej sytuacji wracając do domu bo nie chce jechać na trasie SDI z 5cioma osobami w kabinie : D
I tutaj moje pytanie: Czy można to zrobić jakoś łopatologicznie? podtrzymując pedał hamulca jakimś kijkiem?
samochód do bora 1,9 tdi 130km z 2004
lista tematów
Czujnik świateł hamowania
ale jak moze turbina sie nie zalączać co tam elektryczna jest he he :D jak wyzej od czujnika lub bezpiecznik wyjać
no najlepiej wymuj bezpiecznik od swiatel chamownia, jak narazie to musi wystzrczyc. A jeżeli Ci przy mroze dużym swiatla chamowania sie swieca to wymień czujnik ten przy pedale chamulca.
Pozdrwaiam! i szczesliwego nowego roku!
a co masz luźny pedał? jak ci pedał lata luźny to może wystarczy przykręcić coś?
jeśli jednak nie jest hamulec " twardy " tylko dziwnie miękki to odradzam jazde nim.
lub też masz źle wyregulowany ten czujnik, może trzeba go głębiej włożyć po prostu.???
Jak nie zobaczysz tego to nie będziesz wiedział co jest.
Wsadz głowe z lampą i zobacz co z tym czujnikiem od hamulca sie dzieje.
Jak nie to akumulator odłącz.
haha jest coś takiego jak zawór sterujący turbiną elektrycznie ale to już przypadek pewnie, ze nie działa to po odłączeniu aku.
Jakoś dałem sobie radę : P Podeptałem pedał troszeczkę na wyłączonym silniku aby stwardniał i było ok : P Ale jest nowy problem, znowu turbina na początku nie chciała się załączyć, chociaż akumulatora nie odłączałem (błąd kompa?). Czyżby czeka mnie kosztowne resetowanie komputera? : P
Konto usunięte: i zapewne coś nie tak z hamulcami jest u ciebie zobacz czy nie masz mało płynu hamulcowego jeśli jest mało to pewnie masz do wymiany klocki, może tarcze.
Po czym to wywnioskowąłeś? Po problemie z włącznikiem świateł stopu? Bo jakoś kolega nie wspomniał o niczym co świadczy o problemach z układem hamulcowym?
Swoją drogą te czujniki są najczęściej rozbieralne, często pękają w nich sprężyny i obwód pozostaje cały czas zamknięty. Proste i szybkie w naprawie - nie bać się, wyciągnąc i popatrzeć.
To chyba normalne, że pedał twardnieje po "pompowaniu" przy zgaszonym silniku? Ja bym tutaj nie wróżył problemów z całym układem...
Możliwe, większość z nich ma regulacje i wystarczy je wcisnąć/wkręcić bardziej.
możliwe, ze nie tak czy inaczej kontrola płynu hamulcowego nic nie zaszkodzi.
A jak już problem ze światłami to trzeba wsadzić głowe pod pedały i zobaczyć o co w tym chodzi, ja podałem tylko możliwe przykłady. a to, ze teardnieje to normalne ale, ze zgasło światło to już zagadka, a co autor tematu chowa za plecami to już tylko mozemy sie domyślać.