QbzikK
QbzikK
  26 grudnia 2009 (pierwszy post)

Witam...
Proszę abyście sie wypowiedzieli czy macie wiedzę na ten temat.... jak najprościej i najtaniej dokoncać przeróbki skutera z wtrysku na gaźnik... ( chodzi konkretnie o peugeota jet force.... lecz zapewne tak samo trzeba w przypadku aprili sr ditech)

Na chwile obecno wiem że trzeba zakupić
-linka gazu od wersji gaźnikowej (dłuższa od seryjnen TSDi)
- trójnik paliwa ( i podpinamy od pompy paliwa... a dwa pozostał: jeden gaźnik.. drugi do przelewu(powrót paliwa do baku)
-oczywiście gaźnik najlepiej dellorto

InEveryMomentYour
InEveryMomentYour
  26 grudnia 2009

google : Forum Mielocha :) tam widzą wszystko o odkurzaczach :)

QbzikK
QbzikK
  26 grudnia 2009

-oczywiście gaźnik najlepiej dellorto

piotrekum
piotrekum
  26 grudnia 2009

krótko i zwięźle powiem ja chcesz takie coiś zrobić to nowy engine z osprzętem inaczej sie nie da chyba że masz simsona i siedziszz na forum simsony.net czy ak się to zwało czytasz mądre posty z tamtąd bo jeśli chodzi o słabe 2t to najlepsze forum żeby przerodzić twojegochujowego sprzęta w potwora ;)

ZX7RxNINJA
ZX7RxNINJA
  27 grudnia 2009

kup sobie motocykl i wywal ten kibel do kontenera

QbzikK
QbzikK
  27 grudnia 2009

no ale jak już się wydało na to gówno 9 tys... to żal sprzedać.. chociaż by na części

WujekBeton
WujekBeton
  27 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: jak już się wydało na to gówno 9 tys

jak tata wydal :mrgreen:
a najlepiej to zmien go na motocykl
ZX7RxNINJA
ZX7RxNINJA
  27 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: no ale jak już się wydało na to gówno 9 tys... to żal sprzedać.. chociaż by na części


szkoda mi takich ludzi

za to moglbys juz miec np YZF 125R - dobre do nauki i piękne;

QbzikK
QbzikK
  27 grudnia 2009

dobra na temat.... odnośnie przeróbki ??? ma ktoś jakoś szerszą wiedzę?
kupić.. gaźnik + ssanie ręczne... przewody paliwowe... trójnik.. kruciec doloyowy od wersji gaźnikowej mam... linkę gazu zakipic.. wyjąć kółko z kompresora... wymiana głowicy niekonieczna.. przy wymianie głowicy trzeba jeszcze przewód wymienić.

ZX7RxNINJA
ZX7RxNINJA
  27 grudnia 2009

jeszcze krociec ssacy do cylindra
potem spiąć to wszystko i wyregulować gaźnik
nie jest to takie proste
a tak nawiasem po co Ci taka przerobka? dodając paliwa na gaźniku nie uzyskasz wiekszej mocy

QbzikK
QbzikK
  27 grudnia 2009

przeróbka po to bo przestał zapalać... wymienione już kupe części i nie wiedzą co mu jest.. kompresja niby jest a nie zapala.. Nie chodzi mi o większe osiągi tylko o to żeby działał.
no kruciec dolotowy mam już kupiony od wersj gaźnikowej... chociaż niezbędny to on nie jest.

Yamaha YZF 125 ładna jest ale też na wtrysku ;P... tyle że 125 i już nie jest tak awaryjna i z serwisem pewnie prościej.

ZX7RxNINJA
ZX7RxNINJA
  28 grudnia 2009

zmien sobie serwis, jak jest kompresja to nie ma ch*uja musi sie dać naprawić

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.