Witam. Mam civica 89r 1.3 i zastanawiam się nad podkręceniem mocy. Niewiem wstawić sobie większy silnik czy turbo do tego? Przewiduje koszta do ok15tyś i niebardzo chcę zmieniać auto. Doradzi ktoś??
Co podkręcić w civicu?? strona 3 z 6
więc już Ci mówię, były E36 coupe z korbkami z przodu, nie wiedziałem, że akurat masz coupe dlatego poruszyłem temat korbkowanych szyb z tyłu, dla mnie wystarczy normalny klimatronik.
Na hamowni wykazało 224KM więc też są jak najbardziej realne.
Nie jestem, żadnym idiotą i zajeżdżonego auta bym nie brał! Auto przeszło pełną kontrolę w serwisie Toyota przed zakupem, poza tym było serwisowane w Toyocie w UK od samego sprowadzenia. Co do automata w 6cylindrowej sportowej suprze to bardzo dobrze daje sobie radę, nie jeździłeś to się nie wypowiadaj. "niby sportowe" to mogę powiedzieć o Twoim bmw i o każdej innej trójce. Prawda jest taka, że BMW robiło/robi te modele z myślą o jako takim luksusie w połączeniu z dynamiczną jazdą, nic więcej...no może ta legendarna M3 GTR jest sportowa...nic poza tym.
W PL przede wszystkim miał bym ubezpieczenie tańsze, ale co prawda, nie mógłbym sobie pozwolić na zakup Supry w PL bo jest za droga.
Najszybszym? Nic takiego nie powiedziałem, poza tym gdybyś popatrzył czym tutaj ludzie się wożą to też byś zmienił zdanie. Moja Toyka też mi styka jak na razie...
wzajemnie
pierddolisz jak potłuczony... Supra w tamtych testach mimo turbo miała 80KM mniej niż M3 i mimo to M3 zostało w tyle...
Hmmm a teraz porównujesz jakieś V8 z merca? Tylko zapomniałeś dodać w jakim olbrzymie masz te 5.0 i jakim prawem znów porównujesz do R6 3.0 które w seryjnym Twin Turbo z japońskiego rynku i tak objechało by Cię bez problemu :D Poza KM, typem silnika i Nm poczytaj sobie też o stosunku mocy do masy :D
tak się właśnie zachowują polacy jeżdżący BMW
ty jesteś jakiś upośledzony...do jednego R6 3.0 silnika podajesz coraz mocniejszych konkurentów :D do tego swojego V12 biturbo porównaj japońskie V12 TwinTurbo http://www.youtube.com/watch?v=M1Qr6IZF14Y
http://www.youtube.com/watch?v=eIu7f7QgdWs
i się po prostu już nie odzywaj...
ty jesteś idiotą :) ja pcham hajs w 21letniego :)
ps. do zakładającegomatu : proponuję wsadzić serce z preludy h22a8 z dobrym swapem zakuć i uturbić :) wyrobisz się w kasie a kuce będą aż wystawać z pod maski w zależności ile hajsu zostanie taką turbine :) potem stopniowo hamulce itp bo autko będzie miało gruuuuuubo mocy
Łooo jo joj
To mu pojechaliście ... tak dziwnie trochę i do końca nie na miejscu ale cóż ...
akurat spojler ma fajny nie wiem komu się tam nie podobał.
to wlasnie ty jestes idiotą :)
nie mam nic do ladowania kasy w fajne fury klasyki albo egzotyki z roczników 80-89 ale bez przesady nie w hondy civic, ludzie skonczcie pisac bajki o waszych mega tuningach i ladowaniu 10 tys w 20 letniego civica bo to az smiech bierze :)
baj de łej: widac jaki z ciebie tuner skoro piszesz o mega mocy a dopiero potem chcesz jakos tą moc zatrzymać, zresztą tylko idioci uturbiają swoje auta a odkladają kwestie bezpieczenstwa na szary koniec, " jak uzbieram kasy to zmienie hamulce na lepsze bo ciezko zatrzymac ale wiesz 240 BHP swoje robi"
no i tak to
161 Zulu Tango 650
whitestok może sam jesteś upośledzony... Właśnie pokazujesz że nie jesteś dla mnie partnerem do rozmowy.. od pierwszego postu w temacie wmawiasz ludziom, że są biedni a Ty jeździsz najlepszą furą pod słońcem..
Kolejny polaczek który wyjechal na zmywak i mysli ze złapał Pana Boga za nagi.
Nie ubliżaj mi bo za cienki w uszach szczylu jesteś, zgrywasz kozaczka i tyle.
Nie Ty będziesz o tym decydował... Gleba pajacu!
Piszesz o różnych autach a ja pisze o swoim... Żebyś wybił sobie z głowy, że masz najlepsze auto wsród piszących tu osób - mylisz się i to bardzo bo pewnie jest tutaj niejeden koleś który swoją furą objechałby i Twoją supre i Moje V8...
Różnica między nami polega na tym, że ja mam świadomość, że nie jeżdzę cudem świata - Tobie tego brakuje.
Może jak byś sam zaczynał od tanich gratów bardziej szanowałbyś innych... Może gdybym nie zaczynał od punto, escorta itp to też bym takim idiotą jak Ty.
a Ty myślisz, że jak pokażesz gołą klatę na profilu to jesteś kozak?
Nie napisałem, że moje bmw jest sportowe, ale nie uważam żeby Twoja supra była sportowa. Zresztą nie wydaje mi się abyś ja miał.
Dziwne, bo w coupe przy otwieraniu i zamykaniu drzwi szyba się 2cm odsuwa i zamyka automatycznie. Bardzo ciekawi mnie jak to jest z korbkami...
Swap, B18C4 jest tu rozsądnym wyborem. Duża jednostka 1.8 mała moc z niego wyciągnięta (169KM) i w 15tys. polskich złotych spokojnie się zmieścisz. Co do uturbiania obecnego 1.3 nie widzę sensu, bo po co? po to by tylko robiło małe 'psst' (?). Całe doprowadzenie wszystkiego pod turbo w silniku wyniosło by te 15tys. ale efektów byś na prawdę nie czuł..
Albo wymiana auta na - NX2000, silnik 2.0 143KM seryjnie, auto w wadze ok. 1tony, porównywalnie takie same gabaryty jak ED7. Osobiście przymierzam się do kupna z takim motorem, kręci się od samego dołu prawie, bo od 2tys. podatne łatwo tuningowi. ETCE rób co chcesz..