BolekPce
Posty: 48 (po ~88 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 8
BolekPce
  23 grudnia 2009 (pierwszy post)

Witam. Mam civica 89r 1.3 i zastanawiam się nad podkręceniem mocy. Niewiem wstawić sobie większy silnik czy turbo do tego? Przewiduje koszta do ok15tyś i niebardzo chcę zmieniać auto. Doradzi ktoś??

whitestok
whitestok
  23 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Dzieki Whitestok. Jeden normalny czlowiek. Mialem niedawno supre ale byla juz dojechana i bez turbo

nie ma za co, ja mam teraz Suprę, tą co w awatarze, 2JZGE pod maską i nawet dobrze się sprawuje, pewnie dlatego, że skrzynia automat i pewnie przez to przeszła dużo mniej niż każdy manual.

możesz też ściągnąć sobie z Japonii takie coś http://page9.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/k123153667

Konto usunięte
Konto usunięte: Sprawdzam czy chociaż raz nie skomentujesz mojego posta.

hehe :P
whitestok
whitestok
  23 grudnia 2009

lub takie coś http://page12.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/p177044632

MiSZgtv
MiSZgtv
  24 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte:

Ty ty chyba mojego BMW nie widziałeś.

Kupiłeś supre w najbiedniejszej wersji jeszcze z najwolniejszym silnikiem i w automacie buhaha. Pewnie mama nie nauczyła synia biegów zmieniać. Naprawdę respect szczególnie za piękny spoiler:zonk:

P.S. C*ujowy temat c*ujowa odpowiedź proste.
Bstok161ZT650
Bstok161ZT650
  24 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: mogłeś się nawet nie odzywać.


ty turlaj dropsa wieśniaku

i nie opowiadaj ludziom swoich niespelnionych marzeń
Bstok161ZT650
Bstok161ZT650
  24 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: nie ma za co, ja mam teraz Suprę, tą co w awatarze, 2JZGE pod maską i nawet dobrze się sprawuje, pewnie dlatego, że skrzynia automat i pewnie przez to przeszła dużo mniej niż każdy manual.


tak na angielskich blachach i z kierą po prawej stronie zajebiscie, ja wstawie sobie jutro avatar z lancerem fq360 i bede gadał ze to mój
whitestok
whitestok
  24 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Kupiłeś supre w najbiedniejszej wersji jeszcze z najwolniejszym silnikiem i w automacie buhaha. Pewnie mama nie nauczyła synia biegów zmieniać. Naprawdę respect szczególnie za piękny spoiler

Najbiedniejsza wersja? no nie wiem, wyposażenie max jakie można było dostać w Suprach MK4, nawet przednie fotele mam oryginalne w skórze, o klimie i pełnej elektryce nie będę już mówił bo pewnie nie wiesz co to znaczy, zwłaszcza, że w swojej becie tylne szyby masz bankowo na korbki a przednie możliwe, że też masz w korbkach :D

Kwestia skrzyni? Wolałem Suprę w zajebistym stanie z automatem, niż dojeebaną w manualu. Co do mocy silnika to i tak nie mam gdzie w UK wykorzystać pełnej mocy N/A a co dopiero TwinTurbo...poza tym wersja TT ma droższe ubezpieczenie wiec wolałem oszczędniej bo trochę ciężko jest utrzymać takie auto w UK dla polaka, który ma 22 lata ale daję sobie z tym radę. Automat i N/A fakt, ale i tak bardzo dobrze sobie radzi z takimi mułami jak Twoja bawarka :D

Konto usunięte
Konto usunięte: P.S. C*ujowy temat c*ujowa odpowiedź proste.

Temat jak temat, a to, że chodzi o japońskie auto, wcale nie znaczy, że musisz pisać takie bzdety, jeśli nie masz nic do powiedzenia to się po prostu nie udzielaj.

Konto usunięte
Konto usunięte: ty turlaj dropsa wieśniaku i nie opowiadaj ludziom swoich niespelnionych marzeń

Jeśli nie umiesz powiedzieć nic sensownego to zaczynasz wyzywać jak każde dziecko...a co do wieśniaka to wieśniak cIĘ zrobił i utopić zapomniał!

Co do moich marzeń to wiele ich mam, a to jedno z Suprą się spełniło już jakiś czas temu dzięki własnej wytrwałości, umiejętności wyznaczania sobie celów w życiu i dążenia do ich realizacji.

Konto usunięte
Konto usunięte: tak na angielskich blachach i z kierą po prawej stronie zajebiscie, ja wstawie sobie jutro avatar z lancerem fq360 i bede gadał ze to mój

Na angielskich blachach? Chciałeś chyba powiedzieć tablicach bo koło blach to one nawet nie stały deklu! Z kierą po prawej stronie bo...auto było importowane z japonii trzy lata temu i obecnie poruszam się tym autem po drogach brytyjskich i nie ma potrzeby robienia "przekładki" poza tym nigdy bym nie przekładki nie robił w tego typu aucie.

Co do awatara to wstaw sobie co chcesz, i tak wszyscy wiedzą, że nie stać cIĘ na nic innego niż E30 rolniku z Sarnak :D
J4cus
J4cus
  24 grudnia 2009

Suprę w Anglii kupisz za paczkę wyruchanych prezerwatyw a spinasz się jak byś jeździł nowym skylinem. Przestań się czołgać po podłodze! Z dobrym niemieckim V8 nie masz szans...

whitestok
whitestok
  24 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Naprawdę respect szczególnie za piękny spoiler

Spoiler rzeczywiście ładny, poza tym przydatny w sportowym aucie RWD o mocy 220KM+
Nie bez powodu Toyota montowała spoilery w seryjnych MK4.
J4cus
J4cus
  24 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Spoiler rzeczywiście ładny, poza tym przydatny w sportowym aucie RWD o mocy 220KM+


No popatrz.. ja mam tylnonapędowe auto o mocy 306 KM i jakoś radzi sobie bez półki na konfitury (czytaj: Spoilera) :mrgreen:
BuziaczkiOdJusti
Posty: 446 (po ~111 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 1
BuziaczkiOdJusti
  24 grudnia 2009
Bolekdobron
Tez mam civica ale nowszego i moi znajomi c klubu zazwyczaj wymijania silniki ....

...Street Racing is not a Crime...

whitestok
whitestok
  24 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Suprę w Anglii kupisz za paczkę wyruchanych prezerwatyw a spinasz się jak byś jeździł nowym skylinem.

moja supra była warta 5 tys funtów wtedy jak ją kupowałem,
paczka NIE UŻYWANYCH prezerwatyw durex kosztuje tutaj ok 3 funty (zależy od sklepu) więc się opanuj...

Co do Skyline to w tej kasie miałem dość duży wybór Skyline w budach R32(GT-R R32 też były), R33, a R34 mogłem sobie importować i jeszcze by mi trochę kasy zostało ale Skyline 2.5 turbo ma takie samo ubezpieczenie co Supra MK4 3.0 TT więc wolałem Suprę MK4 3.0 N/A, która jest tańsza w ubezpieczeniu i w zupełności mi wystarcza a teraz rozglądam się za czymś większym i równie mocnym spod znaku TOYOTA i pewnie za rok się przesiądę.

Konto usunięte
Konto usunięte: Przestań się czołgać po podłodze! Z dobrym niemieckim V8 nie masz szans...


Tak samo te niemieckie v8 nie ma szans z dobrym japońskim v8! Sam się czołgasz po podłodze porównując rzędowy sześcio cylindrowy 3 litrowy silnik z jakimś V8 które pewnie ma minimalnie 4 litry i jest dużo mocniejsze.

Do tego "twojego" V8 mogę porównać mocniejszą seryjną wersję supry mk4 i wtedy te V8 wącha spaliny :D więc skończ... Przykład: Seryjne M3 E92 V8 420KM na prostej wąchało dym za Seryjną Suprą MK4 R6 3.0 TT 360KM i aż śmiać mi się chce, że niemiecka "zajebista" technologia przegrywa z Japońską technologią sprzed ponad dziesięciu lat :D

W sumie nie jeden posiadacz BMW przyzna, że na światłach BMW często lubi rozczarować kierowcę :D
whitestok
whitestok
  24 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: No popatrz.. ja mam tylnonapędowe auto o mocy 306 KM i jakoś radzi sobie bez półki na konfitury (czytaj: Spoilera)


dlatego, że "twoje" 306KM było produkowane z myślą o całkiem innym zastosowaniem wiec nawet nie porównuj...
MiSZgtv
MiSZgtv
  24 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Najbiedniejsza wersja? no nie wiem, wyposażenie max jakie można było dostać w Suprach MK4, nawet przednie fotele mam oryginalne w skórze, o klimie i pełnej elektryce nie będę już mówił bo pewnie nie wiesz co to znaczy, zwłaszcza, że w swojej becie tylne szyby masz bankowo na korbki a przednie możliwe, że też masz w korbkach :D


Z tego co mi się wydaję w żadnym e36 coupe nie było szyb na korbki i zapewniam Cie, że w moim też nie ma. Tylna szyba jest uchylna czyli też nie jest na korbkę...
Skórę też posiadam nie ma czym się chwalić a klime wyobraź sobie, że mam 2 strefową.

Konto usunięte
Konto usunięte: Spoiler rzeczywiście ładny, poza tym przydatny w sportowym aucie RWD o mocy 220KM+ Nie bez powodu Toyota montowała spoilery w seryjnych MK4.


Wole mieć 190km realnych mierzonych na hamowni i bez spoilera z tyłu niż te 220+(ciekawe co to jest ten+) w dowodzie.

Konto usunięte
Konto usunięte: Kwestia skrzyni? Wolałem Suprę w zajebistym stanie z automatem, niż dojeebaną w manualu.


Dla idioty to nawet zajeżdżonego automata sprzedadzą, pewnie kupiłeś w automacie bo sprzedawca powiedział, że ma 220km z "plusem". Automat w v8 i większych motorach jest ok, ale w 6cylindrowej niby sportowej suprze jest porażką...

Konto usunięte
Konto usunięte: trochę ciężko jest utrzymać takie auto w UK dla polaka, który ma 22 lata ale daję sobie z tym radę.

Nie ma czym się chwalić... Wyczyn to by był jakbyś w wieku 22lat pracował w PL i utrzymał sam takie auto...

Konto usunięte
Konto usunięte: i tak bardzo dobrze sobie radzi z takimi mułami jak Twoja bawarka :D

Nie ma to jak być najszybszym w UK nie?
Możliwe, że byś wygrał ale wygrać automatem to żaden wyczyn. Na pewno daleko bym nie został w tyle. I jako 19latek te 190km i tylny napęd ze szperą starczą mi na razie w c*ujj

P.S. WESOŁYCH ŚWIĄT all:piwo:
MiSZgtv
MiSZgtv
  24 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Przykład: Seryjne M3 E92 V8 420KM na prostej wąchało dym za Seryjną Suprą MK4 R6 3.0 TT 360KM

Tylko supra jest turbodoładowana a BMW ma czyste KM, Gdyby do tej M3 wsadzić TT to ta supra nie miała by nawet polotu.

Konto usunięte
Konto usunięte: W sumie nie jeden posiadacz BMW przyzna, że na światłach BMW często lubi rozczarować kierowcę :D

No dla takich jak Ty co nie umieją operować sprzęgłem i lewarkiem od zmiany biegów to na pewno:mrgreen:
Przyznaj, że bałeś się tego i miedzy innymi wybrałeś automat
J4cus
J4cus
  24 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Do tego "twojego" V8 mogę porównać mocniejszą seryjną wersję supry mk4 i wtedy te V8 wącha spaliny :D więc skończ...


Mocniejsza wersja supry do setki ogarnia się o jakies 0,4 s szybciej i to tylko za sprawą mniejszej masy i doładowania :) Od M113 V8 ma 26 KM mniej i minimalnie mniejszy moment obrotowy. Więc sam sobie wąchaj spaliny ;]

Konto usunięte
Konto usunięte: Seryjne M3 E92 V8 420KM na prostej wąchało dym za Seryjną Suprą MK4 R6 3.0 TT 360KM i aż śmiać mi się chce, że niemiecka "zajebista" technologia przegrywa z Japońską technologią sprzed ponad dziesięciu lat :D


Silnik BMW nie był podwójnie doładowany :) Gdyby stanął z M275 V12 Biturbo nie było by już tak wesoło :)

Konto usunięte
Konto usunięte: Sam się czołgasz po podłodze porównując rzędowy sześcio cylindrowy 3 litrowy silnik z jakimś V8 które pewnie ma minimalnie 4 litry i jest dużo mocniejsze.


Nie chodziło mi o suche porównanie, ale o to żebyś przestał się zachowywać jakbyś jeździł najlepszą furą pod słońcem...

P.S. Nie drażnij mnie pisaniem "Twój" "Twoje" w cudzysłowiu... Bo tylko sie ośmieszasz...
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.