Witam. Mam civica 89r 1.3 i zastanawiam się nad podkręceniem mocy. Niewiem wstawić sobie większy silnik czy turbo do tego? Przewiduje koszta do ok15tyś i niebardzo chcę zmieniać auto. Doradzi ktoś??
lista tematów
Co podkręcić w civicu?? strona 2 z 6
Konto usunięte: Dzieki Whitestok. Jeden normalny czlowiek. Mialem niedawno supre ale byla juz dojechana i bez turbo
nie ma za co, ja mam teraz Suprę, tą co w awatarze, 2JZGE pod maską i nawet dobrze się sprawuje, pewnie dlatego, że skrzynia automat i pewnie przez to przeszła dużo mniej niż każdy manual.
możesz też ściągnąć sobie z Japonii takie coś http://page9.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/k123153667
hehe :P
Konto usunięte: nie ma za co, ja mam teraz Suprę, tą co w awatarze, 2JZGE pod maską i nawet dobrze się sprawuje, pewnie dlatego, że skrzynia automat i pewnie przez to przeszła dużo mniej niż każdy manual.
tak na angielskich blachach i z kierą po prawej stronie zajebiscie, ja wstawie sobie jutro avatar z lancerem fq360 i bede gadał ze to mój
Konto usunięte: Kupiłeś supre w najbiedniejszej wersji jeszcze z najwolniejszym silnikiem i w automacie buhaha. Pewnie mama nie nauczyła synia biegów zmieniać. Naprawdę respect szczególnie za piękny spoiler
Najbiedniejsza wersja? no nie wiem, wyposażenie max jakie można było dostać w Suprach MK4, nawet przednie fotele mam oryginalne w skórze, o klimie i pełnej elektryce nie będę już mówił bo pewnie nie wiesz co to znaczy, zwłaszcza, że w swojej becie tylne szyby masz bankowo na korbki a przednie możliwe, że też masz w korbkach :D
Kwestia skrzyni? Wolałem Suprę w zajebistym stanie z automatem, niż dojeebaną w manualu. Co do mocy silnika to i tak nie mam gdzie w UK wykorzystać pełnej mocy N/A a co dopiero TwinTurbo...poza tym wersja TT ma droższe ubezpieczenie wiec wolałem oszczędniej bo trochę ciężko jest utrzymać takie auto w UK dla polaka, który ma 22 lata ale daję sobie z tym radę. Automat i N/A fakt, ale i tak bardzo dobrze sobie radzi z takimi mułami jak Twoja bawarka :D
Temat jak temat, a to, że chodzi o japońskie auto, wcale nie znaczy, że musisz pisać takie bzdety, jeśli nie masz nic do powiedzenia to się po prostu nie udzielaj.
Jeśli nie umiesz powiedzieć nic sensownego to zaczynasz wyzywać jak każde dziecko...a co do wieśniaka to wieśniak cIĘ zrobił i utopić zapomniał!
Co do moich marzeń to wiele ich mam, a to jedno z Suprą się spełniło już jakiś czas temu dzięki własnej wytrwałości, umiejętności wyznaczania sobie celów w życiu i dążenia do ich realizacji.
Konto usunięte: tak na angielskich blachach i z kierą po prawej stronie zajebiscie, ja wstawie sobie jutro avatar z lancerem fq360 i bede gadał ze to mój
Na angielskich blachach? Chciałeś chyba powiedzieć tablicach bo koło blach to one nawet nie stały deklu! Z kierą po prawej stronie bo...auto było importowane z japonii trzy lata temu i obecnie poruszam się tym autem po drogach brytyjskich i nie ma potrzeby robienia "przekładki" poza tym nigdy bym nie przekładki nie robił w tego typu aucie.
Co do awatara to wstaw sobie co chcesz, i tak wszyscy wiedzą, że nie stać cIĘ na nic innego niż E30 rolniku z Sarnak :D
Suprę w Anglii kupisz za paczkę wyruchanych prezerwatyw a spinasz się jak byś jeździł nowym skylinem. Przestań się czołgać po podłodze! Z dobrym niemieckim V8 nie masz szans...
Bolekdobron
Tez mam civica ale nowszego i moi znajomi c klubu zazwyczaj wymijania silniki ....
Tez mam civica ale nowszego i moi znajomi c klubu zazwyczaj wymijania silniki ....
...Street Racing is not a Crime...
Konto usunięte: Suprę w Anglii kupisz za paczkę wyruchanych prezerwatyw a spinasz się jak byś jeździł nowym skylinem.
moja supra była warta 5 tys funtów wtedy jak ją kupowałem,
paczka NIE UŻYWANYCH prezerwatyw durex kosztuje tutaj ok 3 funty (zależy od sklepu) więc się opanuj...
Co do Skyline to w tej kasie miałem dość duży wybór Skyline w budach R32(GT-R R32 też były), R33, a R34 mogłem sobie importować i jeszcze by mi trochę kasy zostało ale Skyline 2.5 turbo ma takie samo ubezpieczenie co Supra MK4 3.0 TT więc wolałem Suprę MK4 3.0 N/A, która jest tańsza w ubezpieczeniu i w zupełności mi wystarcza a teraz rozglądam się za czymś większym i równie mocnym spod znaku TOYOTA i pewnie za rok się przesiądę.
Tak samo te niemieckie v8 nie ma szans z dobrym japońskim v8! Sam się czołgasz po podłodze porównując rzędowy sześcio cylindrowy 3 litrowy silnik z jakimś V8 które pewnie ma minimalnie 4 litry i jest dużo mocniejsze.
Do tego "twojego" V8 mogę porównać mocniejszą seryjną wersję supry mk4 i wtedy te V8 wącha spaliny :D więc skończ... Przykład: Seryjne M3 E92 V8 420KM na prostej wąchało dym za Seryjną Suprą MK4 R6 3.0 TT 360KM i aż śmiać mi się chce, że niemiecka "zajebista" technologia przegrywa z Japońską technologią sprzed ponad dziesięciu lat :D
W sumie nie jeden posiadacz BMW przyzna, że na światłach BMW często lubi rozczarować kierowcę :D
Konto usunięte: Najbiedniejsza wersja? no nie wiem, wyposażenie max jakie można było dostać w Suprach MK4, nawet przednie fotele mam oryginalne w skórze, o klimie i pełnej elektryce nie będę już mówił bo pewnie nie wiesz co to znaczy, zwłaszcza, że w swojej becie tylne szyby masz bankowo na korbki a przednie możliwe, że też masz w korbkach :D
Z tego co mi się wydaję w żadnym e36 coupe nie było szyb na korbki i zapewniam Cie, że w moim też nie ma. Tylna szyba jest uchylna czyli też nie jest na korbkę...
Skórę też posiadam nie ma czym się chwalić a klime wyobraź sobie, że mam 2 strefową.
Konto usunięte: Spoiler rzeczywiście ładny, poza tym przydatny w sportowym aucie RWD o mocy 220KM+
Nie bez powodu Toyota montowała spoilery w seryjnych MK4.
Wole mieć 190km realnych mierzonych na hamowni i bez spoilera z tyłu niż te 220+(ciekawe co to jest ten+) w dowodzie.
Konto usunięte: Kwestia skrzyni? Wolałem Suprę w zajebistym stanie z automatem, niż dojeebaną w manualu.
Dla idioty to nawet zajeżdżonego automata sprzedadzą, pewnie kupiłeś w automacie bo sprzedawca powiedział, że ma 220km z "plusem". Automat w v8 i większych motorach jest ok, ale w 6cylindrowej niby sportowej suprze jest porażką...
Konto usunięte: trochę ciężko jest utrzymać takie auto w UK dla polaka, który ma 22 lata ale daję sobie z tym radę.
Nie ma czym się chwalić... Wyczyn to by był jakbyś w wieku 22lat pracował w PL i utrzymał sam takie auto...
Nie ma to jak być najszybszym w UK nie?
Możliwe, że byś wygrał ale wygrać automatem to żaden wyczyn. Na pewno daleko bym nie został w tyle. I jako 19latek te 190km i tylny napęd ze szperą starczą mi na razie w c*ujj
P.S. WESOŁYCH ŚWIĄT all
Konto usunięte: Przykład: Seryjne M3 E92 V8 420KM na prostej wąchało dym za Seryjną Suprą MK4 R6 3.0 TT 360KM
Tylko supra jest turbodoładowana a BMW ma czyste KM, Gdyby do tej M3 wsadzić TT to ta supra nie miała by nawet polotu.
Konto usunięte: W sumie nie jeden posiadacz BMW przyzna, że na światłach BMW często lubi rozczarować kierowcę :D
No dla takich jak Ty co nie umieją operować sprzęgłem i lewarkiem od zmiany biegów to na pewno
Przyznaj, że bałeś się tego i miedzy innymi wybrałeś automat
Konto usunięte: Do tego "twojego" V8 mogę porównać mocniejszą seryjną wersję supry mk4 i wtedy te V8 wącha spaliny :D więc skończ...
Mocniejsza wersja supry do setki ogarnia się o jakies 0,4 s szybciej i to tylko za sprawą mniejszej masy i doładowania :) Od M113 V8 ma 26 KM mniej i minimalnie mniejszy moment obrotowy. Więc sam sobie wąchaj spaliny ;]
Konto usunięte: Seryjne M3 E92 V8 420KM na prostej wąchało dym za Seryjną Suprą MK4 R6 3.0 TT 360KM i aż śmiać mi się chce, że niemiecka "zajebista" technologia przegrywa z Japońską technologią sprzed ponad dziesięciu lat :D
Silnik BMW nie był podwójnie doładowany :) Gdyby stanął z M275 V12 Biturbo nie było by już tak wesoło :)
Konto usunięte: Sam się czołgasz po podłodze porównując rzędowy sześcio cylindrowy 3 litrowy silnik z jakimś V8 które pewnie ma minimalnie 4 litry i jest dużo mocniejsze.
Nie chodziło mi o suche porównanie, ale o to żebyś przestał się zachowywać jakbyś jeździł najlepszą furą pod słońcem...
P.S. Nie drażnij mnie pisaniem "Twój" "Twoje" w cudzysłowiu... Bo tylko sie ośmieszasz...