DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  20 grudnia 2009 (pierwszy post)

Witam mam Vectre A z lpg,instalacja 2 generacji, lecz jeszcze ten stary przełącznik który przełącza na gaz po przekroczeniu odp obrotow,lecz nie ma tego czujnika ktory pozwala sie przelaczyc na gaz po osiagnieciu okolo 15* ,wiec w takie mrozy przełączam ręcznie.
I teraz moje pytanie,jak najbardziej zaoszczędze benzynke? odpalajac go na benzynie i nagrzewajac lekko stojac pod garazem? czy odpalac i zaraz zaczynac jazde na benzynie zanim się nagrzeje odp? kiedy mniej benzynki spali?stojac czy jadac wiadomo jak to zima max do 3 begu bo sie rozpedzic nie mozna

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ

MiSZgtv
MiSZgtv
  21 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: ziomekthx ma racje.

wrzuć na bieg i odetnij całkowicie podawanie paliwa ciekawe czy nie zgaśnie. Zgodzę się, że auto które toczy się na biegu bez gazu mało pali chwilowo mniej niż na luzie ale pali aby utrzymać chociażby obroty oraz pracę silnika.
DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  21 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: co do gazu to w taty aucie jest tak ze odpala na benzynie po przegazówce małej do 3tyś obrotow się przełącza na gaz i tam czy zima czy lato nie ma z tym problemow

u mnie tez tak jest ze moze byc minus 10 stopni a po przegazowce sie przelaczy od razu,ale ja recznie przelaczam na gaz dopiero jak sie auto nagrzeje do min 30'.
i pytalem sie o to czy nagrzewanie samochodu do tych 30 stopni lepiej przeprowadzac na postoju? czy podczas jazdy?

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ

MiSZgtv
MiSZgtv
  21 grudnia 2009
DJpamir
DJpamir: u mnie tez tak jest ze moze byc minus 10 stopni a po przegazowce sie przelaczy od razu,ale ja recznie przelaczam na gaz dopiero jak sie auto nagrzeje do min 30'. i pytalem sie o to czy nagrzewanie samochodu do tych 30 stopni lepiej przeprowadzac na postoju? czy podczas jazdy?

podczas normalnej jazdy, nie piłując auta będzie lepiej.
WujekBeton
WujekBeton
  21 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: nie piłując auta

:tak::tak: i skonczmy ten temat
ZX7RxNINJA
ZX7RxNINJA
  21 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: wrzuć na bieg i odetnij całkowicie podawanie paliwa ciekawe czy nie zgaśnie. Zgodzę się, że auto które toczy się na biegu bez gazu mało pali chwilowo mniej niż na luzie ale pali aby utrzymać chociażby obroty oraz pracę silnika.


Jesli masz auto na wtrysku i lecisz na biegu i odpuscisz gaz nie pali w ogóle paliwa lub minimalne ilosci. Jak lecisz na biegu to skrzynia kreci Ci silnikiem sama, tym samym on nie potrzebuje do tego paliwa. Pozdro
DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  21 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Jesli masz auto na wtrysku i lecisz na biegu i odpuscisz gaz nie pali w ogóle paliwa lub minimalne ilosci. Jak lecisz na biegu to skrzynia kreci Ci silnikiem sama, tym samym on nie potrzebuje do tego paliwa. Pozdro

tylko ze mieszkam w centum i zanim gdzies wyjade to mam kilka skrzyrzowan,korki i jazda na 1,2 biegu wiec wydaje mi sie ze spala wiecej niz na postoju przy takiej jezdzie

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ

ziomekthx
ziomekthx
  22 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Jakby w czasie jazdy nic nie spalał to by zgasł motor... Samochód nic nie spala jak jest wyłączony nie ma innej opcji Auto zawsze coś spala raz mniej raz więcej...

Mylisz sie w tym przypadku w jakim to opisałem nie masz racji
toja20
toja20
  22 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: ale silnik dlugo tak nie pojezdzi.

a 300tys Ibizy 1.2 SystemPorsche która od założenia gazu beny nie widziała???
Pajel
Pajel
  25 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Jesli masz auto na wtrysku i lecisz na biegu i odpuscisz gaz nie pali w ogóle paliwa lub minimalne ilosci. Jak lecisz na biegu to skrzynia kreci Ci silnikiem sama, tym samym on nie potrzebuje do tego paliwa. Pozdro

dokładnie... jeśli jedziesz na biegu, puścisz gaz, przepustnica zostaje zamknięta całkowicie, a do utrzymywania wolnych obrotów służą boczne kanaliki oraz silniczek krokowy, a przy hamowaniu silnikiem sterownik zamyka silniczek, więc paliwa nie pali wcale... tak przynajmniej jest w 8 zaworowych Oplach ... pozdro
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.