medoc
medoc
  1 grudnia 2009 (pierwszy post)

mam toledo 1.6 gaz+ benzyna. autko zaczelo mi gasnac... na gazie na benzynie gdy jest goraace(90stopni)

odlaczalem instalacje gazowa i nic...
wyczyscilem swiece sprawdzilem przewody wszelkie bezpieczniki polaczenia i nie mam pojecia co to moze byc...

po prostu jak auto jest cieple to nawet na popych nie zapali.... co to moze byc???

MeKaN
MeKaN
  1 grudnia 2009

sprawdź rezystancje czujnika położenia wału...

medoc
medoc
  1 grudnia 2009

a co to jest??? nie jestem mechanikiem tylko podstawowe latwo dostepne czesci sam sobie wymienie...

medoc
medoc
  2 grudnia 2009

no i dupa... elektryk mowi ze moze to aparat halla mi wysiadl.... u niego auto super chodzilo i pod domem mi zgaslo.... jutro rano planuje kupic paluch i kopulke by wymienic bo mowi ze to tez moze byc tego wina a jak nie to chyba ten hall padl... jaka jest wasza opinia???

cewka przewody i swiece sa prawie nowe

medoc
medoc
  2 grudnia 2009

kupilem nowy paluch kopulke i problem jest nadal... jak auto zgasnie na 100% nie ma iskry... to moze byc wina tego aparatu halla?

czzarnyy
czzarnyy
  2 grudnia 2009

pewnie silniczek krokowy albo czujnik hala.. ale najpierw kolego weź wyczyść styki bo mogą być zaśniedziałe..

medoc
medoc
  2 grudnia 2009

ale silniczek raczej odpada bo nie ma iskry.... a ten czujnik halla na jakiej zasadzie dziala?? a styki czego czyscic?

KORARM
KORARM
  2 grudnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: a ten czujnik halla na jakiej zasadzie dziala??

Ten czujnik jest odpowiedzialny za to żeby modół zapłonowy wiedział kiedy ma dać iskre. mieży od prędkość obrotową silnika i położenie wału korbowego.
medoc
medoc
  2 grudnia 2009

czyli jezeli silnik gasnie przy 90 stopniach to on ma srednio do tego... czyli czujnik temperatury moze byc walniety??

medoc
medoc
  2 grudnia 2009
http://www.auto-uzywane.pl/warsz/hall/hall.html bardzo podobnie jak tutaj wyglada...
czzarnyy
czzarnyy
  3 grudnia 2009

czujnik temperatury jak jest walniety to bedzie ci wysylal zle sygnaly do komputera i bedzie wariował i włączał sie w tryb awaryjny (wieksze spalanie,słabszy itd)
a czujnik halla jest w aparacie zaplonowym i on przekazuje sygnal do wyzwalania zaplonu .. tyle takie jest moje zdanie na ten temat i te 2 czujniki moga tak ci pier.... w samochodzie

medoc
medoc
  3 grudnia 2009

dzisiaj bylem u jednego elektryka i mi jakos tam sie bawil w mostkowanie itp i wyszlo ze czujnik halla jest ok a cewka nie daje iskry.... wlasnie musze poszukac kogos z golfem albo seatem i potestowac co bedzie mi auto robic jak bedize gorace...

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.