etnies89
etnies89
  13 listopada 2009 (pierwszy post)

witam... opowiadajcie o swoich maszynach jestem posiadaczem tego cuda i chcialbym sie dowiedziec cos na temat tego auta... tylko nie podawajcie mi linkow z opisami bo to wszystko juz czytalem... chcialbym jakies info od wlascicieli... jak sa najczestesze awarie itp.

Uotr
Posty: 12193 (po ~64 znaków)
Reputacja: -5 | BluzgometrTM: 2
Uotr
  13 listopada 2009

Najczęstrze awarie to brak awarii ;]

Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu, prawdziwi mężczyźni jedzą pszczoły !
rodzynekchn
Posty: 319 (po ~287 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 16
rodzynekchn
  13 listopada 2009

No najlepiej by było jak byś napisał z jakim silnikiem od tego by wypadało zacząć.Dalej moge coś popisać na temat e30 ale najpierw jaki silnik??

KORARM
KORARM
  13 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: opowiadajcie o swoich maszynach

nie mam maszyny
Miałem maluszka moge ci opowiedzieć jak kręciłem kółka nim na polu nawed szybko się obracał, aż ci z tył po szybach latali.
Na końcu roz........ się nim potem poszedł na złom haha.
Ogólnie nie jedno auto już roz........ ale z maluszkiem było najlepiej.
etnies89
etnies89
  13 listopada 2009

silnik to 1.6... szalu nie ma ale na poczatek wystarczy... heh wiesz jakos nie bawi krecenie kolek. szanuje auta... a zwlaszcza legende jaka jest e30..:P

rodzynekchn
Posty: 319 (po ~287 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 16
rodzynekchn
  13 listopada 2009

e30 legenda?? Za dużo tego jeździ żeby było legendą , legenda ok ale pod warunkiem ze jest to e30 na waskiej lampie z silnikiem M18B18.M40B16 nie słyszałem o tym silniku jakiegoś dobrego zdania kolega ma w cupe nie jest zadowolony .mam innego koleszke który ze 3 lata temu miał e30 z silnikiem M20B20 ojaaa ile nocy przy tym aucie spędziliśmy nie do opisania oczywiście najpierw była w gazie , up....lił sie na samym początku grzybek zaworu na 4-tym cylindrze i wpadł do środka , tłok mam do tej pory na półce na pamiątke.Wsadziliśmy drugi silnik , gaz wyje....liśmy ,pojeździła moze ze 2 tygodnie , poszła uszczeluchna pod głowiczuchną , głowica do zabielenia nowa uszczelka.Po jakimś czasie pękła głowica , i nie była to wina złego dokręcenia , bo była dokręcona dobrze.Ogólnie te 2.0 miały słabe głowice , i jechać nie chcą .Polecam e30 z silnikiem M18B18 (1,8) , M20B25 (2,5) najlepsza opcja to 2.7 eta :-)

kkryha07
kkryha07
  14 listopada 2009

Psuje się tak samo jak każdy i bez wyjątku

shinu
shinu
  14 listopada 2009

autko calkiem mile z tego co pamietam:) kolezka jezdzil, szkoda tylko ze akumulator pier@#% i sie auto sfajczylo doszczetnie:)

etnies89
etnies89
  14 listopada 2009

wlasnie slyszalem ze 2.7 eta sa nawet ekonomiczne... to prawda??

8PasazerNostromo
Posty: 618 (po ~157 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
8PasazerNostromo
  14 listopada 2009

Ja powiem że najczęstszymi awariami zaskakuje nas zawieszenie jeżeli robimy to na tanich zamiennikach. Czasami coś w osprzęcie silnika.

Jak na auto z lat 80-90 charakteryzuje się niskim wskaźnikiem awaryjności

rodzynekchn
rodzynekchn: M18B18


Nie ma takiego silnika

I tak najlepsza opcją będzie M20B25.

Konto usunięte
Konto usunięte: wlasnie slyszalem ze 2.7 eta sa nawet ekonomiczne... to prawda??


Dość ekonomiczne jak na oferowane osiągi.
"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30
rodzynekchn
Posty: 319 (po ~287 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 16
rodzynekchn
  14 listopada 2009
8PasazerNostromo
8PasazerNostromo: rodzynekchn: M18B18

mój błąd M20B18
adamek92
adamek92
  20 listopada 2009
uotr
uotr: Najczęstrze awarie to brak awarii ;]


hhahah poczucie humoru to ty masz zaj.e.b.i.s.t.e. ... jak to stwierdziłeś, a moze kolega kolegi ci o tym powiedział ... psuje sie jak każdy inny jak to ktos wyżej pisał ...

czyli wszystko po określonym czasie ;)

aaaa jestem fanem e30 naraaaa
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.