scigacz454
scigacz454
  27 października 2009 (pierwszy post)

Witam!! Mój brat ma Simosnka enduro S51 i wyciąga 60 km/h. I chce zrobić tuning zeby jechał chociaż do 80 km/h!! Proszę o rade !! Pozdro

Lubiegdysiezieleni
Posty: 48 (po ~83 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
Lubiegdysiezieleni
  27 października 2009

- Pora zmienić motor
- lub szlif cylindra, jezeli masz cylinder DDR to szlifuj go na 60ccm z dodatkowymi kanałami, czyli będzie 60/4.. do tego mozesz sobie zespawać wydech, i będziesz 80dych robił jak będziesz chciał :):)

DylaraComesBack
DylaraComesBack
  27 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Witam!! Mój brat ma Simosnka enduro S51 i wyciąga 60 km/h.

żenada.

Konto usunięte
Konto usunięte: I chce zrobić tuning

łał ^.-

Konto usunięte
Konto usunięte: zeby jechał chociaż do 80 km/h!!

będziesz brał wszystkie polonezy we wsi

Konto usunięte
Konto usunięte: Proszę o rade

spoko, wejdź na allegro, wpisz simson tuning

Konto usunięte
Konto usunięte: Pozdro

no siemano
DEIVIS
DEIVIS
  27 października 2009

napisz do mnie na PW ile masz kasyna ta inwestycje a ja ci szczegulowo doradze co za taka kase najlepiej zrobic. Moj simson lecial 100km/h na cylku 50ccm z zebatka zdawcza 17z

KORARM
KORARM
  27 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: no siemano

bardzo trafne rady, aż poziom forum podnosi się do maximum

DEIVIS
DEIVIS: napisz do mnie na PW

a tu nie możesz tego opisać? chętnie bym to poczytał też o ile banda gamoni nie będzie się wtrącać
DEIVIS
DEIVIS
  27 października 2009

ok moge opisac wszystkie przerubki jakie potrafie wykonac w simsonie lub jakie mozna wykonac

podstawa to dobre niemieckie podzespoly czyli wal z wypełniaczami S70 cylinder orginalny DDR (tylko taki nadaje sie do roztulejowania) dobre łozyska C3 SKF lub inne kosz sprzelowy S70 (przelozenie na szybkosc) skrzynia 4 lub 5 biegów (dlugie biegi) gaznik od 19mm do 24mm max a wiec jesli mamy juz zrobiomy caly silnik na dobrych czesciach biezemy sie za cylek i wydech

Cylinder z cylka wyciagamy tuleje najpierw podgrzewamy a potem prasa albo mlotek i kawalek drewna po wyciagnieciu dorabiamy kilka okien przeplukujacych(od 2 do 4) i 2 wylotowe oraz podnosimu troche okno dolotowe i robimy jezyczek podtrzymujacy pierscienie (niestety nie mam rysunku zeby pokazac jak to ma wygladac ale jak zrobie to zamieszcze) do tych okien robimu dodatkowe kanaly po zrobieniu wszystkiego cylek podgrzewamy a tulejr chlodzimy w loduwce i tak skladamy wchodzi leciutko jesli mamy wene to mozna zrobic cylek na membranie to wymaga dosyc duzej wyobrazni i kasy cylek mamy skonczony zabieramy sie za wydech

Wydech jesli standardowy to skracamy kolanko na maxa mozemy tez z ala sportowego zrobic dobry wydech rozcinajac go i wyciagajac blachy z niego iczywiscie kolankao wydechowe skracamy ile sie da (moje kolanko do wydechu mialo zaledwie 15cm) mozemy tez kupic wydech do skutera leo vince lub inny i wystarczy go tylko dospawac do kolanaka bez ciecia go na pól

i tak powstala maszyna która bedzie rozwijala naprawde ogromne predkosci i ogromna moc dozuce zaraz fotke mojego simsona

DEIVIS
DEIVIS
  27 października 2009
http://deivis.wrzuta.pl/obraz/powieksz/1UqgSxWgGc5

to mój simson w im czesci byly za ponad 1000zl
DylaraComesBack
DylaraComesBack
  28 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: DylaraComesBack: no siemano bardzo trafne rady, aż poziom forum podnosi się do maximumDEIVIS: napisz do mnie na PW a tu nie możesz tego opisać? chętnie bym to poczytał też o ile banda gamoni nie będzie się wtrącać

ale Ty dałeś zajebiście trafne porady w swoim poście ;]

ssij =]
DEIVIS
DEIVIS
  28 października 2009

ktos tu lubi nabijac posty nic nie wnoszac do tematu

PS: mialem w planach zrobic simka o pojemnosci 105ccm wszystko zaprojektowalem ale niestety wzgledy finansowe nie pozwololy na wykonanie mojego projektu

chrome25
Posty: 168 (po ~52 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
chrome25
  28 października 2009

mozna tanim kosztem wypolerowac wszystkie kanaly w cylindrze na lustro dodatkowo jeszcze komore wału tez na lustro. Po ty na pewno bedzie sie lepiej wkręcal na większe obroty co przełozy na moc i prętkość

♫ ▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄ ♫♫ ▄ █ ▄ █♫ █ ▄ █ ▄ ♂ ♀= ♥ ▄ █ ▄ █

KORARM
KORARM
  28 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: ale Ty dałeś zajebiście trafne porady w swoim poście ;]ssij =]

na, rzeczy o których nie mam pojęcia wole się nie wypowiadać lecz poczytać.
sam ssij
InEveryMomentYour
InEveryMomentYour
  28 października 2009
DEIVIS
DEIVIS: PS: mialem w planach zrobic simka o pojemnosci 105ccm wszystko zaprojektowalem ale niestety wzgledy finansowe nie pozwololy na wykonanie mojego projektu

oplaca sie takie pieniadze w takie cos wsadzac ? czy to juz pasja i czysta przyjemnosc ?
DEIVIS
DEIVIS
  29 października 2009
chrome25
chrome25: mozna tanim kosztem wypolerowac wszystkie kanaly w cylindrze na lustro dodatkowo jeszcze komore wału tez na lustro. Po ty na pewno bedzie sie lepiej wkręcal na większe obroty co przełozy na moc i prętkość

tak polerowanie daje troche mocy ale nie jest to oszalamiajacy efekt ale dorobiee kilku kanalow daje naprawde widoczne i odczowalne efekty

Konto usunięte
Konto usunięte: oplaca sie takie pieniadze w takie cos wsadzac ? czy to juz pasja i czysta przyjemnosc ?

dla mnie to jest pasja i przyjemnosc bo wykonanie takiego cylka to koszt okolo 300zl z tłokiem ale przy takiej pojemnosci nie wytrzymuja inne podzespoly takie jak wal a pozatym trzeba samemu obliczyc wydech do takiego cylka czyli kolejne koszty i przeszkody
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.