rauhi89pwo
rauhi89pwo
  21 października 2009 (pierwszy post)

witam mam problem z moim golfem 1.9tdi 110km , chodzi o to ze po przekroczeniu ok 130km/h wylacza sie turbina, dlaczego tak sie dzieje? czy jest to wina czujnika odpowiedzilenego za doladowanie turbiny? czy jazda na rezerwie maial wplyw na to ze tak sie dzieje? komputer nie wykryl zadnych bledow wiec co to moze byc?;> czekam na pomoc pozdro

KORARM
KORARM
  27 października 2009
lutek
lutek: I chyba dużo chorowałeś...

nic nie chorowałem, to o czym piszesz to są nie wielkie różnice ilości tego powietrza tu możemy równie dobrze uwzględniać ciśnienie, kierunek wiatru nie wiem co jeszcze
rauhi89pwo
rauhi89pwo
  29 października 2009

dzisiaj auto pojechalo na sprawdzenie szczelnosci tych wezykow od podcisnienia czy jakos tak, sprawdzenie stanu silownika turbiny( gruszka) i wyczyszczenie go no i samej turbiny, na kompie wczesniej wykazalo, ze dostaje za mala dawke paliwa przez to sie meczy,. narazie isnietja 3 opcje nieszczelny uklad, zanagarownae kierownice turbiny albo silownik turbiny do wymiany. caly dzisiajjszy wynik podam jutro na forum, i mam andziejejze dzisiaj jzu bedzie rozwiozany problem mojego TDIka

rauhi89pwo
rauhi89pwo
  29 października 2009

wynik: turbina pompuje cisnenie 1800hPa na pelnym obciazeniu. norma serwisowa wynosi 2000-2100hPa. i ze jakis nastawnik turbiny jest uszkodzony, co to jest i gdzie tego szukac?!

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.