witam mam problem z moim golfem 1.9tdi 110km , chodzi o to ze po przekroczeniu ok 130km/h wylacza sie turbina, dlaczego tak sie dzieje? czy jest to wina czujnika odpowiedzilenego za doladowanie turbiny? czy jazda na rezerwie maial wplyw na to ze tak sie dzieje? komputer nie wykryl zadnych bledow wiec co to moze byc?;> czekam na pomoc pozdro
lista tematów
problem z tdi strona 3 z 4
na komuuterze dzisiaj mi wyszlo: sterowanie cisnieniem ladowania, granica regulacyjna przekroczona.
hmmm co to moze byc? zawor ale ktroy? w pon jade znowu i an 100% bede widzial co ejst nie tak, wciaz nasuwqa sie pyt ktory kur zawor?! hehe:D
Jak sama nazwa wskazuje...
Który łatwo można pominąć
Raczej dopala gazy bo nidopalony olej pod tym ciśnieniem wiele by nie zrobił
Żeby silnik dostawał wiecej tlenu
przeladowywuje ci sie turbina i to jest normalne w tego typu autach diagnoza tez nic nie daje bo to usterka mechaniczna...a co ma paliwo do turbiny????nic wiec to nie to...tam masz zaworek taki i on jest popsuty zapewne...
hej mucha ty nie masz pojęcia o silnikach a co dopiero o tuningu nie próbuj tu swoich poglądów że to głupota i niepotrzebne i szkoda silnika i paliwa itd..jeżdzij nadal rechotkiem max 135kmh. i chodź wytłumaczę tobie na czym polega zaślepienie egr!
ale w dieslu tego nie powoduje
diesel bez turbiny ma zawsze taką samą ilość powietrza w mieszance tylko paliwo się zmienia co znaczy, ze w większości czasu, na wolnych obrotach szczególnie mieszanka jest uboga
elo ty lepiej wymień se tą uszczelke pod głowicą
lutek: To zajmij się fizyką zamiast logiki i sprawdz czym jest podciśnienie w układzie dolotowym i jak zmienia się objętość i przy okazji gęstość powietrza w mieszance wraz ze zmianą prędkości obrotowej
na pewno nic tu nie jest proporcjonalne, Fizyke miałem w szkole tu nie potrzebuje dokładnych obliczeń