rauhi89pwo
rauhi89pwo
  21 października 2009 (pierwszy post)

witam mam problem z moim golfem 1.9tdi 110km , chodzi o to ze po przekroczeniu ok 130km/h wylacza sie turbina, dlaczego tak sie dzieje? czy jest to wina czujnika odpowiedzilenego za doladowanie turbiny? czy jazda na rezerwie maial wplyw na to ze tak sie dzieje? komputer nie wykryl zadnych bledow wiec co to moze byc?;> czekam na pomoc pozdro

lutek
lutek
  23 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: a to dlaczego?

A wiesz co robi egr a raczej po co się go zaślepia...?
rauhi89pwo
rauhi89pwo
  23 października 2009

na komuuterze dzisiaj mi wyszlo: sterowanie cisnieniem ladowania, granica regulacyjna przekroczona.
hmmm co to moze byc? zawor ale ktroy? w pon jade znowu i an 100% bede widzial co ejst nie tak, wciaz nasuwqa sie pyt ktory kur zawor?! hehe:D

MusicMaker
MusicMaker
  23 października 2009
lutek
lutek: A wiesz co robi egr a raczej po co się go zaślepia...?

aby spaliny nie były trawione ponownie, niestety na tym polega ekologia. Jednak w przypadku nowych samochodów zaślepienie kończy się błędem komputera.
KORARM
KORARM
  23 października 2009
lutek
lutek: A wiesz co robi egr a raczej po co się go zaślepia...?

co robi to wiem
nie spalone paliwo kieruje z powrotem do komory spalania
A po co zaślepić?
lutek
lutek
  24 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: zawor ale ktroy?

Konto usunięte
Konto usunięte: sterowanie cisnieniem ladowania

Jak sama nazwa wskazuje...

Konto usunięte
Konto usunięte: Jednak w przypadku nowych samochodów zaślepienie kończy się błędem komputera.

Który łatwo można pominąć

Konto usunięte
Konto usunięte: nie spalone paliwo kieruje z powrotem do komory spalania

Raczej dopala gazy bo nidopalony olej pod tym ciśnieniem wiele by nie zrobił

Konto usunięte
Konto usunięte: A po co zaślepić?

Żeby silnik dostawał wiecej tlenu
MusicMaker
MusicMaker
  24 października 2009
lutek
lutek: Żeby silnik dostawał wiecej tlenu

Dokładnie, chodź to powoduje również wzrost temperatur i nie kiedy może to się skończyć tragicznie w teorii przynajmniej.
damian0889
Posty: 996 (po ~153 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 12
damian0889
  24 października 2009

przeladowywuje ci sie turbina i to jest normalne w tego typu autach diagnoza tez nic nie daje bo to usterka mechaniczna...a co ma paliwo do turbiny????nic wiec to nie to...tam masz zaworek taki i on jest popsuty zapewne...

tomekspeed
tomekspeed
  24 października 2009

hej mucha ty nie masz pojęcia o silnikach a co dopiero o tuningu nie próbuj tu swoich poglądów że to głupota i niepotrzebne i szkoda silnika i paliwa itd..jeżdzij nadal rechotkiem max 135kmh. i chodź wytłumaczę tobie na czym polega zaślepienie egr!

lutek
lutek
  24 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: i nie kiedy może to się skończyć tragicznie w teorii przynajmniej

A w praktyce ma same plusy chyba że mowa o zajechanym silniku
KORARM
KORARM
  25 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: chodź to powoduje również wzrost temperatur

ale w dieslu tego nie powoduje

diesel bez turbiny ma zawsze taką samą ilość powietrza w mieszance tylko paliwo się zmienia co znaczy, ze w większości czasu, na wolnych obrotach szczególnie mieszanka jest uboga

Konto usunięte
Konto usunięte: hej mucha

elo ty lepiej wymień se tą uszczelke pod głowicą
lutek
lutek
  25 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: diesel bez turbiny ma zawsze taką samą ilość powietrza w mieszance tylko paliwo się zmienia co znaczy, ze w większości czasu, na wolnych obrotach szczególnie mieszanka jest uboga

Nie wiem skąd to wżiałeś ale gratuluję...
KORARM
KORARM
  25 października 2009
lutek
lutek: skąd to wżiałeś

z logiki całego prostego układu zasilania
lutek
lutek
  26 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: z logiki całego prostego układu zasilania

To zajmij się fizyką zamiast logiki i sprawdz czym jest podciśnienie w układzie dolotowym i jak zmienia się objętość i przy okazji gęstość powietrza w mieszance wraz ze zmianą prędkości obrotowej
KORARM
KORARM
  26 października 2009
lutek
lutek: To zajmij się fizyką zamiast logiki i sprawdz czym jest podciśnienie w układzie dolotowym i jak zmienia się objętość i przy okazji gęstość powietrza w mieszance wraz ze zmianą prędkości obrotowej

na pewno nic tu nie jest proporcjonalne, Fizyke miałem w szkole tu nie potrzebuje dokładnych obliczeń
lutek
lutek
  27 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: na pewno nic tu nie jest proporcjonalne

Nie jest ale po to są normy din przy obliczeniach...

Konto usunięte
Konto usunięte: Fizyke miałem w szkole tu nie potrzebuje dokładnych obliczeń

I chyba dużo chorowałeś...
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.