witAm
pytanie do znawcow lpg
Gaz dostaje sie do komory spalania w stanie ciekłym czy gazowym?
jesli w ciekłym to do czgo jest ten caly podgrzewacz bo mowiono mi ze wlasnie w nim gaz zmienia swoj stan?
a jesli w stanie gazowym to jak to mozliwe skoro jest tam cisnienie?
lista tematów
gazzz strona 4 z 5
Konto usunięte: prosze cie, nie osmieszaj sie, jak masz w granicach 15sek to jest dobrze, seria matiza ma 17sek, wiec prosze nie rob sobie jaj
oj duzo chlebka musisz zjesc zeby byc madry a seryjny moze miec 17 zekumd a moj moze miec mniej mniejsza z tym matiz jest maly zwinny i dynamicznym autem z gazem przedewszystkim oszczednym i taka moca jaka dysponuje w zupelnosci wystarcza na miasto i na trasie nie zostaje w tyle a te twoje 150KM czy tam ile masz na silniku 2.0 to nawet w polowie ich nie wykorzystujesz a pali jak smok i co chwile pruznie masz w baku
DEIVIS: a te twoje 150KM czy tam ile masz na silniku 2.0 to nawet w polowie ich nie wykorzystujesz a pali jak smok i co chwile pruznie masz w baku
w 1.8, a wykorzystuje je, bo samochod nie ma lekkiego zycia u mnie, tylko sie rozgrzeje i juz but jest, a co do prozni w baku... coz... cos za cos.
DEIVIS: oj duzo chlebka musisz zjesc zeby byc madry a seryjny moze miec 17 zekumd a moj moze miec mniej mniejsza z tym matiz jest maly zwinny i dynamicznym autem z gazem przedewszystkim oszczednym i taka moca jaka dysponuje w zupelnosci wystarcza na miasto i na trasie nie zostaje w tyle
duzo chlebka juz zjadlem, dlatego smiem twierdzic za gadasz bzdury, bo urwac w matizie 10sek z przyspieszenia i to jeszcze na gazie to trzeba byc albo magikiem albo fantasta.
Kwestii ekonomiki jazdy nawet nie podejmuje, bo to jest oczywiste ze silnik 0.8 bedzie palil mniej od 1.8
niezbyt CO??
zakladam twarde zawieszenie do matiza i giniesz
a pozatym koncze juz bo chcialem opisac koledze instalacje LPG a nie kłócic sie z ludzmi ktozy maja manie wielkosci a te wasze auta to naprawde ekstra zegnam bo nie bede sie klucil myslcie co chcecie a ja dalej bede jezdzil sobie ekonomicznie i wygodnie a jak bede chciel zaszalec to mam od tego motocylk i wtedy kaze autko wymieka NARKA
rozwinięty znaczy niedojrzały w mieście są ograniczenia prędkości i mają swoje uzasadnienie ze względu na dużą liczbę osób poruszających się pieszo ...
chyba ze śmiechu , matiz nigdy nie był autem sportowym to jest i było toczydło dla emerytów i pań żeby podjechać do sklepu itp. i to zadanie spełnia
Konto usunięte: KORARM:a nie krytykujesz bo to świadczy o tum, ze jesteś ograniczony.
od kiedy krytyka swiadczy o byciu ograniczonym? Po prostu gazowanie takiego silnika w takim aucie to idiotyzm, bo oszczednosci jakos srednio widze.
dla mnie w ogóle zagazowywanie samochodu jest czyms idiotycznym jesli nie umiesz utrzymać auta to MPK a nie jakies udziwnienia i niszczenie samochodu. Pozniej sie jedzie za takim co jedzie 30-40Km/h i jeszcze je bie za nim jak z murzyńskiej chaty.... za całym szacunkiem dla murzynów. Samochod swoje musi spalać.
pisze to juz którys raz w niektórych nowych autach gaz jest montowany seryjnie naprzyklad CNG masz przy domu sprezarke i tankujesz auto kiedy chcesz tylko polska jest taka zacofana ze tylko 95lub 98 albo dizel bo lpg zest zlae i w ogóle prosze waz otwuzcie oczy lpg nie jest niczym gorsze od zwyklej bezyny
Szybko cie znajdą za taki numer...
DEIVIS: pisze to juz którys raz w niektórych nowych autach gaz jest montowany seryjnie naprzyklad CNG
Wszystko fajnie tylko w dalszym ciagu chcąc mieć cng sama instalacja kosztuje minimum 5k wiec zanim ci się zwróci plus fakt że stacji jest póki co mało = nie opłaca się chyba że masz taksówke i stacje cng w pobliżu
nie mowie w tym momecie o polsce przyjechal wujek z wloch i mial zamontowany seryjnie cng w oplu zafirze funkiel nowka autko i mial problem zeby w polsce zatankowac bo bak na bezyne mial tylko 10 litrów a slyszalem ze w niektórych krajak tak jest ze ma sie sprezarke kolo domu i tloczy sie do auta gaz z sieci zasilajacej dom moim zdaniem bardzo fajna sprawa
DEIVIS: co do szkodliwosci gazu mianowicie gaz ma okolo 110 oktan czyli jest bardziej latwopalny niz bezyna
raczej ma wyzsza wydajnosc energetyczna
DEIVIS: jesli chcemy jezdzic autem na gaz musimy zrezygnowac z paliwa gdyz przestawienie zaplonu pod gaz nie bedzie korzystne do jazdy na paliwie gdyz gaz potrzebuje puznego zaplonu
co za bzdora
super szkoda ze nie na rope
bo jak na razie wychodzi na to ze zadzi roba a nie podla bryna
DEIVIS: w nowych instalacjach nie trzeba przestawiac zaplonu bo jest on przestawiany przez dodatkowy komputer ale w starszych autach tak jak cienki na gazniku trzeba przestawic zaplon zeby uzyskac maksymalne efekty ze spalania gazu
dupisz fleki
dodatkowy ecu masz przy sekwencyjnym gazie przy standardowym nie dostaniesz tego nawet w wersji z przyszlego roku bo i po co?
cienais pali w uj jak na taki nedzny silnik wiec gaz raczej sie oplaca przy tej padlinie
ło ja pierdziu ale zre jak traktor :D
tyle to zzera colt 1,6 a dynamiki jazdy nie bede w ogóle porownywal :d
Konto usunięte: ok a u mojego kuzyna w roverze 2.0 16 v na gazie idzie gorzej niż na benzynie nie wiem jaka tam jest instalacja....
bezposrednia....
lutek: Tylko policz sobie ile kosztowała cie sama instalacja i po jakim przebiegu zwróci ci się w cenie paliwa...
instalacja to ok 2k pln oszczednosci w moim przypadku to ponad 300 pln miesiecznie wiec po roku jestem juz sporo do przodu :)