Witam mam juz od jakiegos czasu spory problem. Podczas ruszania i pierwszych kilometrow jak auto jest mokre strasznie mi nim rwie , silnik zle pracuje, jak go uruchamiam to ssanie normalnie mam poczatkowo na 1500 obrotow a podczas gdy jest mokro to mam 1100-1200 i silnik caly sie trzesie po ruszeniu jest jeszcze gorzej przerywa i rwie jakby silnik tracil moc im mocniej wcisne pedal i im jest mniej obrotow na biegu tym gorzej, do czasu az sie rozgrzeje wtedy wszystko idzie super. dodam ze wymienilem swiece, filtr paliwa, kable WN i dalej problem zostal, im wiecej pod rzad mokrych dni, ze auto nie ma kiedy sie porzadnie wysuszyc, tym gorzej.. juz nie wiem w co mam nos wsadzic, a dodam ze przebywam za granicami i kazda naprawa kosztuje mnie majatek, juz nie mam sil wymieniac czesci ktore okazuja sie dobre... co jeszcze ? silniczek krokowy? sonda lambda? przeczyscic przepustnice? moze cewka? pomozcie...
Problem z ASTRA F 1,6 przerywanie na morym2009-09-05 12:25:26
To chyba najsensowniejsze wyjaśnienie
Sprawdź cały dolot czy Ci się tam woda przypadkiem nie zbiera gdzieś w te mokre dni ;D
skoro sie trzesie i ma malo mocy moze nie chodzi na jakims garze masz gaz czy benzyne ? sprawdz na tym i na tym jak chodzi jesli masz gaz bo moze to byc spowodowane marnym gazem :) albo jakis japrochy w pompie paliwa czy cos i sie wtrysk jakis przypchał bóg wie ( mechanik ) wiec tam sie udaj
Napisz na czym to się dzieje czy na benzynie czy gazie czy może na tym i na tym?
VW Golf II 1.3
Opel Vectra 1.8i
Seat Ibiza 1.3i
Seat Toledo 1.6i
VW Golf III 1.4i
Opel Calibra...
no to nawet malo realne bo by wg mnie byl problem z rozruchem i szybko bardzo by to przepalil,a po 2 to przy zamknietej masce woda sie nie dostanie tylko jak juz to jak jest wilgotne powietrze to cos nawilgnie i wtedy...to tak na logike ale co to nie mam pojecia,moze cewka,aparat zaplonowy , a moze kable maja przebicie...
A zaświeca się czasem kontrolka od zapłonu? Spróbuj odczytać kody błędów z modułu (można to zrobić bez komputera, zworą na złączu diagnostycznym), może pokazać z czym konkretnie jest problem.
Oprócz tego co pisali powyżej, może to być też problem z wiązką elektryczną. Kabel od któregoś z czujników może być przetarty i wilgoć robi zwarcie.
Kolego moim zdaniem problem leży w Kopułce zapłonowej wyczyść ją po prostu w środku na stykach
jeszcze filtr powietrza sprawdz czy nie zaolejony, mokry brudny ?????