Co o niej sądzicie?
Honda Civic 5 generacji (jajko) strona 2 z 3
To samochód z troche rozwierconym silnikiem od motocykla
Jak mnie kumpel tym przewiózł to byłem pod wrażeniem zawieszenia bo zayebiscie sie trzyma drogi jak przyklejone.
Ale coz z tego... moment obrotowy marny, i przy normalniej jeździe bedziesz mial wrazenie ciaglego zamuła.
8PasazerNostromo zapomniałem Ci napisać, że i tak z takim 1.5 90 konnym civikiem V hatch nie masz co się brać bo zrobisz dziwną minę i wszyscy dookoła będą się z Ciebie śmiać. Jeśli jednak koniecznie chcesz to sprawdź swoje szanse z takim civikiem na 1/4 mili albo też w trasie, tylko nie zdziw się jak wylądujesz w rowie na pierwszym ostrzejszym zakręcie przy większej prędkości (o mniejszej prędkości nie mówię bo cały czas będziesz usiłował dogonić tą małą "rakietę", która na każdym zakręcie będzie Ci uciekać coraz dalej i dalej).
że bierze olej? a komu nie bierze jak ktoś kręci samochód tak jak ja :D na obrotach dostaje wysokiej temp. i powstaje zjawisko rozszerzalności cieplnej i coś tam zawsze ubędzie he:D
Wszystko zależy od egzemplarza samochodu
v-tec - zmienne fazy rozrządu, na polskie wielkość otwarcie zaworów jest jest synchronizowana z prędkością obrotową jak prędkość obrotowa rośnie to zawory otwierają się bardziej i umożliwiają lepszy odpływ spalin i lepszy dopływ rzarcia he :D przy niskich obrotach zjawisko jest odwrotne, przez co cały układ jest sprawniejszy i ma te kilka koni więcej i mniej pali przy ekonomicznej jeździe.
Więc nie wiem co to ma wspólnego z połykaniem oleju, jak komuś łyka to niech jedzie sprawdzić ciśnienie w cylindrach he :D
hahahaha Ty już chyba nie wiesz co pisać co nie? :D bo bez kitu nie wiesz co piszesz!
hehe a civic 1.5 robi bety 316 i 320 jak chce :D więc dlaczego nie jeździcie polonezami skoro są szybsze niż civiki tylko betami które są wolniejsze niż civiki? :D
no to przesiądź się z merca do poldasa...
Cie poje.bało?
192KM i 251Nm Vs 90KM i 119Nm (masa ~150kg różnicy)
Mój silnik to padło i powiedzmy zostało mu ze 140Km i 220Nm to i tak nie będę miał z tym gównem co robić bo ono ma seryjnie do paki 9.7s ,a z tymi 119Nm na trasie będzie mieszał lewarkiem jak dżojem przy grze w fife.
A na zakrętach mocno possie bo mam nieseryjny zawias ;]
320 E36 na 1/4 mili zostaje w tyle, testowane!
to ty masz 2.5 czy 3.0?
w końcu się przyznałeś
no ja nie wiem czy Ci ten "nieseryjny" zawias pomoże na zakrętach np 90 stopni przy prędkości 140KM/h. Łezka już w seri praktycznie siedzi na glebie, do tego jest dość niskim autem i przy jej wysokości wydaje się być szeroka, do tego jest bardzo ładnie wyważona a na fotelach siedzi się dość nisko więc cały ciężar jest utrzymywany praktycznie przy samej podłodze, która jest blisko podłoża i jest to dodatkowy plus. Poza tym Civic ma napęd na przód i to też wpływa na jej korzyść podczas wykonywania zakrętów. Jeśli masz 2.5 w becie to na prostej ten civic mięknie, ale weź trasę gdzie więcej zakrętów i od razu zostajesz w tyle.
2494ccm
Mój silnik niestety był przegrzany za poprzedniego właściciela.
Co nie zmienia faktu że Civic 1.5 90Km który ma 9.7 do setki jest mi w stanie co kolwiek zrobić.
Chyba ze ja stoję na światłach ,a on przelatuje obok i mówi że mnie objechał...
Ty jesteś po.je.ba.ny czy za dużo NFS'a że chcesz w 90o zakręt wlatywać przy 140?!
Zadne auto ulicy tego nie zrobi cymbale bez szkoły.
Pod warunkiem że zatrzymam się na pobliskim CPN'ie na Hot-Doga
Nie.
Bo Hondziarze z tymi najsłabszymi jednostkami mają duże mniemanie o sobie i sądzą że objadą wszystko. Mimo ze ich auto ma osiągi rodzinnego sedana z dieslem.
Masa huku stąd te wrażenia że Honda za.pie.rda.la