krzyysiekb
Posty: 46 (po ~128 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 1
krzyysiekb
  1 września 2009 (pierwszy post)

Co o niej sądzicie?

ZX7RxNINJA
ZX7RxNINJA
  2 września 2009

To samochód z troche rozwierconym silnikiem od motocykla :mrgreen:
Jak mnie kumpel tym przewiózł to byłem pod wrażeniem zawieszenia bo zayebiscie sie trzyma drogi jak przyklejone.
Ale coz z tego... moment obrotowy marny, i przy normalniej jeździe bedziesz mial wrazenie ciaglego zamuła.

ZnajdzieszMnieTu
ZnajdzieszMnieTu
  2 września 2009
8PasazerNostromo
8PasazerNostromo: Ta, te 1.3 na gaźniku to demony...

o 1.3 nie mówiłem tylko o wyżej wymienionych silnikach czyli minimalnie 1.5

8PasazerNostromo
8PasazerNostromo: A czy to jest VTEC? Odpowiem za ciebie, NIE!

przecież nie mówiłem że to vtec! 1.5 vtec ma ok 115KM o ile się nie mylę a ten ma tylko 90KM!
ZnajdzieszMnieTu
ZnajdzieszMnieTu
  2 września 2009

8PasazerNostromo zapomniałem Ci napisać, że i tak z takim 1.5 90 konnym civikiem V hatch nie masz co się brać bo zrobisz dziwną minę i wszyscy dookoła będą się z Ciebie śmiać. Jeśli jednak koniecznie chcesz to sprawdź swoje szanse z takim civikiem na 1/4 mili albo też w trasie, tylko nie zdziw się jak wylądujesz w rowie na pierwszym ostrzejszym zakręcie przy większej prędkości (o mniejszej prędkości nie mówię bo cały czas będziesz usiłował dogonić tą małą "rakietę", która na każdym zakręcie będzie Ci uciekać coraz dalej i dalej).

KORARM
KORARM
  2 września 2009

@ZnajdzieszMnieTu:
koledze
@dszywala:
chodziło o to, że hondy z silnikiem V-tec biorą olej

Konto usunięte
Konto usunięte: Szukaj silnika ze skrótem V-tec mechanizm zmiennych wałków rozrządu taki silnik pali mniej i ma kopa większego.

Konto usunięte
Konto usunięte: I bez wyjątku łyka olej.

Mam nadzieje, ze nie namieszałem
kkryha07
kkryha07
  2 września 2009
Jajko ma kopa i tyle :D
że bierze olej? a komu nie bierze jak ktoś kręci samochód tak jak ja :D na obrotach dostaje wysokiej temp. i powstaje zjawisko rozszerzalności cieplnej i coś tam zawsze ubędzie he:D
Wszystko zależy od egzemplarza samochodu
v-tec - zmienne fazy rozrządu, na polskie wielkość otwarcie zaworów jest jest synchronizowana z prędkością obrotową jak prędkość obrotowa rośnie to zawory otwierają się bardziej i umożliwiają lepszy odpływ spalin i lepszy dopływ rzarcia he :D przy niskich obrotach zjawisko jest odwrotne, przez co cały układ jest sprawniejszy i ma te kilka koni więcej i mniej pali przy ekonomicznej jeździe.
Więc nie wiem co to ma wspólnego z połykaniem oleju, jak komuś łyka to niech jedzie sprawdzić ciśnienie w cylindrach he :D
dawidusw202
dawidusw202
  3 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: zapomniałeś dodać, że jesteś zły na te samochody bo na światłach szans z nimi nie masz...

taki głupi polonez 1.5 robi tego cfelika jak chce a pozatym trzeba pamietać ze jest całkiem bezpiecznym autem
ZnajdzieszMnieTu
ZnajdzieszMnieTu
  3 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: taki głupi polonez 1.5 robi tego cfelika jak chce

hahahaha Ty już chyba nie wiesz co pisać co nie? :D bo bez kitu nie wiesz co piszesz!

hehe a civic 1.5 robi bety 316 i 320 jak chce :D więc dlaczego nie jeździcie polonezami skoro są szybsze niż civiki tylko betami które są wolniejsze niż civiki? :D

Konto usunięte
Konto usunięte: a pozatym trzeba pamietać ze jest całkiem bezpiecznym autem

no to przesiądź się z merca do poldasa...
ZX7RxNINJA
ZX7RxNINJA
  3 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: hehe a civic 1.5 robi bety 316 i 320 jak chce :D więc dlaczego nie jeździcie polonezami skoro są szybsze niż civiki tylko betami które są wolniejsze niż civiki? :D


320? zagalopowałeś sie...

moze do setki, na maksa zobaczyłbyś piękny tył bety.
8PasazerNostromo
Posty: 618 (po ~157 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
8PasazerNostromo
  3 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: 8PasazerNostromo zapomniałem Ci napisać, że i tak z takim 1.5 90 konnym civikiem V hatch nie masz co się brać bo zrobisz dziwną minę i wszyscy dookoła będą się z Ciebie śmiać. Jeśli jednak koniecznie chcesz to sprawdź swoje szanse z takim civikiem na 1/4 mili albo też w trasie, tylko nie zdziw się jak wylądujesz w rowie na pierwszym ostrzejszym zakręcie przy większej prędkości (o mniejszej prędkości nie mówię bo cały czas będziesz usiłował dogonić tą małą "rakietę", która na każdym zakręcie będzie Ci uciekać coraz dalej i dalej).


Cie poje.bało?

192KM i 251Nm Vs 90KM i 119Nm (masa ~150kg różnicy)

Mój silnik to padło i powiedzmy zostało mu ze 140Km i 220Nm to i tak nie będę miał z tym gównem co robić bo ono ma seryjnie do paki 9.7s ,a z tymi 119Nm na trasie będzie mieszał lewarkiem jak dżojem przy grze w fife.

A na zakrętach mocno possie bo mam nieseryjny zawias ;]
"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30
ZnajdzieszMnieTu
ZnajdzieszMnieTu
  4 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: 320? zagalopowałeś sie... moze do setki, na maksa zobaczyłbyś piękny tył bety.


320 E36 na 1/4 mili zostaje w tyle, testowane!

8PasazerNostromo
8PasazerNostromo: Cie poje.bało? 192KM i 251Nm Vs 90KM i 119Nm (masa ~150kg różnicy)

to ty masz 2.5 czy 3.0?

8PasazerNostromo
8PasazerNostromo: Mój silnik to padło

w końcu się przyznałeś

8PasazerNostromo
8PasazerNostromo: A na zakrętach mocno possie bo mam nieseryjny zawias ;]

no ja nie wiem czy Ci ten "nieseryjny" zawias pomoże na zakrętach np 90 stopni przy prędkości 140KM/h. Łezka już w seri praktycznie siedzi na glebie, do tego jest dość niskim autem i przy jej wysokości wydaje się być szeroka, do tego jest bardzo ładnie wyważona a na fotelach siedzi się dość nisko więc cały ciężar jest utrzymywany praktycznie przy samej podłodze, która jest blisko podłoża i jest to dodatkowy plus. Poza tym Civic ma napęd na przód i to też wpływa na jej korzyść podczas wykonywania zakrętów. Jeśli masz 2.5 w becie to na prostej ten civic mięknie, ale weź trasę gdzie więcej zakrętów i od razu zostajesz w tyle.
dawidusw202
dawidusw202
  4 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: hahahaha Ty już chyba nie wiesz co pisać co nie? :D bo bez kitu nie wiesz co piszesz!

nie masz pojęcia jak taki polonez przyśpiesza:D

Konto usunięte
Konto usunięte: no to przesiądź się z merca do poldasa...

ale ja miałem na myśli ze polonez jest bezpieczniejszy od hondy
kaziu4442
Posty: 471 (po ~240 znaków)
Reputacja: 3 | BluzgometrTM: 2
kaziu4442
  4 września 2009
8PasazerNostromo
8PasazerNostromo: 192KM i 251Nm Vs 90KM i 119Nm (masa ~150kg różnicy)

192 kuce z 2 litrow tak?
Jestem ciekaw dlaczego nie jeżdza betami tymi 2 litrowymi w takim razie na 1/4... a civik 1.5 to lekko robi bety 2 litrowe i to o 3 dlugosci...
Grzesiek2290
Grzesiek2290
  4 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: to ty masz 2.5 czy 3.0?


2494ccm

Konto usunięte
Konto usunięte: w końcu się przyznałeś


Mój silnik niestety był przegrzany za poprzedniego właściciela.
Co nie zmienia faktu że Civic 1.5 90Km który ma 9.7 do setki jest mi w stanie co kolwiek zrobić.

Chyba ze ja stoję na światłach ,a on przelatuje obok i mówi że mnie objechał...

Konto usunięte
Konto usunięte: no ja nie wiem czy Ci ten "nieseryjny" zawias pomoże na zakrętach np 90 stopni przy prędkości 140KM/h.


Ty jesteś po.je.ba.ny czy za dużo NFS'a że chcesz w 90o zakręt wlatywać przy 140?!

Zadne auto ulicy tego nie zrobi cymbale bez szkoły.

Konto usunięte
Konto usunięte: ale weź trasę gdzie więcej zakrętów i od razu zostajesz w tyle.


Pod warunkiem że zatrzymam się na pobliskim CPN'ie na Hot-Doga

kaziu4442
kaziu4442: 192 kuce z 2 litrow tak?


Nie.

kaziu4442
kaziu4442: Jestem ciekaw dlaczego nie jeżdza betami tymi 2 litrowymi w takim razie na 1/4... a civik 1.5 to lekko robi bety 2 litrowe i to o 3 dlugosci...


Bo Hondziarze z tymi najsłabszymi jednostkami mają duże mniemanie o sobie i sądzą że objadą wszystko. Mimo ze ich auto ma osiągi rodzinnego sedana z dieslem.

Masa huku stąd te wrażenia że Honda za.pie.rda.la
kaziu4442
Posty: 471 (po ~240 znaków)
Reputacja: 3 | BluzgometrTM: 2
kaziu4442
  4 września 2009

Sluchaj honda w klasie pojemnosciowej bez problemu robi BMW wiec nie wiem o co wam chodzi w ogóle... czy BMW z 1.6 ma szanse z jajkiem 1.6? albo czy BMW 320 ma sznase z NSX-em?

ZX7RxNINJA
ZX7RxNINJA
  4 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: 320 E36 na 1/4 mili zostaje w tyle, testowane!


wątpie zeby ktorys z tych samochod osiagnał v max na 1/4 mili...
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.