witam,
niedlugo będe jezdzic terenowką, nigdy wczesniej nie mialem doczynienia z samochodami tego typu w związku z tym mam kilka pytan:
w przekladni obok drązka zmiany biegów są ustawienia takie jak: 2h, 4h, N neutral, i jeszcze jakis reduktor.
do czego one służą? czym rozni sie reduktor od 4h, do jazdy po miescie powinienem uzywac 2h?
z góry dziekuje za pomoc!
przekładnia w terenówce strona 2 z 2
sam z siebie?
to w evo sie napędy rozpina??
że evo nie jest sportowym autem??? no kuva....
no tym to się wkopałeś...w Evo chyba jednak napęd nie jest rozłączany wcale, (nie wiem jak w EVOX, w każdym bądź razie EVOIX miało na stałe o ile sie nie mylę), co do sportowości tego auta to nie muszę nic mówić bo każdy wie ocb,
hmmm a co powiesz o Nissanie Stagea GT-R (napęd 4x4 a pod maską RB26 Twin Turbo od Skylina GT-R, nadwozie estate). Co powiesz o Subaru Legacy GT Twin Turbo?? albo o Subaru Impreza WRX STi? Co powiesz o Mitsubishi Legnum VR4? albo o Nissanie Skyline R34 saloon 2.5 Turbo lub też Twin Turbo? hmmm lub też dostępna w polsce Primera GT(swojego czasu model ten latał zawodowo po torach wyścigowych). Jak dla mnie to wszystkie wymienione przeze mnie modele są autami sportowymi i pewnie wiele osób ze mną się zgodzi.
Co do rozłączanego napędu to bankowo w Nissan Skyline GT-R R32, R33, R34.
Z wami już skończyłem dydkutować poczytajcie co pisałem..., "ze chyba"
nie znam każdego modelu na pamięć więc jak coś chcecie wiedzieć to gogle
Panie specjalisto goglowy
widzisz nie twierdze, ze evo tak ma
jest mocne chociaż ja nie chce dyskutować nie któży sądzą, ze nie jest sportowym autem tylko usportowionym nawed astra z silnikiem 1.7 tds
ma napis sport podobnie jak wiele innych ciękich aut
Suzuki swift 1.6 sport nie pamiętam ile koni tam było... nie ważne
Nie interesuje się za bardzo sportowymi autami ale zgadzam się z tobą
acha jeszcze jedno
tak sam z siebie się rozpadł
nie porównuj Lancera EVO do astry albo do swifta!
czyli taka astra o jakiej napisałeś...
według mnie sportówki to auta stworzone specjalnie z myślą o jakiejś dziedzinie sportu motorowego, w tym przypadku EVO tworzone jest od dawna z myślą o rally, tak samo Subaru Impreza WRX STi i dodatkowo oba modele sprzedawane są w wersjach cywilnych z potężnymi silnikami i napędem 4x4.
panowie ma z was ktorys auto z napedem na 4 koła ??? po pierwsze przedni most sie nie rozleci jak to piszecie jesli bedziemy miec taki sam rozmiar opon z przodu i z tyłu to jest bardzo ale to bardzo wazne ,, o tym kolego pamietaj ,,, a neutral jest w kazdym samochodzie terenowym jesli jest reduktor , zrobiony jest po to aby płynnie przełozyc zebatki z normalnego trybu jazdy na terenowy , pamietaj ze przy właczaniu reduktora powinienes stac w miejscu ,, jezdze na codzien samochodem terenowym i rozebrałem pare reduktorow ,, w razie pytan zapraszam
już nie chce tej terenówki nie potrafie sie przyzwyczaić do takiego auta wczesniej zawsze jezdzilem bmw. ford maverick do sprzedania ktos zainteresowany zapraszam na priv