Ryba118
Posty: 38 (po ~133 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 5
Ryba118
  5 sierpnia 2009 (pierwszy post)

witam mam nissana primera p10 94 rok 20 bezyna 16v. niedawno uleg malej kolizji szkoda mi tak bobrego moturu oddac na zlom bo jest naprawde w dobrym stanie. zastanawiem sie czy mógłbym przelozyc ten slinik do innej budy a mianowice do nissan primera p 10 93 rok 1.9 disel bo znajmomy ma takeigo z uszkodzonym silnikiem. jesli ktos robil taka zamiane w zycu ub orjetuje sie to niech pomoże

CKsBbyBoy
CKsBbyBoy
  5 sierpnia 2009

wszystko sie da jesli sie chce.. tylko sporo z tym roboty

Korarm2
Korarm2
  5 sierpnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: wszystko sie da jesli sie chce.. tylko sporo z tym roboty

Zgadzam się z tym nie wiem czy jest sens bawienia się w to....
Nigdy tego nie robiłem...
na pewno musisz przełozyć
1 Silnik
2 Skrzynie biegów
3 Instalację elektryczną (nie wiem czy całą) raczej nie
4 komputer silnika wraz z modułem imobilajzra i antenką
moduł chyba nad nogami kierowcy
nie pamiętam dokładnie.. sprawdz czy jest tam taka mała puszka elektryczna
kable od tego muszą iść do antenki imobilajzera (przy kluczyku)
5 kluczyki od primery tej twojej (rozwalonej) to bez kodowania,
chyga ze wszystkie chcesz to w aso ci potem zakodują każdy
6 Tłumik (może nie cały)
wszystko wyjdzie przy przekładce ile czego ogólnie duzo roboty z tym
Łatwiej by było gdyby to była benzyna do benzyny takie same motory
to nie musisz martwić się o instalace, wydech, skrzynie, komputer, imobilajzer...
tylko silnik i wio do przodu
Ryba118
Posty: 38 (po ~133 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 5
Ryba118
  5 sierpnia 2009

dzięki koleżko

Jaclavv
Jaclavv
  5 sierpnia 2009

@Korarm2:

Pisanie z drugiego konta jak sie ma bana na pierwszym jest niedozwolone :)

Korarm2
Korarm2
  5 sierpnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Pisanie z drugiego konta jak sie ma bana na pierwszym jest niedozwolone :)

to pokaż mi taki punkt w regulaminie
Korarm2
Korarm2
  5 sierpnia 2009
Ryba118
Ryba118: dzięki koleżko

Nie ma sprawy jeśli będziesz przekładał jednak i pojawi się jakiś problem to pisz do mnie nawed na pw mój nick KORARM teraz pisze z tego konta bo kre.yn moszic zbanował mnie to mo też zablokuje pewnie zaraz
Korarm2
Korarm2
  5 sierpnia 2009

acha zanim nie uruchomisz silnika w nowym aucie nie wyrzucaj starego może przydać sie część instalacji elektrycznej

Korarm2
Korarm2
  6 sierpnia 2009

acha bym zapomniał musisz stacyjke przełozyć a co do kluczykó to tylko te od twojej ci będą pasowały

Ryba118
Ryba118: 5 kluczyki od primery tej twojej (rozwalonej) to bez kodowania, chyga ze wszystkie chcesz to w aso ci potem zakodują każdy

tamte mażna zakodować tez tylko to za dużo przerubek bo inaczej dociąć by trzeba...
8PasazerNostromo
Posty: 618 (po ~157 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
8PasazerNostromo
  7 sierpnia 2009

Dolicz sobie jeszcze zbiornik paliwa i pozostałe zewnętrzne elementy układu paliwowego.

Swap diesel-benzyna i vice versa nie jest łatwym zabiegiem niestety.

"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30
ZnajdzieszMnieTu
ZnajdzieszMnieTu
  10 sierpnia 2009
8PasazerNostromo
8PasazerNostromo: Swap diesel-benzyna i vice versa nie jest łatwym zabiegiem niestety.

zabieg taki trudny nie jest tylko po prostu bardziej pracochłonny
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.