damian0889
Posty: 996 (po ~153 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 12
damian0889
  16 lipca 2009 (pierwszy post)

msm pyt.tak wiec jestem zakochany w oplu astrze, jakis tam czas temu nabylem astre f,zroblem wszystko co trzeba itp itd chodzi mi glownie o silnik bo chcialbym wstawic cos nowegoi zastanawiam sie nad 3.0 czy 2.0 turbo ktory lepszy.bo jak wiadomo taka omege czy cos z takim 3.0 latwiej ciut dostac na przerobke niz 2.0 turbo benz. i pyt. czy ktos jezdzil czym z takim lub takim silnikiem i jak to chodzi.co lepsze.budzet nieograniczony,auto nigdy nie na sprzedarz,a do jazdy mam astre 2 w dtl/u wiec spalanie mi obojetne,i cala reszta,po prostu ze tak powiem okaz kolekcjonerski...lub czekam na kazda inna propozycje,bo ja nie mam pojecia,aktualnie jest 2,0 150ps.inne propozycje tez mile widziane z gory dziex

8PasazerNostromo
Posty: 618 (po ~157 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
8PasazerNostromo
  21 lipca 2009
kaziu4442
kaziu4442: na sryjnym dole wytrzymuje nawet 600km


łał toz to mini 2JZ. Dobrze że nie 1000KM. Szkoda że większość 3S-GTE z wynikami 500-600KM mają już kute bebechy. No kurde jak tam seria 600 trzyma, głupcy pchają się w koszta...

kaziu4442
kaziu4442: 2 razy tyle co c20let bo one max to 350kucy...


Te 350PS to chyba bez ruszania dołu co?

Seryjne korby w C20LET doją do tych ~350KM, Tłoki do ~500 ;]

Patrz i nie spuszczaj się tak nad tym 3S.


kaziu4442
kaziu4442: Moze i nie sa latwo dostepne, ale gotowy zestaw do swapu dostaniesz na ebay-u za 2.5 tysiaca dolarow, a jak za taki silnik to nie jest wcale tak duzo... A co do upchniecia go to na pewno latwiej niz v6 od omegi...


Do tego shiping, czekanie, cło i fatygowanie się z odbiorem z portu. I fakt ze kupujesz silnik który masz na obrazku. Zamawiasz 3S-GTE z rzekomym przebiegiem 70'000km ,a dostajesz jakieś l4 ze starego Dodge'a. A nawet jak przyjdzie silnik to czy będzie do niego to co trzeba. Wiązka, komp, kompletny silnik, skrzynia, sprzęgło etc.

Możesz tez wjechać ciężarówką w jakąś MR2 i potem próbować odkupić od właściciela silnik... Zawsze to jakieś wyjście :mrgreen:

A do takiego 3.0 V6 części od hoj (a jak coś to i można kupić 2 silnik za grosze). Zresztą spójrz na temat który wrzuciłem i tam jest wsio opisane. Jakoś koleś to złożył bez kanału to ciekawe dla czego ciężko wchodzi ten silnik...
"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30
kaziu4442
Posty: 471 (po ~240 znaków)
Reputacja: 3 | BluzgometrTM: 2
kaziu4442
  21 lipca 2009
8PasazerNostromo
8PasazerNostromo: łał toz to mini 2JZ. Dobrze że nie 1000KM. Szkoda że większość 3S-GTE z wynikami 500-600KM mają już kute bebechy. No kurde jak tam seria 600 trzyma, głupcy pchają się w koszta...

HeHe bo one w serii są kute...
W sumie mozna go nazwac mini 1/2jz:P bo to prawie 1G:P
8PasazerNostromo
8PasazerNostromo: Te 350PS to chyba bez ruszania dołu co? Seryjne korby w C20LET doją do tych ~350KM, Tłoki do ~500 ;]

Co do tego to pisalem juz kilka postow wyzej ze na seryjnym dole w obu przypadkach... to właśnie 3s wytrzyma kolo 600, a C20let okolo 350.
Co do reszty postu to moge mu zalatwic taki silnik z pewnego źródła jak chce niech sie odezwie...
kurzy2
Posty: 272 (po ~210 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
kurzy2
  21 lipca 2009

Po przeczytaniu kilku postów trochę się zdziwiłem bo chłopak pytał o silniki na swap opla do opla a tu ktoś mu proponuje od supry wstawić :zonk: Wstawiając silnik z supry do astry musisz się liczyć z tym, że i skrzynie, półosie, komputer, wiązki trzeba będzie założyć i to trochę roboty z tym będzie. Co do silnika C20let to jest on naprawdę świetnym silnikiem :w00t: W serii już zapier..... a po małych modyfikacjach robi robotę nawet z nowymi dużo mocniejszymi sportowymi autami :tak: Kilka filmików:
http://www.youtube.com/watch?v=Ab50X_Vqtic
http://www.youtube.com/watch?v=xat7Pi0Lhm4
http://www.youtube.com/watch?v=gsgZZpFr9i8
http://www.youtube.com/watch?v=O9WD8UFycJA
http://www.youtube.com/watch?v=ynFTMj3aLHM
http://www.youtube.com/watch?v=rmi2zSAYJC4
Ale silnik V6 w astrze też pięknie zamiata i jest przy tym bardziej żywotny i elastyczny :tak:
http://www.youtube.com/watch?v=JW-0t3oeWng
http://www.youtube.com/watch?v=91M_QeBN-00
http://www.youtube.com/watch?v=puKw2vmUZuw
http://www.youtube.com/watch?v=bQylIds_gVI

VW Golf II 1.3
Opel Vectra 1.8i
Seat Ibiza 1.3i
Seat Toledo 1.6i
VW Golf III 1.4i
Opel Calibra...

kaziu4442
Posty: 471 (po ~240 znaków)
Reputacja: 3 | BluzgometrTM: 2
kaziu4442
  21 lipca 2009
kurzy2
kurzy2: Po przeczytaniu kilku postów trochę się zdziwiłem bo chłopak pytał o silniki na swap opla do opla a tu ktoś mu proponuje od supry wstawić Wstawiając silnik z supry do astry musisz się liczyć z tym, że i skrzynie, półosie, komputer, wiązki trzeba będzie założyć i to trochę roboty

Tak i tak bedzie troche przerobek, ale jak chce:P 3SGTE to nie silnik od supry:P tylko od celiki, caldiny, MR2...
kaziu4442
Posty: 471 (po ~240 znaków)
Reputacja: 3 | BluzgometrTM: 2
kaziu4442
  22 lipca 2009

Skoro

damian0889
damian0889: co lepsze.budzet nieograniczony,auto nigdy nie na sprzedarz

o bralbym albo 3S, albo 4G63...
KORARM
KORARM
  24 lipca 2009

Co reszczcie wiedzy zabraklo??? Co moze te 3S od dragstera do kadett-a?:P

kaziu4442
kaziu4442: 3S, albo 4G63...

W sumie 2 najlepsze silniki w tej klasie...
8PasazerNostromo
Posty: 618 (po ~157 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
8PasazerNostromo
  25 lipca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: W sumie 2 najlepsze silniki w tej klasie...


Juz przed nimi były lepsze...
"You must drive this car before you die, it really is that good" M3 E30
KORARM
KORARM
  25 lipca 2009
8PasazerNostromo
8PasazerNostromo: Juz przed nimi były lepsze...

No były np:
1jz,2jz,1uz,1GZ...
ale te to bedzie problem zmiescic do astry...
Grzesiek2290
Grzesiek2290
  25 lipca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: W sumie 2 najlepsze silniki w tej klasie...


a potem:

Konto usunięte
Konto usunięte: 1jz,2jz,1uz,1GZ...


no comment...
KORARM
KORARM
  25 lipca 2009

Czy wam trzeba wszystko lopatologicznie? 3S i 4G63 to najlepsze silniki w klasie 2 litrow, a ta reszta to tez bardzo udane silniki, ale tych juz do astry tak latwo nie zmiascisz, teraz rozumiesz?

Kaziu444
Kaziu444
  25 lipca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: KORARM: W sumie 2 najlepsze silniki w tej klasie... a potem: KORARM: 1jz,2jz,1uz,1GZ... no comment...


Taki problem sie domyslic ze 3S i 4G63 to chodzi mu o klase 2 litry 4 garki?
W koncu pisal ze ta reszta to sie nie zmiesci tak latwo... chyba ze do astry zmiescisz v12 podobnym kosztem co R4?
A to no comment to zewiedzy zabraklo?
Grzesiek2290
Grzesiek2290
  25 lipca 2009

Kur.wa mać jednym słowem.

Najpierw napisał :

Konto usunięte
Konto usunięte: W sumie 2 najlepsze silniki w tej klasie...


Co mim zdaniem wcale nie jest prawdą bo już przed nimi były lepsze ;]

Ale kontynuując ja napisałem że były w tej klasie lepsze, a on na to:

Konto usunięte
Konto usunięte: No były .


Czyli odbieram to w pizd.du tak że R6, V8 i V12 ustawia obok rzędowej czwórki o pojemności 2 litrów i zalicza do tej samej klasy silników. Bo kur.wa Japońskie to już the best.

Tak kochasz 4G63T ?? To poczytaj sobie co to jest "crank walk" i six-bolt (i jak "łatwo" go dorwać) ;]

Konto usunięte
Konto usunięte: A to no comment to zewiedzy zabraklo?


Na razie wasza wiedza ogranicza się do wypisywania kodów silników i info podłapanych na wikipedia (o zgrozo) lub na jakimś tjunink-forum.

Jak jesteście głodni wiedzy na temat dość mocnych silników R4 o pojemności do 2 litrów to poczytajcie o takich jednostkach jak:
O ich prekursorze czyli beemkowskim M10 ,a potem o:
M12/6 (n/a)
M12/7 (n/a)
M12/13 (turbo)
Schnitzer 20-4 (n/a)
kaziu4442
Posty: 471 (po ~240 znaków)
Reputacja: 3 | BluzgometrTM: 2
kaziu4442
  27 lipca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: M12/6 (n/a) M12/7 (n/a) M12/13 (turbo) Schnitzer 20-4 (n/a)

HEHE wszystkie razem nie wytrzymaja tyle co 3S i 4G63...

Konto usunięte
Konto usunięte: o poczytaj sobie co to jest "crank walk"

Nastepne... Mam kilku znajomych w serwisie Mitsu i jak narazie to nie wiedzieli jeszcze rozwalonego tego silnika... Moze i sa takie przypadki ale to przez niedopatrzenia bo robiac z 2 litrowego silnika moce rzedu 500 koni nie wystarczy wszystkiego zlozyc i chodzi, trzeba jeszcze zestroic wszystko, a z tym sa juz wieksze problemy...
Grzesiek2290
Grzesiek2290
  28 lipca 2009
kaziu4442
kaziu4442: HEHE wszystkie razem nie wytrzymaja tyle co 3S i 4G63...


Mogą possać ;]

Naprawdę użyj googole i zobacz co to jest M12/13 i potem mi coś pier.dol o 4G63T i 3S-GTE które już w dniu narodzin mogły co najwyżej klęknąć przed silnikiem M10 i jego rozwojowością i potencjałem ;]
Grzesiek2290
Grzesiek2290
  28 lipca 2009

ps

kaziu4442
kaziu4442: Nastepne... Mam kilku znajomych w serwisie Mitsu i jak narazie to nie wiedzieli jeszcze rozwalonego tego silnika... Moze i sa takie przypadki ale to przez niedopatrzenia bo robiac z 2 litrowego silnika moce rzedu 500 koni nie wystarczy wszystkiego zlozyc i chodzi, trzeba jeszcze zestroic wszystko, a z tym sa juz wieksze problemy...


Nadal chyba nie wiesz co to crank walk i czy to dotyczy silników modoznych czy seryjnych.

Czyżby nie napisali w wikipedii??
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.