msm pyt.tak wiec jestem zakochany w oplu astrze, jakis tam czas temu nabylem astre f,zroblem wszystko co trzeba itp itd chodzi mi glownie o silnik bo chcialbym wstawic cos nowegoi zastanawiam sie nad 3.0 czy 2.0 turbo ktory lepszy.bo jak wiadomo taka omege czy cos z takim 3.0 latwiej ciut dostac na przerobke niz 2.0 turbo benz. i pyt. czy ktos jezdzil czym z takim lub takim silnikiem i jak to chodzi.co lepsze.budzet nieograniczony,auto nigdy nie na sprzedarz,a do jazdy mam astre 2 w dtl/u wiec spalanie mi obojetne,i cala reszta,po prostu ze tak powiem okaz kolekcjonerski...lub czekam na kazda inna propozycje,bo ja nie mam pojecia,aktualnie jest 2,0 150ps.inne propozycje tez mile widziane z gory dziex
astra f silnik tuning strona 4 z 5
łał toz to mini 2JZ. Dobrze że nie 1000KM. Szkoda że większość 3S-GTE z wynikami 500-600KM mają już kute bebechy. No kurde jak tam seria 600 trzyma, głupcy pchają się w koszta...
Te 350PS to chyba bez ruszania dołu co?
Seryjne korby w C20LET doją do tych ~350KM, Tłoki do ~500 ;]
Patrz i nie spuszczaj się tak nad tym 3S.
Do tego shiping, czekanie, cło i fatygowanie się z odbiorem z portu. I fakt ze kupujesz silnik który masz na obrazku. Zamawiasz 3S-GTE z rzekomym przebiegiem 70'000km ,a dostajesz jakieś l4 ze starego Dodge'a. A nawet jak przyjdzie silnik to czy będzie do niego to co trzeba. Wiązka, komp, kompletny silnik, skrzynia, sprzęgło etc.
Możesz tez wjechać ciężarówką w jakąś MR2 i potem próbować odkupić od właściciela silnik... Zawsze to jakieś wyjście
A do takiego 3.0 V6 części od hoj (a jak coś to i można kupić 2 silnik za grosze). Zresztą spójrz na temat który wrzuciłem i tam jest wsio opisane. Jakoś koleś to złożył bez kanału to ciekawe dla czego ciężko wchodzi ten silnik...
HeHe bo one w serii są kute...
W sumie mozna go nazwac mini 1/2jz:P bo to prawie 1G:P
Co do tego to pisalem juz kilka postow wyzej ze na seryjnym dole w obu przypadkach... to właśnie 3s wytrzyma kolo 600, a C20let okolo 350.
Co do reszty postu to moge mu zalatwic taki silnik z pewnego źródła jak chce niech sie odezwie...
Po przeczytaniu kilku postów trochę się zdziwiłem bo chłopak pytał o silniki na swap opla do opla a tu ktoś mu proponuje od supry wstawić Wstawiając silnik z supry do astry musisz się liczyć z tym, że i skrzynie, półosie, komputer, wiązki trzeba będzie założyć i to trochę roboty z tym będzie. Co do silnika C20let to jest on naprawdę świetnym silnikiem W serii już zapier..... a po małych modyfikacjach robi robotę nawet z nowymi dużo mocniejszymi sportowymi autami Kilka filmików:
http://www.youtube.com/watch?v=Ab50X_Vqtic
http://www.youtube.com/watch?v=xat7Pi0Lhm4
http://www.youtube.com/watch?v=gsgZZpFr9i8
http://www.youtube.com/watch?v=O9WD8UFycJA
http://www.youtube.com/watch?v=ynFTMj3aLHM
http://www.youtube.com/watch?v=rmi2zSAYJC4
Ale silnik V6 w astrze też pięknie zamiata i jest przy tym bardziej żywotny i elastyczny
http://www.youtube.com/watch?v=JW-0t3oeWng
http://www.youtube.com/watch?v=91M_QeBN-00
http://www.youtube.com/watch?v=puKw2vmUZuw
http://www.youtube.com/watch?v=bQylIds_gVI
VW Golf II 1.3
Opel Vectra 1.8i
Seat Ibiza 1.3i
Seat Toledo 1.6i
VW Golf III 1.4i
Opel Calibra...
Tak i tak bedzie troche przerobek, ale jak chce:P 3SGTE to nie silnik od supry:P tylko od celiki, caldiny, MR2...
Czy wam trzeba wszystko lopatologicznie? 3S i 4G63 to najlepsze silniki w klasie 2 litrow, a ta reszta to tez bardzo udane silniki, ale tych juz do astry tak latwo nie zmiascisz, teraz rozumiesz?
Taki problem sie domyslic ze 3S i 4G63 to chodzi mu o klase 2 litry 4 garki?
W koncu pisal ze ta reszta to sie nie zmiesci tak latwo... chyba ze do astry zmiescisz v12 podobnym kosztem co R4?
A to no comment to zewiedzy zabraklo?
Kur.wa mać jednym słowem.
Najpierw napisał :
Co mim zdaniem wcale nie jest prawdą bo już przed nimi były lepsze ;]
Ale kontynuując ja napisałem że były w tej klasie lepsze, a on na to:
Czyli odbieram to w pizd.du tak że R6, V8 i V12 ustawia obok rzędowej czwórki o pojemności 2 litrów i zalicza do tej samej klasy silników. Bo kur.wa Japońskie to już the best.
Tak kochasz 4G63T ?? To poczytaj sobie co to jest "crank walk" i six-bolt (i jak "łatwo" go dorwać) ;]
Na razie wasza wiedza ogranicza się do wypisywania kodów silników i info podłapanych na wikipedia (o zgrozo) lub na jakimś tjunink-forum.
Jak jesteście głodni wiedzy na temat dość mocnych silników R4 o pojemności do 2 litrów to poczytajcie o takich jednostkach jak:
O ich prekursorze czyli beemkowskim M10 ,a potem o:
M12/6 (n/a)
M12/7 (n/a)
M12/13 (turbo)
Schnitzer 20-4 (n/a)
HEHE wszystkie razem nie wytrzymaja tyle co 3S i 4G63...
Nastepne... Mam kilku znajomych w serwisie Mitsu i jak narazie to nie wiedzieli jeszcze rozwalonego tego silnika... Moze i sa takie przypadki ale to przez niedopatrzenia bo robiac z 2 litrowego silnika moce rzedu 500 koni nie wystarczy wszystkiego zlozyc i chodzi, trzeba jeszcze zestroic wszystko, a z tym sa juz wieksze problemy...
ps
Nadal chyba nie wiesz co to crank walk i czy to dotyczy silników modoznych czy seryjnych.
Czyżby nie napisali w wikipedii??