Pose
Posty: 1420 (po ~125 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 8
Pose
  9 sierpnia 2009 (pierwszy post)

Po wielokrotnych wnioskach mówiących mi, ze jestem za chudy postanawiam wziąć się w garść i zacząć ćwiczyć.
Niestety jestem absolutnie zielony i nie mam pojęcia od czego zacząć i co robić, żeby nie wyrzucać roboty w błoto.
Szukałem na wielu stronach poradników dla początkujących, ale tam rzucane są tylko terminy, o których znaczeniu nie mam pojęcia...

Dlatego też szukam pomocy.
Mierzę 188 cm i ważę 82kg.
Mam jako takie możliwości łatwienia sobie sprzętu, typu ławeczki, sztangi itp.
Znacie jakieś poradniki 'dla żółtodziobów''?
Mile widziana też pomoc z waszej strony.
Pozdrawiam :piwo:

StamfordBridge
StamfordBridge
  10 sierpnia 2009
Dietetyk to taka osoba, która ci pomoże. Będziesz jadł normalnie i przybierał na wadze.
Mam 198cm wzrostu i ważylem 75kg, teraz ważę 98kg. Ćwiczenia? Byle regularnie. Jakie? Ja nie zasięgalem żadnych porad. Wszystko odbywalo sie na zasadzie: żarcie przed snem - ćwiczenia rano
jarekk1207
jarekk1207
  10 sierpnia 2009

nigdy nie ćwiczyłeś wiec dla Ciebie najodpowiedniejszy bedzie trening wielostawowy powtarzany 2-3 razy w tygodniu.Jak dla Ciebie w zupelnosci wystarczy
1.martwy ciąg z naprzemiennym chwytem gryfu
2.wyciskanie na płaskiej lub rozpiętki
3.Przysiad ze sztangą nqa barkach lub wchodzenie na stopnie
4.Spinanie brzucha
Przy każdym z cwiczen dobierz taki ciezar ktory podniesiesz maks 8 razy,kazde cwiczenie powtorz w 3-4 seriach.Pamietaj zeby wlozyc troche mniej niz mozesz podniesc i wolno opuszczac a szybko podnosic.
Jedz duzo weglowodanow(ryż bialy chleb ziemniaki) oraz bialka (kurczak ryby twarog mleko) po 30 minutach od treningu zjedz posilek weglowodanowo-bialkowy.Jesli nie zjeszpo treningu twoj wysilek pójdzie na marne!!

powerorginal
powerorginal
  10 sierpnia 2009

@Pose:
Zrob sobie act ... poczytaj o tym treningu ....

folkemon
folkemon
  10 sierpnia 2009
Konto usunięte