Martinez90wawa
Martinez90wawa
  20 czerwca 2012 (pierwszy post)

Próbuję w warunkach domowych trenować, żeby wypracować sobie mięśnia brzucha :) Nie dawno zacząłem, ale motywację mam i nie mam zamiaru przestać ćwiczyć nawet po osiągnięcu swego celu. Zna ktoś jakieś dobre i porządne ćwiczenia na wytrenowanie mięśni brzucha ?
Również potrzebowałbym ćwiczeń na wzmocnienie mięśni w okolicach krzyża, bo często przy dźwiganiu ciężkich rzeczy mnie tam po prostu boli (przy dłuzszym stosunku też!!)
Proszę tylko o poważne odpowiedzi :)

thomas893
Posty: 10977 (po ~132 znaków)
Reputacja: -11 | BluzgometrTM: 4
thomas893
  20 czerwca 2012

A6W and good luck :rock:

LuznyGosc
LuznyGosc
  20 czerwca 2012

ABS. :tak:

Martinez90wawa
Martinez90wawa
  20 czerwca 2012

a6w? chyba znalazlem to na googlach
czy to jest to ?

a to jest ABS http://wdziek.info/abs-trening_miesni_brzucha.html (ktory juz dodalem do zakladek i jutro sobie drukne) dzieki :D

LouisVanGaal
Posty: 5799 (po ~116 znaków)
Reputacja: 1 | BluzgometrTM: 58
LouisVanGaal
  20 czerwca 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: czy to jest to ?

Nie, to jest scenariusz remake'u Samych Swoich. :and:
ogarniamtemat
Posty: 347 (po ~145 znaków)
Reputacja: -10 | BluzgometrTM: 10
ogarniamtemat
  20 czerwca 2012

Na te dolne partie plecow potocznie zwane PROSTOWNIKAMI trenujemy w nastepujacy sposob :

-na podlodze lezymy na brzuchu i unosimy gorna czesc ciala to momentu odchylenia po czym wracamy, to samo ulozenie ciala tylko unosimy nogi i miednice.

-kladziemy sie na czyms z czego bedziemy wystawac; do pepka w celu rozwinięcia i wzmocnienia PROSTOWNIKOW, do pasa w celu wzmocnienia i rozwinięcia miesnie POSLADKOWYCH

Serie od 12-14 powtorzen na poczatek potem do 22. Warto cwiczyc z obciazeniem w celu poprawy SILY miesni jednak wszystko z glowa.

?

ogarniamtemat
Posty: 347 (po ~145 znaków)
Reputacja: -10 | BluzgometrTM: 10
ogarniamtemat
  20 czerwca 2012

A wariant cwiczenia nr2 to wykonuje sie tak samo jak pierwsze.

?

Martinez90wawa
Martinez90wawa
  20 czerwca 2012

dzieki wielkie!!

smencikk
smencikk
  21 czerwca 2012

Przy brzuchu to dieta i aeroby robią duuużo nawet w tym początkującym stadium. A6W jest strasznie monotonna i szybko się nudzi niestety. Najlepszy jest trening Manny'ego Pacquaio, niezwykle hardkorowy przez swą intensywność, ale miażdży system i daje efekty przy regularnym stosowaniu.

ogarniamtemat
Posty: 347 (po ~145 znaków)
Reputacja: -10 | BluzgometrTM: 10
ogarniamtemat
  21 czerwca 2012

A DIETA I SUMIENNOSC TO PODSTAWA. I trzeba byc twardym. NO PAIN NO SUCCES hehe

?

NuTiiiiii
Posty: 70111 (po ~86 znaków)
Reputacja: -1080 | BluzgometrTM: 51
NuTiiiiii
  22 czerwca 2012

No 6 Weidera rzeźnia, odpadniesz w 2 tygodniu :D

Ballantines rzeźbi to wspaniałe ciało :ziober2:
Oglądanie meczów to nie tylko rozrywka, ale wręcz terapia. Futbol pozwala oswoić i uwolnić emocje - agresję, frustrację i smutek :pilka:

LuznyGosc
LuznyGosc
  22 czerwca 2012
NuTiiiiii
NuTiiiiii: No 6 Weidera rzeźnia, odpadniesz w 2 tygodniu :D

Ja zrobilem dwa pelne cykle.
NuTiiiiii
Posty: 70111 (po ~86 znaków)
Reputacja: -1080 | BluzgometrTM: 51
NuTiiiiii
  22 czerwca 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: Ja zrobilem dwa pelne cykle.

Hmm może gdybym musiał, ale trzeba być wytrwałym. Mam swoją młodą ona lubi mojego brzucha i na wfie zaliczam skłony w 2 minuty a to zrobię z marszu na lajtowo :D
Młodej dziadek robi na spokojnie ostatni dzień z Weidera i nawet się nie męczy :ziober2:

Ballantines rzeźbi to wspaniałe ciało :ziober2:
Oglądanie meczów to nie tylko rozrywka, ale wręcz terapia. Futbol pozwala oswoić i uwolnić emocje - agresję, frustrację i smutek :pilka:

sSparTacuSs
Posty: 1 (po ~798 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
sSparTacuSs
  5 lipca 2012

Wszystkie te ćwiczenia na mięśnie brzucha są do siebie podobne, nie ważne czy robisz A6W, p90x. 100 lat temu nie było takich nazw i skomplikowanych ćwiczeń i też ludzie mieli kaloryfery...
Na Youtube jest masa filmików z ćwiczeniami na mięśnie brzucha, wybierz sobie jakiś i staraj się ćwiczyć codziennie, przykłady:
http://www.youtube.com/watch?v=bNOm_ofoeWU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=neeM-VzAvIA

Jeśli jesteś początkujący to rób na początek połowę tych ćwiczeń, jak się od razu dorwiesz to będziesz miał zakwasy przez parę dni na 100%.
15min dziennie w zupełności wystarczy, a jeśli będzie ci mało, możesz dodać sobie te ćwiczenia z drugiego linku = + 8min.

Mięśnie brzucha szybko się regenerują i można je ćwiczyć codziennie

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.