Comeback406coupe
Posty: 7 (po ~205 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 10
Comeback406coupe
  30 marca 2012 (pierwszy post)

"Które utwory literackie są dla Ciebie szczególnie znaczące w kształtowaniu systemu wartości? Przedstaw je i uzasadnij wybór."

Musze miec gotowy plan ramowy+prezentacje do poniedzialku. Gdzie moge kupic, kto moze mi to lepiej niz dobrze napisac za pieniadze. Prosze o linki, namiar.

pozdro

Fantastyczna
Posty: 8454 (po ~92 znaków)
Reputacja: -27 | BluzgometrTM: 194
Fantastyczna
  30 marca 2012

Niestety nie jestem jeleniem ;[

Twoja dupa się puszcza, jak Białowieska.

Hicky
Hicky
  30 marca 2012
Comeback406coupe
Comeback406coupe: Musze miec gotowy plan ramowy+prezentacje do poniedzialku.

No to szczerze życzę powodzenia ;O
Belfegor666
Belfegor666
  30 marca 2012

jak sie przez caly rok lezalo wetnylem do góry i na koniec sie obudziło to tak jest...

Comeback406coupe
Comeback406coupe: Musze miec gotowy plan ramow

tego wg mnie nie musisz...bo ja rok tmeu nie musiałem tego badziewia przynosić nikomu

i szczerze powiedziawszy troche przesrany temat sobie wybrałeś to raz.
dwa to nawet jak Ci ktoś napisze wysmienita prezentacje, Ty ja wqjesz na blaszke i wyspiewasz wszystko komisji z pamieci to na bank polegniez na pytaniach końcowych. Bo tam nie pytaja o prezentacje tylko o treśc książek które sobie wybraleś i rzekomo przeczytałes:]
a trzy - powodzenia:D
Eve
Posty: 3568 (po ~113 znaków)
Reputacja: -3 | BluzgometrTM: 23
Eve
  31 marca 2012
Comeback406coupe
Comeback406coupe: Musze miec gotowy plan ramowy+prezentacje do poniedzialku.

W pore sobie przypomniałeś. :))))

Konto usunięte
Konto usunięte: bo ja rok tmeu nie musiałem tego badziewia przynosić nikomu

To dziwne, bo u mnie mówią (dyrektor plus polonistki), że niezłożenie bibliografii, jest równoważne z rezygnacją z ustnej matury z j. polskiego. :)

Comeback406coupe
Comeback406coupe: Które utwory literackie są dla Ciebie szczególnie znaczące w kształtowaniu systemu wartości? Przedstaw je i uzasadnij wybór.

Proste. Pomyśl i nie szukaj łosia. :)
Belfegor666
Belfegor666
  31 marca 2012
Eve
Eve: To dziwne, bo u mnie mówią (dyrektor plus polonistki), że niezłożenie bibliografii, jest równoważne z rezygnacją z ustnej matury z j. polskiego. :)

bibliografii - owszem
ale

Comeback406coupe
Comeback406coupe: gotowy plan ramowy

nie byl obowiązkowy:mrgreen:
Eve
Posty: 3568 (po ~113 znaków)
Reputacja: -3 | BluzgometrTM: 23
Eve
  31 marca 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: gotowy plan ramowy

Hm, a ja musze to oddać razem z bibliografią. :nielapie:
Fantastyczna
Posty: 8454 (po ~92 znaków)
Reputacja: -27 | BluzgometrTM: 194
Fantastyczna
  1 kwietnia 2012

Tez nie musiałam planu ramowego oddawać o ile dobrze pamiętam.

Twoja dupa się puszcza, jak Białowieska.

Belfegor666
Belfegor666
  1 kwietnia 2012
Eve
Eve: Hm, a ja musze to oddać razem z bibliografią.

bo teraz w szkolach to w glowach im sie przewraca...
slyszalem ze zdawanie ma byc od 50% i ze ustne maja byc trudniejsze:woot:
a u mnie nauczycielka przypierdzielala sie o brak jednej kropki w bibliografii...i potem drukowanie od nowa z kropeczką juz:ninja: i tak kilka razy...

ten plan typiara mowila ze dla chetnych jakby ktoś prezentacje mial na kartkach czy czyms tam to zeby sie nie pogubil...ja mialem multi wiec wystarczylo zapamietac co przy jakim slajdzie powiedzieć i zdane na lajcie...
Eve
Posty: 3568 (po ~113 znaków)
Reputacja: -3 | BluzgometrTM: 23
Eve
  1 kwietnia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: a u mnie nauczycielka przypierdzielala sie o brak jednej kropki w bibliografii...i potem drukowanie od nowa z kropeczką juz

Ja, jak wzięłam tytuł książki w cytat, to mi to przekreśliła. :szok:
Btw, to jeszcze nic.
Powiedziała, że mojej prezentacji nie przeczyta, bo jest napisana zbyt małą czcionką. :)

Konto usunięte
Konto usunięte: .ja mialem multi wiec wystarczylo zapamietac co przy jakim slajdzie powiedzieć i zdane na lajcie...

Też mam prezentacje, plus temat, którego sie uczyć nie muszę. :P
Belfegor666
Belfegor666
  1 kwietnia 2012
Eve
Eve: Ja, jak wzięłam tytuł książki w cytat, to mi to przekreśliła. Btw, to jeszcze nic. Powiedziała, że mojej prezentacji nie przeczyta, bo jest napisana zbyt małą czcionką. :)

bo to sa wlasnie takie durne papierkowe roboty zamiast skupic sie na najwazniejszym i po prostu napisac normalnie co sie chce w tej bibliografii, to przeciez tutaj tak nie mozna bo trzeba zycie utrudniać kropkami itp:nie:

Eve
Eve: Też mam prezentacje, plus temat, którego sie uczyć nie muszę. :P

prezentacja najlepsza, najmniej potem roboty podczas egzaminu:] i komisja sie nudzic nie powinna
Eve
Posty: 3568 (po ~113 znaków)
Reputacja: -3 | BluzgometrTM: 23
Eve
  1 kwietnia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: bo to sa wlasnie takie durne papierkowe roboty zamiast skupic sie na najwazniejszym i po prostu napisac normalnie co sie chce w tej bibliografii, to przeciez tutaj tak nie mozna bo trzeba zycie utrudniać kropkami itp

Przebolałabym to, gdyby wytknęła wszystkie błędy za JEDNYM razem, a nie za każdym razem było o jedną kropkę za dużo, o cudzysłów za mało, przecinka nie było, później kursywy się nie dopatrzyła, reasumując, MASAKRA.

Konto usunięte
Konto usunięte: prezentacja najlepsza, najmniej potem roboty podczas egzaminu:] i komisja sie nudzic nie powinna

Mam temat językowy, o specyfice poczty elektronicznej i czata, więc sądzę, że raczej nudy nie zaznają. :P
Belfegor666
Belfegor666
  2 kwietnia 2012
Eve
Eve: Przebolałabym to, gdyby wytknęła wszystkie błędy za JEDNYM razem, a nie za każdym razem było o jedną kropkę za dużo, o cudzysłów za mało, przecinka nie było, później kursywy się nie dopatrzyła, reasumując, MASAKRA.

dokładnie...

Eve
Eve: Mam temat językowy, o specyfice poczty elektronicznej i czata, więc sądzę, że raczej nudy nie zaznają. :P

rok temu byl podobny temat do Twojego:P
Eve
Posty: 3568 (po ~113 znaków)
Reputacja: -3 | BluzgometrTM: 23
Eve
  2 kwietnia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: rok temu byl podobny temat do Twojego:P

Nie wątpię, te tematy się powtarzają. :)

Konto usunięte
Konto usunięte: dokładnie...

Oddałam dziś do sprawdzenia, ciekawe, ile błędów tym razem. :rotfl:
Belfegor666
Belfegor666
  2 kwietnia 2012
Eve
Eve: Nie wątpię, te tematy się powtarzają. :)

tego nie wiem, tylko raz zdawałem :mrgreen:

Eve
Eve: Oddałam dziś do sprawdzenia, ciekawe, ile błędów tym razem.

i bedzie: "zapomnialaś tutaj o przecinku, drukuj jeszcze raz!":ninja:
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.