choccolate
choccolate
  15 listopada 2009 (pierwszy post)

Hej :)
Na jutro mamy oddać bibliografię i plan wydarzeń naszej prezentacji o.O. Mam temat "Językowe środki perswazji w reklamie. Zanalizuj wybrane przykłady z radia, telewizji i prasy". Znacie może jakieś książki dotyczące użycia perswazji językowej w reklamie?
w ogóle to jestem zielona jak to napisać :d

mirko2772
mirko2772
  15 listopada 2009

dość trudny temat wybrałaś (językowy), nigdy nie spotkałem się z takimi książkami i wątpię żebyś coś znalazła. Próbuj w necie szukać, albo kombinuj na własną rękę. Powodzenia :-)

choccolate
choccolate
  15 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: dość trudny temat wybrałaś (językowy)

:O wydawało mi się, że łatwy, bo lektur nie czytałam :mrgreen:
mirko2772
mirko2772
  15 listopada 2009

ja też zazwyczaj nie czytałem lektur, ale jest dużo dokładnych streszczeń i można napisać prezentację bez problemu, a tutaj to raczej trzeba dużo z głowy pisać ;p;p;p

choccolate
choccolate
  15 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte:

wole z głowy pisać :D coś wymyślę ;p tylko najgorsze, że nie wiem jak się zabrać do tej bibliografii i planu wydarzeń...
mirko2772
mirko2772
  15 listopada 2009

co prwda to z glowy lepiej, bo potem łatwiej będzie Ci się nauczyć na pamięć, a co do tego jak się zabrać do planu i bibliografii to jest wiele stron z przykładowym planem np. http://matura.kujon.net/txt/7/konspekt_prezentacji_plan.html , ale najlepiej robić tak jak polonistka mówiła, bo potem i tak się czegoś czepi, ja kilka razyoprawiałem :)

oBaRtOlInI89Lbn
oBaRtOlInI89Lbn
  15 listopada 2009

zawsze mozesz zmienic temat na łatwiejszy..... xD

choccolate
choccolate
  15 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: zawsze mozesz zmienic temat na łatwiejszy..... xD

nie ma łatwych ;) nad każdym trzeba trochę popracować
oBaRtOlInI89Lbn
oBaRtOlInI89Lbn
  15 listopada 2009