siesiuuu
Posty: 7 (po ~64 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
siesiuuu
  28 grudnia 2008 (pierwszy post)

Życiem trzeba się bawić :] xDDD :skok3: :skok3: :skok3: :skok3: :skok3: :skok3: :matrix: :matrix: :matrix:

Dorqa
Dorqa
  28 grudnia 2008
siesiuuu
siesiuuu: a jakie jest wasze zdanie

rozpędz sie i walnij głowa w sciane :tak:
MisiaV
MisiaV
  28 grudnia 2008

Jak nie chcesz to nie musisz chodzic ;]

IIKochamCieDarusII
IIKochamCieDarusII
  28 grudnia 2008
siesiuuu
siesiuuu: Życiem trzeba się bawić :] xDDD

mozesz sie bawic po szkole ...
baskas4
baskas4
  28 grudnia 2008
siesiuuu
siesiuuu: Życiem trzeba się bawić :]

od 8 do 14 to mozna się jedynie bawić w piaskownicy.
siesiuuu
Posty: 7 (po ~64 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
siesiuuu
  28 grudnia 2008

Haha jak nie chcę taa a co na to rodzice :D ?

WueRZet
WueRZet
  28 grudnia 2008
siesiuuu
siesiuuu: Haha jak nie chcę taa a co na to rodzice :D ?

Olej rodziców, ucieknij z domu i zostań ninja :ninja: :ziew:
thomas893
Posty: 10977 (po ~132 znaków)
Reputacja: -11 | BluzgometrTM: 4
thomas893
  28 grudnia 2008
siesiuuu
siesiuuu: Życiem trzeba się bawić :] xDDD

a baw się baw... skończysz pod mostem, przyjdzie zima, zamarzniesz i jednego szkodnika mniej...

siesiuuu
siesiuuu: Haha jak nie chcę taa a co na to rodzice :D ?

taki imprezowy koleś, a rodziców się boi :szok2:

:ziew:
baskas4
baskas4
  28 grudnia 2008
thomas893
thomas893: taki imprezowy koleś, a rodziców się boi :szok2:

:crylol: dokładnie :d
shinyy
shinyy
  28 grudnia 2008

tak i nic by nie bylo ;p

siesiuuu
Posty: 7 (po ~64 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
siesiuuu
  28 grudnia 2008

Ale Ja mam spoko xD ale że się nie chce to jest dopiero coś :/

RexMundi
Posty: 68925 (po ~126 znaków)
Reputacja: -46 | BluzgometrTM: 13
RexMundi
  28 grudnia 2008
siesiuuu
siesiuuu: Życiem trzeba się bawić

Jeszcze nic nie wiesz o życiu :ziew:
...Ignorance is bliss...
siesiuuu
Posty: 7 (po ~64 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
siesiuuu
  28 grudnia 2008

I tu się mylisz wiem i to dużo :D

NoPrzytulMniee
NoPrzytulMniee
  28 grudnia 2008
siesiuuu
siesiuuu: Ja nie lubię chodzić do sQl

Każdy chodzi do szkoły. Powiedz mi co bys miał bez szkoły ? Całe gówno chyba :ziew:
NoPrzytulMniee
NoPrzytulMniee
  28 grudnia 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: i zostań ninja

Ninja :ninja: są seksi :zakochany:
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.