spokokolezka
Posty: 51 (po ~181 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 11
spokokolezka
  26 listopada 2011 (pierwszy post)

Hej szukam jakiś dziewczyn, które by chciały dobierać dla mnie jakieś fajne ubrania żeby modnie wyglądać sam nie mam z kim chodzić po sklepach zreszto to zajmuje za dużo czasu :)
Lubie eleganckie fajne ubranka jak by któraś z was chciała się pobawić w stylistkę to jestem do dyspozycji :P

Sylvinka
Posty: 15395 (po ~112 znaków)
Reputacja: -13 | BluzgometrTM: 4
Sylvinka
  26 listopada 2011
spokokolezka
spokokolezka: Lubie eleganckie fajne ubranka

Sam wiesz co lubisz, to jaki problem?

SPORTOWO




ELEGANCKO




samo reserved, nudziło mi się więc pokazałam jak ja widzę ubranego faceta :tak:
mam czarne skrzydła,muskam nimi stopy aniołów...
asexualna
asexualna
  26 listopada 2011
Sylvinka
Sylvinka: samo reserved, nudziło mi się więc pokazałam jak ja widzę ubranego faceta

Podpisuję się po Twoimi stylizacjami :ziober2:
Fajne.
Alucard
Alucard
  26 listopada 2011


Darunia511
Posty: 37902 (po ~77 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 31
Darunia511
  26 listopada 2011

Jak uj, ze jakaś będzie tak durna i bedzie z Tobą łazić za darmo po sklepach i Ci doradzać.

NeverGoodEnough
NeverGoodEnough
  27 listopada 2011
Alucard
Alucard: Alucard


:crylol:

W tym też bym brała :twisted:
styka51
styka51
  27 listopada 2011
Sylvinka
Sylvinka: http://www.reserved.com/katalog/fotoMedium/R8455.jpg

żeby mój Maniek mógł nosić takie spodnie :and:
Adidasowa
Adidasowa
  27 listopada 2011
Alucard
Alucard:

lepszej stylizacji nie widziałam :rotfl:
spokokolezka
Posty: 51 (po ~181 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 11
spokokolezka
  3 grudnia 2011

a może jest jakaś fajna stronką do tego?

ten na elegancko mi się podoba strój ale buty takie w życiu...:P

spokokolezka
Posty: 51 (po ~181 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 11
spokokolezka
  3 grudnia 2011

i jeszcze drugie pytania czy wam się podoba taki układ jak u mnie na fotkach przy rulecie marynarka z taką biała bluzką sportową?
bo w tym kierunku właśnie bym szukał...

potrzebuje jakiś sweterek gładki (bez wzorów) to marynarki w paski

massacre
Posty: 34340 (po ~204 znaków)
Reputacja: -55 | BluzgometrTM: 26
massacre
  3 grudnia 2011

Wybacz, ze wrzucam tu Twoje zdjecia, ale sam sie do nich odniosles, wiec mam nadzieje, ze nie bedziesz mial za zle:

Smierdzi latami 90-tymi. A moze to ja juz smierdze Wielka Brytania, bo tutaj faceci takich szerokich w nogawkach spodni nie nosze :ninja: I te buty NIE NIE NIE

Chodzi Ci o to zdjecie?

Szkoda, ze nie widze spodni - jesli sa tak duze jak na poprzednich zdjeciach to porazka wg mnie...
Spodnie bardziej dopasowane - nie obcisle, ale lepiej skrojone a nie wiszace jak worki. Marynarka zobowiazuje, nawet jesli sie idzie w kierunku stylu casual.
Gladkie sweterki to z Lacoste albo Ralph Laurena - zalezy jaki Twoj budzet. Sa tez tansze, ale tez dobrej jakosci z Next czy Burtona (nie wiem czy Burton dostepny w PL).

"We know through painful experience that freedom is never voluntarily given by the oppressor; it must be demanded by the oppressed." MLK, Letter from the Birmingham Jail

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.