loFFciamSerEk
loFFciamSerEk
  11 lipca 2011 (pierwszy post)

Witam Was :P

Przybywam z pytaniem na temat tabletek antykoncepcyjnych.
Miewam bardzo bolesny okres, wczoraj aż mnie skręcało z bólu i najmocniejsze tabletki już pomagać nawet nie chcą no i czy tabletki antykoncepcyjne coś pomogą na mój problem?
Wiem, że muszę iść do ginekologa, jak tylko skończy mi się okres to się wybiorę.
Tylko przed tym chciałabym wiedzieć jeszcze jakie są najczęstsze skutki uboczne tabletek antykoncepcyjnych? Możecie się podzielić własnym doświadczeniem. :P

Pozdrawiam gorąco.

Fieska
Fieska
  11 lipca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Przybywam z pytaniem na temat tabletek antykoncepcyjnych. Miewam bardzo bolesny okres, wczoraj aż mnie skręcało z bólu i najmocniejsze tabletki już pomagać nawet nie chcą no i czy tabletki antykoncepcyjne coś pomogą na mój problem? Wiem, że muszę iść do ginekologa, jak tylko skończy mi się okres to się wybiorę. Tylko przed tym chciałabym wiedzieć jeszcze jakie są najczęstsze skutki uboczne tabletek antykoncepcyjnych? Możecie się podzielić własnym doświadczeniem. :P


Wyreguluje Ci się okres, będzie trwał krócej i nie będziesz miała aż tak obfitych krwawień i mniejszy ból.
Skutki uboczne to możliwe bóle głowy, zmiany nastroju, utrata libido, bóle piersi, wysypka, przybranie wagi... W sumie od brania tabletek anty można mieć wszystko możliwe.
loFFciamSerEk
loFFciamSerEk
  11 lipca 2011

Dzięki.
To jeszcze jedno pytanko, czy w razie jakiś... niepożądanych skutków ubocznych typu bóle głowy, wysypka jeżeli by się pojawiły można zrezygnować w każdej chwili z brania tabletek? Czy trzeba jakąś określoną ilość tabletek wziąć przed zakończeniem takiej kuracji antykoncepcyjnej?

Fieska
Fieska
  11 lipca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Dzięki. To jeszcze jedno pytanko, czy w razie jakiś... niepożądanych skutków ubocznych typu bóle głowy, wysypka jeżeli by się pojawiły można zrezygnować w każdej chwili z brania tabletek? Czy trzeba jakąś określoną ilość tabletek wziąć przed zakończeniem takiej kuracji antykoncepcyjnej?


Możesz przerwać. Najlepiej jak zacznie Ci się nowy cykl i wtedy kiedy masz przerwę nie bierzesz po niej na nowo tabletek.
loFFciamSerEk
loFFciamSerEk
  11 lipca 2011

Dzięki za odpowiedzi.
Temat można zamknąć, pozdrawiam :)

massacre
Posty: 34340 (po ~204 znaków)
Reputacja: -55 | BluzgometrTM: 26
massacre
  11 lipca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: czy tabletki antykoncepcyjne coś pomogą na mój problem?


moga :) zazwyczaj miesiaczkowanie jest lzejsze i mniej bolesne :tak:

Konto usunięte
Konto usunięte: jeszcze jakie są najczęstsze skutki uboczne tabletek antykoncepcyjnych? Możecie się podzielić własnym doświadczeniem. :P


nie lubie tabletek, uzywalam moze przez 2-3 miechy

Pokaż wyniki sondy: Przy stosowaniu tabletek pojawiły sie:
niewielki wzrost wagi 594 20,50%
znaczący wzrost wagi (kilka kg lub więcej) 495 17,09%
niewielki spadek libido 444 15,33%
znaczący spadek libido 840 29,00%
ból głowy 599 20,68%
depresja 536 18,50%
plamy po opalaniu 202 6,97%
uczucie opuchnięcia 503 17,36%
żylaki 187 6,45%
ryzyko zakrzepicy 123 4,25%
plamienia, krwawienie 416 14,36%
cellulit/rozstępy 708 24,44%
ból brzucha, nudności 403 13,91%
pogorszenie stanu cery 310 10,70%
inne 366 12,63%
NIE POJAWIŁ SIĘ ŻADEN SKUTEK UBOCZNY 569 19,64%

i taka moja prywatna konkluzja, na temat czestego tekstu ktory slysze: przez pigulki sie roztylam :ninja: pigulki moga zwiekszyc apetyt, owszem, ale od samych tabletek sie nie tyje - to zalezy od twojej silnej woli czy sie poddasz uczuciu wzmozonego apetytu...

"We know through painful experience that freedom is never voluntarily given by the oppressor; it must be demanded by the oppressed." MLK, Letter from the Birmingham Jail

mmaryjka
mmaryjka
  11 lipca 2011

idź do takiego ginekologa który nie przepisze ci od razu tabletek anty tylko dokładnie zbada co może być przyczyną tak bolesnych okresów.
pigułki to nie jest jedyne wyjście, a jest jednym z najgorszych.

Martitta
Martitta
  11 lipca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: czy tabletki antykoncepcyjne coś pomogą na mój problem?

Mi pomogły :)
BreakMyFall18
BreakMyFall18
  11 lipca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Przybywam z pytaniem na temat tabletek antykoncepcyjnych. Miewam bardzo bolesny okres, wczoraj aż mnie skręcało z bólu i najmocniejsze tabletki już pomagać nawet nie chcą no i czy tabletki antykoncepcyjne coś pomogą na mój problem? Wiem, że muszę iść do ginekologa, jak tylko skończy mi się okres to się wybiorę. Tylko przed tym chciałabym wiedzieć jeszcze jakie są najczęstsze skutki uboczne tabletek antykoncepcyjnych? Możecie się podzielić własnym doświadczeniem. :P

Ja tabletki zaczęłam brać z tego samego powodu (głównie, plus jeszcze inny powód:P) i mi bardzo pomogły, ja miałam tak bolesne miesiączki, że z bólu wymiotowałam :wtf: naprawde, pierwsze dwa dni to masakra, jak nie wzięłam z rana tabletki przeciwbolowej - ketonal to był prawdziwy koszmar.
Ja nie przytyłam po żadnych a brałam różne, cilest, rigevidon (stara generacja), yaz, yasminelle i jeszcze jakis inne nie pamietam. Ciesze sie bo podobno czesto kobiety tyją. Jednak juz nie biore tabletek bo nie moge - po kazdych nasilaly mi sie migreny (ogolnie na to 'choruje' a tabletki to nasilały).
Sylvinka
Posty: 15395 (po ~112 znaków)
Reputacja: -13 | BluzgometrTM: 4
Sylvinka
  11 lipca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: ketonal to był prawdziwy koszmar.

To jest tak strasznie silny lek, bo bierze się go zazwyczaj na bóle pooperacyjne, a nie zwykłą boleść brzucha. Mogłaś sobie wyniszczyć organizm.

Konto usunięte
Konto usunięte: Miewam bardzo bolesny okres, wczoraj aż mnie skręcało z bólu i najmocniejsze tabletki już pomagać nawet nie chcą no i czy tabletki antykoncepcyjne coś pomogą na mój problem?

Również mam bardzo bolesne miesiączki, ale tylko pierwszego dnia, owszem biorę tabletki przeciwbólowe ale po kilku latach doszłam do wniosku, że to mnie nie minie. Co bym nie wzięła ból i tak za chwilę wróci, ale przynajmniej na kilka godzin mam spokój. A biorę od jakiegoś czasu "saridon" i chyba tylko on okazał się skuteczny jak do tej pory, ale oczywiście nie kończy się to na jednej tabletce w ciągu dnia.

Moja koleżanka miała okres prawie że 2tyg. i do tego okropnie bolesny, udała się do ginekologa i zaproponował jej różne a zarazem DOBRE leki przeciw bólowe, ale powiedziała że współżyje dlatego przystali na tabletki anty.

Może lepiej spróbuj jakiś tabletek, zanim zdecydujesz się na coś ostatecznie.
mam czarne skrzydła,muskam nimi stopy aniołów...
368212
368212
  11 lipca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: jakie są najczęstsze skutki uboczne t

masakryczne bóle głowy, spadek libido do zera, płaczliwość, zmiany nastroju.
ale jest też wiele pozytywów, regularny okres, mniej bolesne miesiączki, krótsze miesiączki, jeżeli masz trądzik, to po nich trochę znika.
BreakMyFall18
BreakMyFall18
  11 lipca 2011
Sylvinka
Sylvinka: To jest tak strasznie silny lek, bo bierze się go zazwyczaj na bóle pooperacyjne, a nie zwykłą boleść brzucha. Mogłaś sobie wyniszczyć organizm.

wiem, jest bardzo silny ale mi go ginekolog przepisal :-) bo ibuprom nie pomagal i sama o niego poporosilam, bralam tez jakis majamil czy jakos tak ale nie pomagalo.
Darunia511
Posty: 37902 (po ~77 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 31
Darunia511
  11 lipca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Witam Was :P Przybywam z pytaniem na temat tabletek antykoncepcyjnych. Miewam bardzo bolesny okres, wczoraj aż mnie skręcało z bólu i najmocniejsze tabletki już pomagać nawet nie chcą no i czy tabletki antykoncepcyjne coś pomogą na mój problem? Wiem, że muszę iść do ginekologa, jak tylko skończy mi się okres to się wybiorę. Tylko przed tym chciałabym wiedzieć jeszcze jakie są najczęstsze skutki uboczne tabletek antykoncepcyjnych? Możecie się podzielić własnym doświadczeniem. :P Pozdrawiam gorąco.

Mnie boli tak samo, moze ciut mniej, nie wiem.
Okres mi się nie skrócił, zawsze miałam krótko, po tabletkach czułam się fatalnie. Polecam może się zapoznać z plastrami Evra i krążkami Nuvaring..
KomSaamMetMy
KomSaamMetMy
  11 lipca 2011

Podepnę się pod temat żeby nowego nie zakładać. :mrgreen:
Dzisiaj byłam u ginekologa i przepisał mi cilest na uregulowanie okresu. Dzisiaj powinnam zacząć opakowanie z racji tego, że jak na złość dzisiaj właśnie zaczął mi się okres :wtf: Niestety nie zdążyłam wykupić recepty, a jutro mam wyjazd i boję się, że jeśli wezmę tabletkę to pojawią się jakieś mdłości czy zawroty głowy co przy dłuższej jeździe nie będzie szczególnie komfortowe. Będzie problemem jeśli zacznę opakowanie pojutrze? Dodam, że to moje pierwsze tabletki anty.

Darunia511
Posty: 37902 (po ~77 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 31
Darunia511
  11 lipca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Podepnę się pod temat żeby nowego nie zakładać. Dzisiaj byłam u ginekologa i przepisał mi cilest na uregulowanie okresu. Dzisiaj powinnam zacząć opakowanie z racji tego, że jak na złość dzisiaj właśnie zaczął mi się okres Niestety nie zdążyłam wykupić recepty, a jutro mam wyjazd i boję się, że jeśli wezmę tabletkę to pojawią się jakieś mdłości czy zawroty głowy co przy dłuższej jeździe nie będzie szczególnie komfortowe. Będzie problemem jeśli zacznę opakowanie pojutrze? Dodam, że to moje pierwsze tabletki anty.

Wszystko jest w ulotce.
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.