RexMundi
Posty: 68925 (po ~126 znaków)
Reputacja: -46 | BluzgometrTM: 13
RexMundi
  29 września 2010 (pierwszy post)
Witam



Rusza pierwsza polska edycja autorskiego programu znanej modelki Tyry Banks: "Top Model. Zostań Modelką

Już od września na antenie TVN zobaczymy zmagania 13 dziewczyn w programie "Top Model. Zostań Modelką!" W przygotowaniu do niekonwencjonalnych i zaskakujących sesji zdjęciowych pomogą im fotografowie, styliści i projektanci cenieni na całym świecie.



W roli prowadzącej zobaczymy znaną modelkę, Joannę Krupę.
Postępy początkujących w tej branży dziewczyn śledzić będzie Jury, w którym zasiadają:
fotograf - Marcin Tyszka
projektant mody - Dawid Woliński
dziennikarka Karolina Korwin Piotrowska
gość specjalny.



To oni wraz z prowadzącą, co tydzień decydują, która z dziewczyn wypadła najsłabiej i musi odejść z programu.
Dodatkowych atrakcji na pewno dostarczą nam Michał Piróg i Magdalena Mielcarz występujący w programie jako opiekunowie i trenerzy modelek.


Przez 12 tygodni będziemy mogli obserwować walkę o nagrodę główną, na którą składają się:
kontrakt z Max Factor,
sesja zdjęciowa na okładkę "Glamour"
międzynarodowy kontrakt z agencją modelek.
W finale to my zdecydujemy, która z dziewczyn powinna zostać pierwszą zwyciężczynią "Top Model. Zostań Modelką!".

=====

Pytania ogólne

- Oglądacie lub macie zamiar oglądać ten program
- Kogo w tym jury byś wymieniła/ wymienił i dlaczego
- Dlaczego w każdym polskim show musi byc jakiś jur który jest chamem lub na takiego się kreuje ( patrz. Tyszka)
- Macie juz swoją faworytkę ?
- Czy jest sens by przez cały program o tym kto odpada decydowało jury ( powiedzmy fachowcy) a sam finał i zwyciężczynię widzowie ?
- Kasa ważniejsza od talentu ?
- Joanna Krupa vs. Magda Mielcarz - która Hot or Not ?
- Oglądacie/ oglądaliście inne edycje Top Models ? ( amerykańską/ brytyjską )

=====

Temat jest poświęcony całemu programowi a nie pojedynczym odcinkom
tak więc wszelkie pytania i opinie proszę umieszczać tu i nie tworzyć nowych tematów

=====

UWAGA
Jeśli Twoja opinia na temat tego programu jest negatywna
wyraź ją w kulturalny sposób a najlepiej także uargumentuj ją.
Uszanuj także osoby które lubią tego typu programy
oraz uczestników którzy w tym programie wystąpili

w przeciwnym razie
:ban:

====

Pozdrawiam
Zapraszam do dyskusji
...Ignorance is bliss...
Soiko
Soiko
  29 września 2010
RexMundi
RexMundi: - Oglądacie lub macie zamiar oglądać ten program

Nawet nie wiem kiedy jest... obiecuje sobie, że obejrzę i nigdy mnie się nie udało.

RexMundi
RexMundi: - Dlaczego w każdym polskim show musi byc jakiś jur który jest chamem lub na takiego się kreuje ( patrz. Tyszka)

żeby się coś działo, tak.

RexMundi
RexMundi: - Czy jest sens by przez cały program o tym kto odpada decydowało jury ( powiedzmy fachowcy) a sam finał i zwyciężczynię widzowie ?

widzowie braliby pod uwagę pewnie tylko wygląda, a nie tylko to się w świecie mody liczy.

RexMundi
RexMundi: - Kasa ważniejsza od talentu ?

talentu? :ziober2:
RexMundi
Posty: 68925 (po ~126 znaków)
Reputacja: -46 | BluzgometrTM: 13
RexMundi
  29 września 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Nawet nie wiem kiedy jest... obiecuje sobie, że obejrzę i nigdy mnie się nie udało.

dzisiaj o 21.30 - pierwszy odcinek - główny

Konto usunięte
Konto usunięte: żeby się coś działo, tak.

żeby się wypromować

Konto usunięte
Konto usunięte: widzowie braliby pod uwagę pewnie tylko wygląda, a nie tylko to się w świecie mody liczy.

tak
i to jak producenci pokażą uczestniczki - czy nasze podjeście do danej dziewczyny będzie pozytywne czy nie ( coś jak Big Brother ) więc już wczesniej mogą zaplanować która dziewczyna ma wygrać

Konto usunięte
Konto usunięte: talentu?

no tak uroda to nie wszystko
Ja tez jetem przystojny a modelem nie jestem :lol:
...Ignorance is bliss...
Soiko
Soiko
  29 września 2010
RexMundi
RexMundi: dzisiaj o 21.30 - pierwszy odcinek - główny

pierwszy? dopiero? nie można potem gdzieś w necie obejrzeć?

RexMundi
RexMundi: żeby się wypromować

też ale i niekoniecznie. przeważnie tacy, co to wszystkich krytykują mają spore pojęcie o tym, co mówią i w jaki sposób. pamiętasz zapewne Kubę w idolu, jak się zachowywał, a jaki jest teraz w mam talent.

ten fotograf, co ma być czarny charakter, to kolegi z pracy żony brat :ziober2:

RexMundi
RexMundi: tak i to jak producenci pokażą uczestniczki - czy nasze podjeście do danej dziewczyny będzie pozytywne czy nie ( coś jak Big Brother ) więc już wczesniej mogą zaplanować która dziewczyna ma wygrać

i pewnie zaplanują.

RexMundi
RexMundi: no tak uroda to nie wszystko

trzeba jeszcze umieć nie zabić się na wybiegu ;p

RexMundi
RexMundi: Ja tez jetem przystojny a modelem nie jestem

a próbowałeś? :ziober2:
RexMundi
Posty: 68925 (po ~126 znaków)
Reputacja: -46 | BluzgometrTM: 13
RexMundi
  29 września 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: pierwszy? dopiero? nie można potem gdzieś w necie obejrzeć?

wcześniej były odcinki z castingami
dziś pierwszy - głowny finałowy z 13 co się dostały

na plejadzie - tzn. oficjalnej stronie TOP MODEL

Konto usunięte
Konto usunięte: też ale i niekoniecznie. przeważnie tacy, co to wszystkich krytykują mają spore pojęcie o tym, co mówią i w jaki sposób. pamiętasz zapewne Kubę w idolu, jak się zachowywał, a jaki jest teraz w mam talent. ten fotograf, co ma być czarny charakter, to kolegi z pracy żony brat

no tak..ale czasami odnoszę wrażenie że własnie Kuba zaprezentował jakiś nurt wśród jury. I inni go naśladują nieudolnie. Poza tym Kuba jeszcze miał jakies wyczucie smaku inni po prostu gnoją

Konto usunięte
Konto usunięte: a próbowałeś?

jestem nieśmiały i nie mieszczę się w bikini
...Ignorance is bliss...
Soiko
Soiko
  29 września 2010
RexMundi
RexMundi: wcześniej były odcinki z castingami dziś pierwszy - głowny finałowy z 13 co się dostały na plejadzie - tzn. oficjalnej stronie TOP MODEL

widzę wsio wiesz :mrgreen:
zajrzę sobie.

RexMundi
RexMundi: no tak..ale czasami odnoszę wrażenie że własnie Kuba zaprezentował jakiś nurt wśród jury. I inni go naśladują nieudolnie. Poza tym Kuba jeszcze miał jakies wyczucie smaku inni po prostu gnoją

tu masz racje, jednak aby krytykować trzeba być inteligentnym człowiekiem. oglądałam wczoraj wywiad Frytki i Cejrowskiego oraz wywiad Kuby i Frytki. w obu wywiadach chodziło o jacuzzi ale jednak Kuba podszedł z szacunkiem do Frytki.

RexMundi
RexMundi: jestem nieśmiały i nie mieszczę się w bikini

pewnie golenie nóg też nie wchodzi w grę? ;p
Kalida
Kalida
  30 września 2010
RexMundi
RexMundi: - Oglądacie lub macie zamiar oglądać ten program - Kogo w tym jury byś wymieniła/ wymienił i dlaczego - Dlaczego w każdym polskim show musi byc jakiś jur który jest chamem lub na takiego się kreuje ( patrz. Tyszka) - Macie juz swoją faworytkę ? - Czy jest sens by przez cały program o tym kto odpada decydowało jury ( powiedzmy fachowcy) a sam finał i zwyciężczynię widzowie ? - Kasa ważniejsza od talentu ? - Joanna Krupa vs. Magda Mielcarz - która Hot or Not ? - Oglądacie/ oglądaliście inne edycje Top Models ? ( amerykańską/ brytyjską )

- ogladam :ninja:
- Krupa mnie irytuje
- Tyszka jest spoko :P moze to zachowanie jest dla wiekszej ogladalnosci
- NIe nie mam faworytki
- W finale decyduje publicznosc bo to bezpieczny grunt cokolwiek by nie wybrali bo bedzie trafne
przez caly program fachowe jury pozbylo sie tych niepewnych i nie do konca dobrych zostaly dwie perfect
- A co rozumiesz poprzez slowo "talent" w zawodzie modelki ?
- Krupa Not a Mielcarz Hot
- Tak ogladalam sporadycznie amerykanska edycje :)
RexMundi
Posty: 68925 (po ~126 znaków)
Reputacja: -46 | BluzgometrTM: 13
RexMundi
  30 września 2010
Po pierwszym odcinku z programem pożegnała się Zuza Walkowiak
wyleciała za "dzióbek" na zdjęciach



Za najlepsze foto odcinka uznano zdjęcie Beaty Szarłowskiej



a Wam które foto podobało się najbardziej ?

Dziewczyny w tym odcinku przeszły metamorfozy
zmiana fryzur, koloru włosów oraz "fotoszop" :mrgreen:
niestety nie ce mi się robić mixy zdjęć przed i po
a dodawanie każdego z osobna tylko by niepotrzebnie przedłużyło post
ale

Czyja zmiana spodobała wam się najbardziej a czyja nie ?

tak na marginesie

TOP MODEL :ninja:


Cytat
Cytat: Soiko: tu masz racje, jednak aby krytykować trzeba być inteligentnym człowiekiem. oglądałam wczoraj wywiad Frytki i Cejrowskiego oraz wywiad Kuby i Frytki. w obu wywiadach chodziło o jacuzzi ale jednak Kuba podszedł z szacunkiem do Frytki.


no Cejrowski pojechał na maxa z Frytką
chociaz to jeszcze był wtedy gorący temat i Kuby juz to było na chłodno

Cytat
Cytat: Soiko: pewnie golenie nóg też nie wchodzi w grę? ;p


moich nie :D

Cytat
Cytat: Kalida: - Krupa mnie irytuje


czym ?

Cytat
Cytat: Kalida: - A co rozumiesz poprzez slowo "talent" w zawodzie modelki ?


ładne wyglądanie to nie wszystko
umiejętność pozowanie, mimika twarzy, pomysł itp :woot:
...Ignorance is bliss...
Kalida
Kalida
  30 września 2010
RexMundi
RexMundi: niestety nie ce mi się robić mixy zdjęć przed i po

a szkoda Redziu bo ogladajac program bylam w szoku jak pokazywali foty przed i po
chcialam sie jeszcze pogapić a tobie sie nie chce wstawic:ninja:

RexMundi
RexMundi: tak na marginesie

to jest gorsze niz dziubek moim skromnym zdaniem to ona powinna odpasc a tamta zostac

RexMundi
RexMundi: czym ?

akcentem

RexMundi
RexMundi: umiejętność pozowanie, mimika twarzy, pomysł i

pozowania mozna sie nauczyc to nie talent
mimike tez mozna wyuczyc
pomysl ... no to moze zalezy on wyobrazni
no...
Soiko
Soiko
  30 września 2010
RexMundi
RexMundi: no Cejrowski pojechał na maxa z Frytką chociaz to jeszcze był wtedy gorący temat i Kuby juz to było na chłodno

Jednak nie powinien prostak takich tekstów rzucać w jej stronę.

RexMundi
RexMundi: tak na marginesie

W życiu! :mrgreen:
Ilya
Ilya
  30 września 2010
Kalida
Kalida: to jest gorsze niz dziubek moim skromnym zdaniem to ona powinna odpasc a tamta zostac

Tylko, że ta laska była przerażona, jak wsadzili na nią te pająki.

Szczerze mówiąc, obejrzałam sobie program i całkiem mi się podoba, mimo, że jury często chamskimi tekstami rzucało.

Co do laski, która odpadła - absolutnie nie przypadła mi do gustu - po pierwsze prostacka, arogancka i odpychająca. Zupełnie niekobieca, chłopczyca na maksa.
RexMundi
Posty: 68925 (po ~126 znaków)
Reputacja: -46 | BluzgometrTM: 13
RexMundi
  1 października 2010
Kalida
Kalida: pokazywali foty przed i po

yo tam fotoszop
chociaż ta Przech całkiem nieźle odmieniona



Kalida
Kalida: to jest gorsze niz dziubek moim skromnym zdaniem to ona powinna odpasc a tamta zostac

przypomina mi moja sąsiadkę :D
myślę że odpadnie w drugim odcinku

Kalida
Kalida: akcentem

jak ona mieszka pól życia w Stanach to co się dziwić

Kalida
Kalida: pozowania mozna sie nauczyc to nie talent mimike tez mozna wyuczyc pomysl ... no to moze zalezy on wyobrazni no...

okej ..talent w cudzysłów

Konto usunięte
Konto usunięte: Jednak nie powinien prostak takich tekstów rzucać w jej stronę.

Cejrowski jest prowokatorem

Ilya
Ilya: Tylko, że ta laska była przerażona, jak wsadzili na nią te pająki.

prawie wszystkie były przerażone :)

Ilya
Ilya: Co do laski, która odpadła - absolutnie nie przypadła mi do gustu - po pierwsze prostacka, arogancka i odpychająca. Zupełnie niekobieca, chłopczyca na maksa.

no i była tam dla zabawy

Kalida
Kalida: a szkoda

MASZ

Weronika Lewicka


Paulina Papierska


Zuza Walkowiak


Sonia Wesołowska


Pamela Jedziniak


Ola Kuligowska


Nicole Rosłoniec


Marta Szulawiak


Katarzyna Smolińska


Emilia Pietras


Beata Szarłowska


Anna Piszczałka
...Ignorance is bliss...
Kalida
Kalida
  1 października 2010
Ilya
Ilya: Tylko, że ta laska była przerażona, jak wsadzili na nią te pająki.

a reszta dziewczyn to co ?
tez mialy na sobie stworzonka

RexMundi
RexMundi: myślę że odpadnie w drugim odcinku

bardzo mozliwe

RexMundi
RexMundi: okej ..talent w cudzysłów

ale w taki duuuzy cudzyslow :mrgreen:

RexMundi
RexMundi: MASZ

dzieki :ziober2:
Ilya
Ilya
  1 października 2010
Kalida
Kalida: tez mialy na sobie stworzonka

No w sumie ja bym była przerażona jak jasna cholera. Ale gdybym dostała pająki to chyba bym spieprzyła - mam arachnofobię.
Jedna z nich była córką mikrobiologa, więc robaczki jej nie przeszkadzały. Tylko właziły non stop za dekolt.
Kalida
Kalida
  2 października 2010
Ilya
Ilya: Jedna z nich była córką mikrobiologa, więc robaczki jej nie przeszkadzały. Tylko właziły non stop za dekolt.

wiem ogladalam

Ilya
Ilya: No w sumie ja bym była przerażona jak jasna cholera.

szkoda mi bylo tej dziewczyny co jej sie za skore zaczepil ten stwor
bidulka

Ilya
Ilya: Ale gdybym dostała pająki to chyba bym spieprzyła - mam arachnofobię.

jest nas dwie
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.