| Fotka.com
Chriks12
Chriks12
  21 January 2020 (pierwszy post)

Da się tutaj z kimkolwiek nawiązać chociaż kawałek rozmowy? Czy pozostało już tylko patrzeć, jak faceci ślinią się do zdjęć niektórych, półnagich dziewczyn, a dziewczyny z marszu dają NIE i więcej już nie odwiedzają profilu?

Może warto by pomyśleć o zmianie systemu oceniania? Zrobić coś żeby była jakakolwiek interakcja między osobami?

Avatar użytkownika OwadOwad
Posty: 14814 (po ~46 znaków)
Reputacja: -650 | BluzgometrTM: 1
Owad
  21 January 2020
Konto usunięte
Konto usunięte: Może warto by pomyśleć o zmianie systemu oceniania? Zrobić coś żeby była jakakolwiek interakcja między osobami?

Wcześniej/dawniej była skala ocen od 1 do 10 plus 11 dla osób z premium. Moim zdaniem to było o wiele lepsze niż te aktualne Decyzję.

Co do rozmowy do da się nawiązać, tylko trzeba trafić na odpowiednią osobę :)
HardStyle d83ddd0a
Chriks12
Chriks12
  21 January 2020

Zgadzam się, poza tym teraz jest jeszcze chyba limit wysyłanych wiadomości do osób na dzień? Czy się mylę?

SPIDiTY
SPIDiTY
  21 January 2020

Daj cie spokój z tą fotką portal dla niepowaznych fikcyjnych ludzi ktorzy niewiadomo po co tu sie pokazują same ulepszane zdjecia tony makijarzu klamstwo oszustwo dramat jakis pfff litości ludzie konkretni realni nawet tu nie wchodzcie nie płaćcie!Pozdrawiam realnych prawdziwych ludzi hej

SPIDiTY
SPIDiTY
  21 January 2020

Ciezko o jaką kolwiek rozmowe nie mowiac o realnym sie poznaniu jak to tyle lat istnieje jeszcse to ja nie wiem

Damian241
Damian241
  21 January 2020

W realu też się laski malują, a rano bez makijażu wyglądają jak postrach kotów :) Kobieta z reguły każda brzydką jest, żeby nie ten makijaż co co druga wyglądała by jak facet hehe

aryanka1
aryanka1
  21 January 2020

[quote=Damian241]
W realu też się laski malują, a rano bez makijażu wyglądają jak postrach kotów :) Kobieta z reguły każda brzydką jest, żeby nie ten makijaż co co druga wyglądała by jak facet hehe
[

:)

wziac
Posty: 609 (po ~70 znaków)
Reputacja: -138 | BluzgometrTM: 3
wziac
  22 January 2020
Damian241
Damian241: W realu też się laski malują, a rano bez makijażu wyglądają jak postrach kotów :) Kobieta z reguły każda brzydką jest, żeby nie ten makijaż co co druga wyglądała by jak facet hehe

W ciagu ostatniego kwartału pomalowałam się do pracy 2x. Makijaż wykonuje tylko dla siebie bo go lubię ale nie mam problemu wyjsc z domu bo nie mam rzes.
Damian241
Damian241
  22 January 2020

Ty ładnie wyglądasz bez:)

UniqueSnowflake
Posty: 2014 (po ~72 znaków)
Reputacja: 48 | BluzgometrTM: 250
UniqueSnowflake
  22 January 2020
wziac
wziac: W ciagu ostatniego kwartału pomalowałam się do pracy 2x. Makijaż wykonuje tylko dla siebie bo go lubię ale nie mam problemu wyjsc z domu bo nie mam rzes.

O to to...
Raz, że codzienne malowanie się to strata czasu, a dwa, że po co. XD
To tak jak ja. Maluję się tylko na większe wyjścia. Ewentualnie podczas choroby poświęcam czas na trening np blendowania cieni, bo wiadomo-praktyka czyni mistrza. A ja z makijażem wiąże swoją przyszłość.
Czy to znaczy, że jestem brzydka? Bo ja uważam, że w sumie odwrotnie.. Każda kobieta jest piękna. Czy w makijażu czy bez. Po prostu gusta ludzkie są różne.
Damian241
Damian241
  22 January 2020

@UniqueSnowflake: miód malinad83dde1c

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.