Powiadomienia Podglądacz Tak • Nie Głosy Czat Online Kamerki Szukaj Ranking Forum Gry Klub Gwiazd
Avatar użytkownika Poznamciekawa88Poznamciekawa88
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
Poznamciekawa88
  3 dni temu o 17:08 (pierwszy post)

Mnie np bezrozumni kierowcy ponieważ jestem kierowca zawodowym więc taki zwiazek🤣🤣🤣

dokadnocaidziejez
Reputacja: -139 | BluzgometrTM: 0
dokadnocaidziejez
  3 dni temu o 17:10

Zero tolerancji dla kierowców jeżdżących tututami na podwójnym gazie

Reputacja: -650 | BluzgometrTM: 1
Owad
  3 dni temu o 19:05

1 - Mnie denerwuje to jak tacy zawodowi kierowcy się wyprzedzają "TIRAMI" na autostradzie.
2 - Mnie denerwuje okres zimowy, który nie pozwala nam na zapylanie :)

HardStyle d83ddd0a
bri
Reputacja: 4 | BluzgometrTM: 0
bri
  3 dni temu o 20:50

1. Głupie pytania
2. Głupie odpowiedzi

Poznamciekawa88
  3 dni temu o 21:02

Owad ma rację poniekąd ja natomiast odniosę się do. Kierowców osobowek ja jestem wobec mniejszych aut tolerancyjny drażni. Mnie jak osobowa. Widząc że wpasowuje się w konkretne miejsce pcha się na siłę i nie dość że. Trzeba uważać na wszystko wokół to i na bezrozumnego kierowcę który utrudni Ci wszystko bo nie poczeka głupiej minuty a co do minut powszechnie wiadomo że. Kierowcy ciężarówki maja tachograf i pilnują czasu pracy i im szybciej się wpasuja tym szybciej zejda ci z oczu🤣🤣🤣

Poznamciekawa88
  3 dni temu o 21:03

Bri lepsze głupie pytania i głupie odpowiedzi jak brak rozmowy dziś ludzie mało rozmawiają każdy pochloniety praca lub życiem w necie warto czasem popier..... C głupoty od tak bez powodu

BabaxJaga
Reputacja: -2108 | BluzgometrTM: 15
BabaxJaga
  4 godziny temu

ludzka głupota, hipokryzja, premedytacja i świntojobliwy fanatyzm dowolnej religii

moja ewangelia
WCZORAJ już utracone, DZISIAJ jest w rękach naszych, a JUTRO? nie dajmy się choć JUTREM straszyć
moja wiara https://www.youtube.com/watch?v=TLgacbYRQ_I
mój dekalog https://www.youtube.com/watch?v=ITsL91vlIcM

Reputacja: -129 | BluzgometrTM: 0
wziac