Poznamciekawa88
Poznamciekawa88
  16 stycznia 2020 (pierwszy post)

Mnie np bezrozumni kierowcy ponieważ jestem kierowca zawodowym więc taki zwiazek🤣🤣🤣

dokadnocaidziejez
dokadnocaidziejez
  16 stycznia 2020

Zero tolerancji dla kierowców jeżdżących tututami na podwójnym gazie

Avatar użytkownika OwadOwad
Posty: 14921 (po ~47 znaków)
Reputacja: -635 | BluzgometrTM: 1
Owad
  16 stycznia 2020

1 - Mnie denerwuje to jak tacy zawodowi kierowcy się wyprzedzają "TIRAMI" na autostradzie.
2 - Mnie denerwuje okres zimowy, który nie pozwala nam na zapylanie :)

HardStyled83ddd0a
bri
bri
  16 stycznia 2020

1. Głupie pytania
2. Głupie odpowiedzi

Poznamciekawa88
Poznamciekawa88
  16 stycznia 2020

Owad ma rację poniekąd ja natomiast odniosę się do. Kierowców osobowek ja jestem wobec mniejszych aut tolerancyjny drażni. Mnie jak osobowa. Widząc że wpasowuje się w konkretne miejsce pcha się na siłę i nie dość że. Trzeba uważać na wszystko wokół to i na bezrozumnego kierowcę który utrudni Ci wszystko bo nie poczeka głupiej minuty a co do minut powszechnie wiadomo że. Kierowcy ciężarówki maja tachograf i pilnują czasu pracy i im szybciej się wpasuja tym szybciej zejda ci z oczu🤣🤣🤣

Poznamciekawa88
Poznamciekawa88
  16 stycznia 2020

Bri lepsze głupie pytania i głupie odpowiedzi jak brak rozmowy dziś ludzie mało rozmawiają każdy pochloniety praca lub życiem w necie warto czasem popier..... C głupoty od tak bez powodu

BabaxJaga
Posty: 5789 (po ~243 znaków)
Reputacja: -2128 | BluzgometrTM: 15
BabaxJaga
  19 stycznia 2020

ludzka głupota, hipokryzja, premedytacja i świntojobliwy fanatyzm dowolnej religii

moja ewangelia
WCZORAJ już utracone, DZISIAJ jest w rękach naszych, a JUTRO? nie dajmy się choć JUTREM straszyć
moja wiara https://www.youtube.com/watch?v=TLgacbYRQ_I
mój dekalog https://www.youtube.com/watch?v=ITsL91vlIcM

wziac
Posty: 609 (po ~70 znaków)
Reputacja: -138 | BluzgometrTM: 3
wziac
  19 stycznia 2020
Konto usunięte