| Fotka.com
Kalida
Kalida
  25 April 2010 (pierwszy post)

Bondziorno

24 sposoby jak sie zabic
www.youtube.com/watch?v=rTJLp2AUz_o&feature=player_embedded



























NuTiiiiii
Posty: 70111 (po ~86 znaków)
Reputacja: -1080 | BluzgometrTM: 51
NuTiiiiii
  25 April 2010

Co Ty Kalidko za filmiki oglądasz:P
Z obrazków ten z trampoliną śmieszny:)

Ballantines rzeźbi to wspaniałe ciało :ziober2:
Oglądanie meczów to nie tylko rozrywka, ale wręcz terapia. Futbol pozwala oswoić i uwolnić emocje - agresję, frustrację i smutek :pilka:

Kalida
Kalida
  25 April 2010
NuTiiiiii
NuTiiiiii: Co Ty Kalidko za filmiki oglądasz:P

hehe a tak mnie naszlo :P

NuTiiiiii
NuTiiiiii: Z obrazków ten z trampoliną śmieszny:)

tylko ten ?! (szok) a tyle obrazkow wstawilam :lol:

witaj :*************************************************************************************************************************************************************************
:pavarotti:
NuTiiiiii
Posty: 70111 (po ~86 znaków)
Reputacja: -1080 | BluzgometrTM: 51
NuTiiiiii
  25 April 2010
Kalida
Kalida: hehe a tak mnie naszlo :P

Obejrzałem cały:)

Kalida
Kalida: tylko ten ?! (szok) a tyle obrazkow wstawilam

No jakoś tam wyszło:P

Kalida
Kalida: witaj :*************************************************************************************************************************************************************************

Powitania nadal na wysokim poziomie:)))

Ballantines rzeźbi to wspaniałe ciało :ziober2:
Oglądanie meczów to nie tylko rozrywka, ale wręcz terapia. Futbol pozwala oswoić i uwolnić emocje - agresję, frustrację i smutek :pilka:

Kalida
Kalida
  25 April 2010
NuTiiiiii
NuTiiiiii: Obejrzałem cały:)

gratuluje:mrgreen:

NuTiiiiii
NuTiiiiii: No jakoś tam wyszło:P

wez sobie te obrazki zobacz jeszcze raz :ziober2:

NuTiiiiii
NuTiiiiii: Powitania nadal na wysokim poziomie:)))

no a co ty myslisz klasa musi byc

ehh ja za chwile do pracy uciekam mam nocki ale w czwartek rano koncze i mam dluuugi weekend az do konca niedzieli ...(:and:)
NuTiiiiii
Posty: 70111 (po ~86 znaków)
Reputacja: -1080 | BluzgometrTM: 51
NuTiiiiii
  25 April 2010
Kalida
Kalida: wez sobie te obrazki zobacz jeszcze raz

Też są spoko. Tylko, że tamten najlepszy.

Kalida
Kalida: no a co ty myslisz klasa musi byc

To się ceni.

Kalida
Kalida: ehh ja za chwile do pracy uciekam mam nocki ale w czwartek rano koncze i mam dluuugi weekend az do konca niedzieli ...()

Ja jutro też tak mam:)
A od piątku wolna chata na tydzień:pavarotti:

Ballantines rzeźbi to wspaniałe ciało :ziober2:
Oglądanie meczów to nie tylko rozrywka, ale wręcz terapia. Futbol pozwala oswoić i uwolnić emocje - agresję, frustrację i smutek :pilka:

Kalida
Kalida
  25 April 2010
NuTiiiiii
NuTiiiiii: Też są spoko

ja to wiemmm

NuTiiiiii
NuTiiiiii: Tylko, że tamten najlepszy.

a to teraz tez wiemmm

NuTiiiiii
NuTiiiiii: To się ceni.

lidl - ceni - jakosc :ziober2:

NuTiiiiii
NuTiiiiii: Ja jutro też tak mam:)

:jezyk:

NuTiiiiii
NuTiiiiii: A od piątku wolna chata na tydzień

uuu.... aaa..... iiiii..... ooooojjeeeee.....

oko mnie boli:zonk: zaraz wytegowuje do pracy jeszcze trza sie zaopatrzyc w jakies retkibuliki :ziober2:
kurna...juz mi sie zaczyna bicie na dekiel...:and:
dorota051991
dorota051991
  25 April 2010

temat bardzo fajny:piwo::mrgreen:

NuTiiiiii
Posty: 70111 (po ~86 znaków)
Reputacja: -1080 | BluzgometrTM: 51
NuTiiiiii
  25 April 2010
Kalida
Kalida: lidl - ceni - jakosc

Wiadomo

Kalida
Kalida: uuu.... aaa..... iiiii..... ooooojjeeeee.....

Będzie się działo:>

Kalida
Kalida: kurna...juz mi sie zaczyna bicie na dekiel...

:crylol:
Szkoda, że musze spadać bo warto by było o tym popisać:jezyk2:
Trzymaj się Mloda:))
:bye:

Ballantines rzeźbi to wspaniałe ciało :ziober2:
Oglądanie meczów to nie tylko rozrywka, ale wręcz terapia. Futbol pozwala oswoić i uwolnić emocje - agresję, frustrację i smutek :pilka:

Kalida
Kalida
  25 April 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: temat bardzo fajny


dzieki! ale fajnie dostalam piwko :mrgreen: taniec specjalnie dla ciebie :lol:
Patrishia
Patrishia
  25 April 2010

Kilka fajnych : P

Kalida
Kalida
  25 April 2010
Patrishia
Patrishia: Kilka fajnych : P


dzieki i papa ide do pracy :*
Patrishia
Patrishia
  25 April 2010
Kalida
Kalida: dzieki i papa ide do pracy :*

:w00t:
Trzymaj się : *
Stas83
Stas83
  25 April 2010
Kalida
Kalida: www.youtube.com/watch?v=rTJLp2AUz_o&feature=player_embedded

O ja yebie jakie to nudne... doszedłem do "Allergies" i usnąłem...
Patrishia
Patrishia
  25 April 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: O ja yebie jakie to nudne... doszedłem do "Allergies" i usnąłem...

Bo już dosyć późno :ninja:
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.