| Fotka.com
Patrycja2903
Patrycja2903
  22 June 2017 (pierwszy post)

Ludzie co tu sie dzieje?! Jak mozna tylko o jednym myslec i sie szmacic

tibauld
Posty: 82068 (po ~107 znaków)
Reputacja: -53 | BluzgometrTM: 33
tibauld
  22 June 2017
Konto usunięte
Konto usunięte: Jak mozna tylko o jednym myslec i sie szmacic

Przetrzyj oczy, to nie tylko facetów takich zobaczysz. Albo jednak nie przecieraj i w swoim świecie żyj.
Patrycja2903
Patrycja2903
  22 June 2017

Ja nie twierdze ze faceci tylko tacy sa. Kobiety nie wiele lepsze sa

AmongUs
Posty: 1088 (po ~72 znaków)
Reputacja: -519 | BluzgometrTM: 9
AmongUs
  23 June 2017

No na posterunku moja luba, a czego szukasz?

RedRiding1978
RedRiding1978
  23 June 2017
Konto usunięte
Konto usunięte: Ludzie co tu sie dzieje?! Jak mozna tylko o jednym myslec i sie szmacic


Wszyscy są normalni, albo większość. Rano wstają, idą do pracy, pracują 8-12 godz na "pełnych obrotach", wracają i myślą o wyluzowaniu/ rozrywce. To że każda ze stron inaczej ją postrzega, to nie oznacza jeszcze zboczenia i szmacenia się. Dla ciebie będzie to przykładowo dyskoteka, dobra książka, kino, a dla faceta seks.
Panthera
Panthera
  23 June 2017
tibauld
tibauld: Przetrzyj oczy, to nie tylko facetów takich zobaczysz. Albo jednak nie przecieraj i w swoim świecie żyj.


o co ci chodzi? ona ma racje. Faceci sie tu strasznie szmacą, są tak zeszmaceni że gotowi są zapłacić za sex, wysyłają penisy obcym laskom. Serio nie widzisz tego? Bo nie chcesz.Zyjesz w swoim wyimaginowanym świecie.Gdzie faceci są spoko a laski są te gorsze, a jak ci sie powie ze jest odwrtotnie to masz bol tylka i atakujesz każdą ktora smie cie ze snu wybudzic.
Nie zaprzeczaj czywistym faktom.

Konto usunięte
Konto usunięte: a dla faceta seks.


szkoda ze dla facetów w 90% to.
Pojdzie taki na dyskoteke, strzelnice, pojezdzic konno, na kręgle, na piwo, pobiegac czy cokolwiek innego to z kumplami. Z laską? Nieee chce mu sieee... ale z kumplem chętnie. A z laską potrafią tylko sex uprawiać, tylko w tej roli nas widzą. Żałosne.

Dlaczego w wiadomościach priv nie dostaje propozycji wyjścia do kina, na bilard, na pizze? 1/100 spyta o kawe, albo o drinka (a jak wiadomo, najpierw chcą upić) a reszta? Sex, walenie do kamery, sex, sponsoring, sex, dominacja/uległosc, sex, trojkąt itp. I te teksty typu "ale bym cie rżnął, oparłbym o sciane sciagnął gacie i wsadził kootasa aż po same bile". Serio?
I jak takich facetów nazwac normalnymi?
LockOn
Posty: 719 (po ~76 znaków)
Reputacja: 19 | BluzgometrTM: 1
LockOn
  23 June 2017

Cholernie to smutne , że laski trafiają tu tylko na byczka Alfredo a faceci na mućkę Grażynę.

AmongUs
Posty: 1088 (po ~72 znaków)
Reputacja: -519 | BluzgometrTM: 9
AmongUs
  23 June 2017

Byczek to byl chyba Fernando a co do reszty sie zgadzam :P

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.