Pszystojniaczek695
Pszystojniaczek695
  22 lipca 2012 (pierwszy post)

Jak się czujecie, gdy w tym momencie sebki i mirki piją, ruchają, ćpają, tańczą i palą maryhłane, a wy siedzicie przed kompem i co poniektórzy z Was piją do monitora?

Ja się czuję w miare ok i mogę sobie w spokoju pograć na kompie

Tomus
Tomus
  22 lipca 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: Jak się czujecie

Ostatnia złotówka u buka mi została. Co to za życie bez hazardu będzie...
Abaddon
Abaddon
  22 lipca 2012

Fantastyczne,zawsze mi odpowiadała taka "rola".

LazyBone
LazyBone
  22 lipca 2012

Dla Mnie kazde miejsce jest odpowiednie do tanczenia, cpania, chlania i ruchania. Ouuu Yeah
!! :zawik:

LuznyGosc
LuznyGosc
  22 lipca 2012

Ja ide zaraz pracowac, wiec nie skacze z radosci. :ziober2:

Adidasowa
Adidasowa
  22 lipca 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: Jak się czujecie

Nie znam tego uczucia:

Konto usunięte
Konto usunięte: wy siedzicie przed kompem i co poniektórzy z Was piją do monitora

Ja wygrywam życie.
Pszystojniaczek695
Pszystojniaczek695
  23 lipca 2012

podbijam moj temat zeby inni widzieli

Abaddon
Abaddon
  23 lipca 2012

Został zauważony - potwierdzam :tak:

Fantastyczna
Posty: 8454 (po ~92 znaków)
Reputacja: -27 | BluzgometrTM: 194
Fantastyczna
  23 lipca 2012

Nadal szukam męża, kocham jeże, w wolnych chwila oglądam Dragon Ball.

Twoja dupa się puszcza, jak Białowieska.

Scrat
Scrat
  23 lipca 2012
Fantastyczna
Fantastyczna: kocham jeże

Miesny jez? :lol:
Fantastyczna
Posty: 8454 (po ~92 znaków)
Reputacja: -27 | BluzgometrTM: 194
Fantastyczna
  23 lipca 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: Miesny jez?

Żeby było zabawniej - Mam na imię Beata i też jestem gruba. :rotfl:

Twoja dupa się puszcza, jak Białowieska.

Pszystojniaczek695
Pszystojniaczek695
  23 lipca 2012

Beata pokaz swojego miesnego jeza

Flowing
Flowing
  24 lipca 2012

Cockmeat Sandwich

Fantastyczna
Posty: 8454 (po ~92 znaków)
Reputacja: -27 | BluzgometrTM: 194
Fantastyczna
  25 lipca 2012

Mam tylko wegetariańskiego.

Twoja dupa się puszcza, jak Białowieska.

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.