Komentarze (6)
Cuenta eliminada
21 Octubre 2010
no taka duza felga w goglu to tylko na dachu sie zmiesci bo innej opcji nie ma :P
Cuenta eliminada
7 Septiembre 2010
takich felg jeszcze nie widziałem w nim
Cuenta eliminada
7 Septiembre 2010
kaszalot dopicowany :D
Cuenta eliminada
7 Septiembre 2010
ale tuning mmm :D
My64impala
7 Septiembre 2010
Oldschoolowo ! =]
Cuenta eliminada
7 Septiembre 2010
nie ma to jak fiat:D:D:D