Powiadomienia Podglądacz Tak • Nie Głosy Czat Online Kamerki TV Szukaj Ranking Forum Gry Klub Gwiazd
123Następna
turris
Posty: 68 (po ~42 znaków)
Reputacja: -19 | BluzgometrTM: 0
turris
  12 kwietnia, o 16:37 (pierwszy post)

Ukradziono Wam kiedys cos? Byliscie swiadkiem kradziezy?a moze sami cos ukradliscie?

Eldim
Posty: 499 (po ~201 znaków)
Reputacja: -55 | BluzgometrTM: 106
Eldim
  12 kwietnia, o 17:03

Jak jeszcze prowadziłem własny sklep to miałem włamanie. Wybili mi szybę w drzwiach, uszkodzili rolety, wdarli się do środka i... nie ukradli nic, bo myśleli, że pieniądze trzymane są w kasie. Tej samej nocy zanim ich złapano odwiedzili jeszcze dwa inne sklepy.

Z jednej strony kradzież mocno potępiam, z drugiej zaś sam regularnie się jej dopuszczam. Mowa tu o ściąganiu muzyki czy gier z neta. Czy nienamacalny charakter skradzionych dóbr odróżnia w jakiś sposób tradycyjną kradzież od piractwa?

PRELUDIUM DO DRUZGOCĄCO WYŚWIECHTANEJ OSTOI!
ZLOMIARZ
Posty: 313 (po ~110 znaków)
Reputacja: -100 | BluzgometrTM: 136
ZLOMIARZ
  12 kwietnia, o 17:46
turris
turris: a moze sami cos ukradliscie?

kradnę tylko i wyłącznie serca kobiet d83dde01
veni00
Posty: 66 (po ~86 znaków)
Reputacja: 4 | BluzgometrTM: 23
veni00
  13 kwietnia, o 09:33

Halo, policja, proszę przyjechać na fotkę! d83dde1c

silentiumuniversi
Posty: 613 (po ~155 znaków)
Reputacja: 30 | BluzgometrTM: 4
silentiumuniversi
  13 kwietnia, o 12:08

Wszystko, od czego nie zapłaciłeś podatku obojętnie czy PCC czy VAT czy akcyza jest z punktu widzenia prawa kradzieżą na szkodę państwa więc ciężko wskazać kogoś, kto z tego punktu widzenia złodziejem nie jest :lol:
Za gówniarza ukradłem jabłko ze straganu.

LockOn
Posty: 444 (po ~80 znaków)
Reputacja: 1 | BluzgometrTM: 0
LockOn
  13 kwietnia, o 12:40
turris
turris: Ukradziono Wam kiedys cos? Byliscie swiadkiem kradziezy?a moze sami cos ukradliscie?

3 razy nie.
silentiumuniversi
Posty: 613 (po ~155 znaków)
Reputacja: 30 | BluzgometrTM: 4
silentiumuniversi
  13 kwietnia, o 12:44

@up
Kłamca (:
Chyba, że jesteś odizolowany od rzeczywistości i nie przyjąłeś do świadomości faktu szeroko omawianych medialnie przetargów państwowych jak zakup spi.:cenzura:.ino czy budowa trasy A2 :lol:

Sarna
Posty: 134 (po ~357 znaków)
Reputacja: 12 | BluzgometrTM: 1
Sarna
  13 kwietnia, o 15:42

pewnie ze mi ukradziono, 13 lat temu lusterka od fiata 126p xd
Nie wiem po co to komu było, nie myślałam, że cokolwiek można ukraść z malucha haha.

bardzo życiowy wpis forumowy.

silentiumuniversi
Posty: 613 (po ~155 znaków)
Reputacja: 30 | BluzgometrTM: 4
silentiumuniversi
  13 kwietnia, o 19:47

Ludzie kradną nawet śmieci ze śmietnika więc nic mnie w tej dziedzinie nie zdziwi. :P

BabaxJaga
Posty: 3207 (po ~227 znaków)
Reputacja: -1439 | BluzgometrTM: 12
BabaxJaga
  13 kwietnia, o 23:29

Jak złodziej okrada złodzieja to jest kradzież czy tzw. inny wymiar sprawiedliwości?

Mów do dupy to cię osra (prawa autorskie Balbina company i spółka)

silentiumuniversi
Posty: 613 (po ~155 znaków)
Reputacja: 30 | BluzgometrTM: 4
silentiumuniversi
  14 kwietnia, o 00:02

istny paradoks robin hooda :P

BabaxJaga
Posty: 3207 (po ~227 znaków)
Reputacja: -1439 | BluzgometrTM: 12
BabaxJaga
  14 kwietnia, o 02:20

a może janosikowa sprawiedliwość?

podziel się z bliźnim po dobroci

Mów do dupy to cię osra (prawa autorskie Balbina company i spółka)

silentiumuniversi
Posty: 613 (po ~155 znaków)
Reputacja: 30 | BluzgometrTM: 4
silentiumuniversi
  14 kwietnia, o 02:23

Ja tam jestem przeciwnikiem dzielenia sie swoją pracą z kimkolwiek i uj mnie wali jak szczytny to będzie cel :P

wziac
Posty: 238 (po ~65 znaków)
Reputacja: -117 | BluzgometrTM: 0
wziac
  14 kwietnia, o 02:30

Notorycznie w pracy kradne dlugopisy d83dde22

BabaxJaga
Posty: 3207 (po ~227 znaków)
Reputacja: -1439 | BluzgometrTM: 12
BabaxJaga
  14 kwietnia, o 02:32

Zylent, a jak by tak podzielić łup złodzieja? w końcu to przecież nie jego własnośc, więc niech się dzieli z bliznimi

Mów do dupy to cię osra (prawa autorskie Balbina company i spółka)

123Następna