Powiadomienia Podglądacz Tak • Nie Głosy Czat Online Kamerki TV Szukaj Ranking Forum Gry Klub Gwiazd
Poprzednia345678910
Szaman9393
Posty: 2 (po ~176 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 0
Szaman9393
  4 marca, o 23:51 (pierwszy post)

Witam :)
jestem 24letnim facetem byłem z nie jedną sliczną monietą któa na mieście nie zwróciła by na mnie uwagi :( ale jak pierw poznała mnie przez wiadomości o wielce zakochana była i ja sie pytam dlaczego dlaczego kobiety patrzą na wygląd a nie na charakter

BabaxJaga
Posty: 3207 (po ~227 znaków)
Reputacja: -1439 | BluzgometrTM: 12
BabaxJaga
  15 kwietnia, o 15:13
dywersantka:
tętnicy udowej czy wyżej proszę księdzowej

matuś, to u "ksindza" takie wymagania?
moja rada: ściśnij mocno mu gromnicę niech pilnuje swoją "świce"

dywersantka:
buhahhahaha

oczekuj raczej: na litość boską, niewiasto, nie tak mocno, toż to męki piekielne, a nie niebiańskie doznania

Mów do dupy to cię osra (prawa autorskie Balbina company i spółka)

AIVAS
Posty: 286 (po ~185 znaków)
Reputacja: -104 | BluzgometrTM: 3
AIVAS
  16 kwietnia, o 02:07
BabaxJaga
BabaxJaga: AIVAS: Oj tylko żeby babcia nam nie zaciążyła panie Vasia, zechce pan zmienić frazę, z tym "ojem" nie jest pan gierojem, babcia cały czas trzyma rękę na pulsie, Vasia wrzuć na luz, sytuacja pod kontrolą, niech cię zęby nie bolązaciążyła? kurcze, to gwara? jaki rejon?

Myslalem, ze sie tak wszedzie mowi. Babcia nie kaleka, wejdzie w profil i zobaczy, ze to Swietokrzyskie.
dywersantka
dywersantka
  16 kwietnia, o 11:29
BabaxJaga
BabaxJaga: ściśnij mocno mu gromnicę niech pilnuje swoją "świce"


buhaha gdzie tu logika?! xD albo ja ściska i tym samym pilnuje, albo on pilnuje i ja nie ściskam, bo po co?! :)
BabaxJaga
Posty: 3207 (po ~227 znaków)
Reputacja: -1439 | BluzgometrTM: 12
BabaxJaga
  16 kwietnia, o 12:24
AIVAS
AIVAS: Myslalem, ze sie tak wszedzie mowi

niestety nie, u mnie w Pipidowie forma raczej nieznana

AIVAS
AIVAS: Babcia nie kaleka, wejdzie w profil i zobaczy, ze to Swietokrzyskie

jeszcze nie,
babcia weszła i zobaczyła,
faktycznie Świętokrzyskie,
babcia nie wiedziała, prosi o wybaczenie

Mów do dupy to cię osra (prawa autorskie Balbina company i spółka)

BabaxJaga
Posty: 3207 (po ~227 znaków)
Reputacja: -1439 | BluzgometrTM: 12
BabaxJaga
  16 kwietnia, o 12:36
dywersantka:
buhaha gdzie tu logika?! xD

może uciekła p/"świntojobliwością"?

dywersantka:
albo ja ściska i tym samym pilnuje, albo on pilnuje i ja nie ściskam, bo po co?! :)

masło maślane z twojej argumentacji i nici z manipulacji, przeczytaj jeszcze raz co napisałam ja, a co ty

ściskasz, żeby miał nauczkę i umiał na przyszłośc pilnować swoich chuci "świntojobliwych",
uważaj jak trafisz na masochistę może mu się to spodobać

Mów do dupy to cię osra (prawa autorskie Balbina company i spółka)

AgaFeel
Posty: 7 (po ~118 znaków)
Reputacja: -2 | BluzgometrTM: 0
wpis jest ukryty
Kaczor1987
Posty: 990 (po ~126 znaków)
Reputacja: -102 | BluzgometrTM: 52
wpis jest ukryty
Avatar użytkownika KochamPierogiKochamPierogi
Posty: 6 (po ~535 znaków)
Reputacja: 1 | BluzgometrTM: 3
KochamPierogi
  4 dni temu o 21:58
Adrian3303
Adrian3303: Tak wszyscy płaczą, że kobiety patrzą tylko na wygląd a nie na charakter. A jesteście tak w 100% pewni, że macie ten charakter?


Celna riposta :)
JohnTheRevelator
Posty: 3 (po ~80 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
JohnTheRevelator
  2 dni temu o 12:48

hmm... mężczyźni są odrażająco brudni i źli :D
https://www.youtube.com/watch?v=sCesz_R12iM

Kaczor1987
Posty: 990 (po ~126 znaków)
Reputacja: -102 | BluzgometrTM: 52
Kaczor1987
  2 dni temu o 13:12

Nie wiem, czy to prawda, że każda kobieta patrzy na wygląd.

Rozwody w Polsce 2015 [INFOGRAFIKA]
http://kobieta.onet.pl/rozwody-w-polsce-infografika/zpe8bvs

Rozwody wg przyczyny:
57,9 - Niezgodność charakterów
15,2 - Niedochowanie wierności małżeńskiej
10,4 - Nadużywanie alkoholu
4,0 - Dłuższa nieobecność
3,1 - Naganny stosunek do członków rodziny
2,6 - Nieporozumienia finansowe
6,8 - Inne

Wzbudzić nadzieje,a potem z tego kpić.Tak się nie robi jak z ludźmi chce się żyć..
JohnTheRevelator
Posty: 3 (po ~80 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
JohnTheRevelator
  Wczoraj o 20:30

hmm... może zabójczy brunet :D
https://www.youtube.com/watch?v=FWVAT2A9VEA

Poprzednia345678910