Powiadomienia Podglądacz Tak • Nie Głosy Czat Online Kamerki TV Szukaj Urodziny Ranking Forum Gry Klub Gwiazd
Drogi użytkowniku AdBlocka
Dzięki reklamom podstawowa funkcjonalność serwisu jest bezpłatna.
Staramy się aby nasze reklamy były jak namniej uciążliwe.
Prosimy, wyłącz Adblocka na Fotce. Dowiedz się więcej.
Wyłącz AdBlocka
Poprzednia12
leewyy
leewyy
  19 sierpnia 2009 (pierwszy post)

hejka wszystkim mam pytanie mam od niedawna wiatrówke i z nią wiąrze sie moje pytanie czy stanadrdowe celowniki (muszka i szczerbinka) też ustawia sie tak jak lunete czyli staje na 10 metrze i strzelam 5 razy ustawiam zeby było dobrze na 10 metrze potem przechodze na 15 i robie to samo i potem na 30 i znowu to samo czy wystarczy tylko ustawić na 10 metrze mam lunete już ustawiona ale pytam o celowniki standardowe tak jak napisałem wyżej dzieki za wszystkie odpowiedzi i pozdro wszystkim ;ddddd

Feno
Feno
  19 sierpnia 2009
nie znam się.
0PublicEnemy0
0PublicEnemy0
  19 sierpnia 2009
leewyy:
jak ustawic wiatrówke

Lufą w swoją stronę...
mobscene
mobscene
  19 sierpnia 2009

nie wiem.

0PublicEnemy0:
Lufą w swoją stronę.

ale tak najlepiej.
takieblablabla
takieblablabla
  19 sierpnia 2009
leewyy:
jak ustawic wiatrówke

ja nie wiem. ale mój tata wie. jak przyjedzie z pracy to ci napisze jak nie zapomnę:ziew:
PrezesRaldowiec
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
PrezesRaldowiec
  19 sierpnia 2009

troche w lewo, troche w prawo.

donRino
donRino
  19 sierpnia 2009
Eliza:
Jesteś pewny tego?

:lol::lol:
Sztajmex
Sztajmex
  19 sierpnia 2009

Po wpisaniu w google, słów "ustawianie lunety", wyświetla się na pierwszym miejscu link :

http://www.militaria.tm.pl/porady-militarne/49-porady-militarne/95-ustawianie-lunety.html

Nie zawracaj na przyszłość dupy, rusz głową.

gucfa
gucfa
  19 sierpnia 2009
leewyy:
...czy stanadrdowe celowniki (muszka i szczerbinka) też ustawia sie tak jak lunete...