Powiadomienia Podglądacz Tak • Nie Głosy Czat Online Kamerki TV Szukaj Urodziny Ranking Forum Gry Klub Gwiazd
bartek55xD
bartek55xD
  3 czerwca 2009 (pierwszy post)

Mam takie pytanie czy gra ktoś w warrocka?? =p

Akatasz
Akatasz
  3 czerwca 2009

kiedyś się grało :tak: ale ta gra zeszła na psy jak całe K2 :tak:

bartek55xD
bartek55xD
  3 czerwca 2009

Ja gram w to jak jestem u kolegi , a tak to nie wole combat arms ale mu nie dziala :/

Jacek80
Posty: 10817 (po ~198 znaków)
Reputacja: 30 | BluzgometrTM: 1
Jacek80
  3 czerwca 2009

kiedyś grałem, jednak przestałem z uwagi na dużą liczbę cheaterów

bartek55xD
bartek55xD
  3 czerwca 2009

Tak wlasnie za duzo ich bylo , bo teraz juz prawie nie ma :)

Akatasz
Akatasz
  3 czerwca 2009
bartek55xD:
Tak wlasnie za duzo ich bylo , bo teraz juz prawie nie ma :)

bo nikt w to nie gra już :ziew: teraz grają w CA ale to też jest nieudana gra :ziew:
w Warrocka grałem jeszcze w wersje koreanska, polska beta dopiero wyszła po kilku miesiącach... sporo w to gralem w ligach swoje zdobylem ale gra była slabo zabezpieczana i na tym stracila najwiecej ludzi... a komercja K2 to żenua, chcesz pograc w gre ? musisz placic... idiotyzm
bartek55xD
bartek55xD
  3 czerwca 2009

Niby free to play a prawie wszystkie bronie dostepne jak sie kupi premium = /

Holigula
Holigula
  3 czerwca 2009

Ja gram albo raczej grałam... Mam przerwę 3 tygodniową na razie i nie zapowiada się bym włączyła warroka przed wakacjami...

A tak to to spoko... idać, że k2 pracuje co chwila naprawia błędy itp.

bartek55xD
bartek55xD
  3 czerwca 2009

Naprawia bo musi jakby to mialo więcej broni bez premium... Zero cheaterow ... I moze by te bugi usuneli

Akatasz
Akatasz
  4 czerwca 2009
bartek55xD:
Niby free to play a prawie wszystkie bronie dostepne jak sie kupi premium = /

Komercja i nic więcej :ziew: ja o tyle dobrze miałem że sponsor zawsze nam zakupił konto premium :ziober2:

Holigula:
A tak to to spoko... idać, że k2 pracuje co chwila naprawia błędy itp.

totalny idiotyzm ! gra w wersji beta miała masę blędów no ale ok to tylko beta... ale wyszła full gra i co ? dalej nic, blędy te same jak nie więcej jedyne co dodawane było to bronie i inne gadżety tylko po to żeby zarobić na tym... cziterów masa i tyle samo blędów :ziew: gra już o ile dobrze pamiętam ma z ponad 2 lata a oni jeszcze błędy poprawiają :crylol: śmiech na sali
Holigula
Holigula
  4 czerwca 2009

Grał ktoś z was w nią po wielkim uplandzie, który był w kwietniu?

Cheaterów coraz mniej... Walczą z nimi jak się tylko da...

bartek55xD
bartek55xD
  4 czerwca 2009

ja sobie nawet zrobilem inna postac i zabijalem cheaterow xD ciekawe jaki mieli miny ... =p ja gram z kolega na postaci mazek666 xD ktora dostal a ty jaki masz nick "holigula"??

Akatasz
Akatasz
  5 czerwca 2009
Holigula:
Grał ktoś z was w nią po wielkim uplandzie, który był w kwietniu?

takie "wielkie" zmiany i poprawki były cały czas... a cziterów nigdy nie pokonali i zawsze będzie ich masa... WR skonczył juz swoje czasy swietnosci...
johnsonik
johnsonik
  6 czerwca 2009

Gralem z rok temu. Przestalem bo za duzo cheaterow.

Najbardziej mi sie podobalo czolgi prowadzic hehehe

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.